Good Luck
maandag 6 december 2010 om 16:14
Lief Jin. Bah een ab kuur
Hebben jullie dat nou ook dat alle chocoladeletters in 1x op moeten?
Hoewel ik er net 1 in de prullenbak heb gegooid, dat was net karton. Mag geen chocola heten.
Welke hebben de jongens Jin? De jongens hier hebben een Cars racebaan gekregen, groot ding zeg! 6 meter baan!!! Met The King en Bliksem. Hoewel Cars bij oudste uit is en Toy Story hot, vindt hij dit toch erg gaaf
Enka, tot vrijdag wachten dus... maak je niet te nerveus hoor. Nouja, makkelijk gezegd, slaat ook nergens op
Hebben jullie dat nou ook dat alle chocoladeletters in 1x op moeten?
Hoewel ik er net 1 in de prullenbak heb gegooid, dat was net karton. Mag geen chocola heten.
Welke hebben de jongens Jin? De jongens hier hebben een Cars racebaan gekregen, groot ding zeg! 6 meter baan!!! Met The King en Bliksem. Hoewel Cars bij oudste uit is en Toy Story hot, vindt hij dit toch erg gaaf
Enka, tot vrijdag wachten dus... maak je niet te nerveus hoor. Nouja, makkelijk gezegd, slaat ook nergens op
maandag 6 december 2010 om 16:16
http://www.jobaonlineshop ... arrera+go+disney+cars+621
Deze hebben ze. Jouw jongens ook? Wat een ding he? Ik vlieg steeds uit de bocht trouwens
Deze hebben ze. Jouw jongens ook? Wat een ding he? Ik vlieg steeds uit de bocht trouwens
maandag 6 december 2010 om 17:19
Amalia, deze hebben ze:
http://www.myracer.de/pro ... GO----FORMULA-RACING.html
Eigenlijk triest dat wij het over die carrerabaan hebben .
http://www.myracer.de/pro ... GO----FORMULA-RACING.html
Eigenlijk triest dat wij het over die carrerabaan hebben .
maandag 6 december 2010 om 17:48
Oh die is ook stoer, met een looping!!!
Triest? Ha ha ja, maar ik vind het echt te gek. Ik had vroeger ook zo'n ding, maar die deed het niet goed en daar baalde ik altijd van. En deze doet het wel goed
Maar het is wel een dom ding. Op een drukknopje drukken in je hand en gaan. Als je hem goed hebt kan je gewoon de andere kant op kijken.
Triest? Ha ha ja, maar ik vind het echt te gek. Ik had vroeger ook zo'n ding, maar die deed het niet goed en daar baalde ik altijd van. En deze doet het wel goed
Maar het is wel een dom ding. Op een drukknopje drukken in je hand en gaan. Als je hem goed hebt kan je gewoon de andere kant op kijken.
maandag 6 december 2010 om 20:04
Ah arme Jongste Jin! Hopelijk helpt de AB snel en knapt hij goed op!
Enka: ach da's niet l;euk. Zal zo even reageren op de groep.
Hel: fijn dat je weer veilig thuis bent dus. Maatje weer helemaal blij?
Mal: afspraak goed verlopen? Hoeveel weken nu? 21?
Dakkapel staat! Wat een ruimte! Nu nog aftimmeren, en dat wordt waarschijnlijk volgende week... Dus nog even in de zooi, maar goed. Hij staat in ieder geval.
Enka: ach da's niet l;euk. Zal zo even reageren op de groep.
Hel: fijn dat je weer veilig thuis bent dus. Maatje weer helemaal blij?
Mal: afspraak goed verlopen? Hoeveel weken nu? 21?
Dakkapel staat! Wat een ruimte! Nu nog aftimmeren, en dat wordt waarschijnlijk volgende week... Dus nog even in de zooi, maar goed. Hij staat in ieder geval.
maandag 6 december 2010 om 20:33
Bridges, fijn dat je dakkapel staat! Waar ga je hem voor gebruiken? En kamer voor een van de kinderen?
Enka niet leuk om te horen. Ik zou er ook zenuwachtig van worden. Succes met het gesprek!
Helen, zo weer terug op Nederlandse bodem?
Was jij toevallig mn Vivasint? Of was het allemaal al bekend?
Jinny, het houdt ook niet op bij Jongste hè? Sneu hoor, hopelijk knapt hij snel op!
Ik heb van mijn Vivasint een kalender gekregen. Zoals gewoonlijk..haha... maar ik vind het gewoon leuk om te krijgen! En een fantastisch gedicht! Dank je wel!
Enka niet leuk om te horen. Ik zou er ook zenuwachtig van worden. Succes met het gesprek!
Helen, zo weer terug op Nederlandse bodem?
Was jij toevallig mn Vivasint? Of was het allemaal al bekend?
Jinny, het houdt ook niet op bij Jongste hè? Sneu hoor, hopelijk knapt hij snel op!
Ik heb van mijn Vivasint een kalender gekregen. Zoals gewoonlijk..haha... maar ik vind het gewoon leuk om te krijgen! En een fantastisch gedicht! Dank je wel!
maandag 6 december 2010 om 20:36
Ja hij had al bij 3 buren geoefend dus wist nu hoe het moest. Nu gaat hij eerst bij 3 buren oefenen met aftimmeren dus dat belooft voor ons alleen maar goeds! (kreeg vanmorgen nog sms van buurvrouw dat het bij haar en bij andere lekte, oei. Onze timmerman maakt niet de beste beurt hier... )
Naatie: tevreden? Al een idee van wie?
Naatie: tevreden? Al een idee van wie?
maandag 6 december 2010 om 21:21
Haha..Bridges. Geen probleem hoor. Deze is prima!
Bam, graag gedaan. Ik kwam eigenlijk niet veel verder dan kaarsjes ofzo ( wat ik 2 jaar geleden ook al had gegeven met je lootje ) Dus toen dacht ik maar zoiets.
Ik ben het zat, ik ga naar bed. Vanmorgen ging de wekker om 6 uur en morgen gaat de wekker om 6.15 uur. Dus ik ga even op tijd naar bed.
Fijne avond allemaal.
Bam, graag gedaan. Ik kwam eigenlijk niet veel verder dan kaarsjes ofzo ( wat ik 2 jaar geleden ook al had gegeven met je lootje ) Dus toen dacht ik maar zoiets.
Ik ben het zat, ik ga naar bed. Vanmorgen ging de wekker om 6 uur en morgen gaat de wekker om 6.15 uur. Dus ik ga even op tijd naar bed.
Fijne avond allemaal.
dinsdag 7 december 2010 om 08:59
Goeiemorgen!!
Is het niet apart buiten? Soort van spookachtig hier. Leuk hoor. Als je thuisblijft, tenminste.
Jinny, succes met de antibiotica! Krijgt hij het weg?
He Enka, dat is een domper zeg. Kom je net leuk uit je Sinterklaasfeest. Ik heb je nooit gehoord over drukte thuis. Of heb ik dat niet goed gelezen?
Hoe is je taart ontvangen?
Leuk dat je er weer bent, Hel!
Hadden ze je gemist? Lekker dat het achter de rug is.
Wat is een opa-sport-outfit??
Kom net mijn moeder tegen op Facebook, grappig!
Is het niet apart buiten? Soort van spookachtig hier. Leuk hoor. Als je thuisblijft, tenminste.
Jinny, succes met de antibiotica! Krijgt hij het weg?
He Enka, dat is een domper zeg. Kom je net leuk uit je Sinterklaasfeest. Ik heb je nooit gehoord over drukte thuis. Of heb ik dat niet goed gelezen?
Hoe is je taart ontvangen?
Leuk dat je er weer bent, Hel!
Hadden ze je gemist? Lekker dat het achter de rug is.
Wat is een opa-sport-outfit??
Kom net mijn moeder tegen op Facebook, grappig!