Good Luck
dinsdag 7 december 2010 om 09:19
Hier ook drama. Moet eigenlijk naar kantoor maar zit nu thuis te werken, durf de weg niet zo goed op.
Carrera banen en kapla; mijn vent is voorlopig zoet met de playmobil garage. Zit een bouwbeschrijving bij van 12 blz.
Bridges, wauw, gaaf dat 'ie er al in zit! Maar goed dat timmer eerst gaat oefenen bij buren, klinkt niet helemaal handig...
Jullie kinders ook allemaal kersteten op school? Maatje mag "heel deftig" aangkleed komen, eens kijken wat we daar op gaan verzinnen.
Carrera banen en kapla; mijn vent is voorlopig zoet met de playmobil garage. Zit een bouwbeschrijving bij van 12 blz.
Bridges, wauw, gaaf dat 'ie er al in zit! Maar goed dat timmer eerst gaat oefenen bij buren, klinkt niet helemaal handig...
Jullie kinders ook allemaal kersteten op school? Maatje mag "heel deftig" aangkleed komen, eens kijken wat we daar op gaan verzinnen.
dinsdag 7 december 2010 om 09:26
Bah, zeg, wat een rotweer. Het is hier spekglad. Die stukken waar nog verijsd sneeuw ligt gaat wel, vooral die stukken die schoon lijken zijn spekglad.
*trotse moeder modus aan*
Jongste ventje is gewoon in een keer zowel overdag als 's nachts zindelijk. Plast om 19.30 voor het slapen gaan en dan pas weer 's ochtends als hij wakker is.
* trotse moeder modus weer uit*
Hel, snap dat je thuis blijft werken. Paps moet ook over die weg, hopelijk is hij nu wat beter begaanbaar.
Vanmorgen een rare beweging gemaakt met tanden poetsen, de hele linkerkant van m'n rug zit vast Nooit gedacht dat tanden poetsen gevaarlijk was
*trotse moeder modus aan*
Jongste ventje is gewoon in een keer zowel overdag als 's nachts zindelijk. Plast om 19.30 voor het slapen gaan en dan pas weer 's ochtends als hij wakker is.
* trotse moeder modus weer uit*
Hel, snap dat je thuis blijft werken. Paps moet ook over die weg, hopelijk is hij nu wat beter begaanbaar.
Vanmorgen een rare beweging gemaakt met tanden poetsen, de hele linkerkant van m'n rug zit vast Nooit gedacht dat tanden poetsen gevaarlijk was
dinsdag 7 december 2010 om 09:56
quote:Star schreef op 07 december 2010 @ 09:22:
En gelijk heb je Hel!
Ja kersteten op school hier ook. Had al heel leuk kerstcupcakes met aardbeienmousse als toetje bedacht (en spullen gekocht), is er een vaste lijst met dingen waar je op in kan tekenen. Grrrr.
Hier ook deftig, leuk leuk
Hier ook idd een vaste lijst..
Heb manlief voor de pannenkoeken ingeschreven
En gelijk heb je Hel!
Ja kersteten op school hier ook. Had al heel leuk kerstcupcakes met aardbeienmousse als toetje bedacht (en spullen gekocht), is er een vaste lijst met dingen waar je op in kan tekenen. Grrrr.
Hier ook deftig, leuk leuk
Hier ook idd een vaste lijst..
Heb manlief voor de pannenkoeken ingeschreven
dinsdag 7 december 2010 om 10:13
Nou zeg dat wel Mal. Beetje balen wel dat de echte winter nog moet beginnen.
Auw Mamax, hoe krijg je dan nou voor elkaar? En voor je zindelijke jongste!
Intekenlijst? Saai Star. Hier wel oproep voor ouders die willen helpen met bereiden van maaltijd om contact op te nemen met leerkracht. Vast ook intekenlijst.
Auw Mamax, hoe krijg je dan nou voor elkaar? En voor je zindelijke jongste!
Intekenlijst? Saai Star. Hier wel oproep voor ouders die willen helpen met bereiden van maaltijd om contact op te nemen met leerkracht. Vast ook intekenlijst.
dinsdag 7 december 2010 om 10:26
Ja echt stom die lijst. Gevulde eitjes (ok, die doe ik wel dan), knakworstjes, mandarijntjes, satéprikkers met hartige dingen, satéprikkers met fruit, kleine appelflapjes.Dat was het geloof ik wel. Die kinderen zijn 4 - 6 die kunnen toch wel wat beters krijgen dan dat babyvoer? Tsssssssk.
Maar goed, heb met de juf overlegd en mijn cupcakes mogen vrijdag
Maar goed, heb met de juf overlegd en mijn cupcakes mogen vrijdag
dinsdag 7 december 2010 om 10:47
Haha, revolutie in het kerstdiner, kerstcupackes! You rule Star.
Bij ons gooien ze alle kinders door elkaar. Bovenbouwers komen de kleintjes ophalen en zorgen verder voor ze. Kreeg gisteren de lijst met de tafelschikkingen al mee.
Ben wel benieuwd naar het menu. Maar denk dat ik Maatje sowieso van te voren wat moet voeren want 't begint pas om 18.00 (kind heeft vanaf half 5 altijd al enorme trek).
Bij ons gooien ze alle kinders door elkaar. Bovenbouwers komen de kleintjes ophalen en zorgen verder voor ze. Kreeg gisteren de lijst met de tafelschikkingen al mee.
Ben wel benieuwd naar het menu. Maar denk dat ik Maatje sowieso van te voren wat moet voeren want 't begint pas om 18.00 (kind heeft vanaf half 5 altijd al enorme trek).
dinsdag 7 december 2010 om 11:03
dinsdag 7 december 2010 om 11:07
Vorige week met de kleuters pepernoten gebakken op school. Of ik maandag niet kerstkoekjes met ze wil bakken. Gezellig! Maxi heeft dinsdag z'n kerstdiner. Om 17 uur moeten ze er zijn, dan eten ze tot 18.45. Daarna mogen de andere ouders erbij (ik ben er wel bij het eten bij om te helpen) en is er een kerstmarkt waarbij je zelfgemaakte knutsels (en dus de kerstkoekjes) kunt kopen. Geld gaat met een stagiare mee naar Malawi.
dinsdag 7 december 2010 om 11:50
Allemaal lekker verwend met Sint kadoos, leuk!
Meisje is nu thuis. Gisteravond nauwelijks gegeten, vanochtend een halve boterham. Keelpijn. Ze wilde wel naar school, dus wel gegaan. Ze is niet echt ziek, maar ook niet fit.
Wij hebben het bij mijn broer en schoonzus gevierd, met mijn ouders, ouders en zus van schoonzus. Was gezellig.
Tim heeft 2 boekjes, een Connexxion bus, lego en een politieauto gekregen. Vriendin heeft ook voor Sint gespeeld, van haar kreeg hij een koffertje met hamer, schroevendraaier en werkbankje.
Lianne kreeg een vissenspel (draait rond, het bekje van de visjes gaan open en dicht), best moeilijk maar ze kan het goed.
Verder: een zelf in elkaar te knutselen tasje van Strawberry Shortcake en ketting, 2 boeken, een Cars autootje. En van vriendin strijkkralen met vormen.
Compu, wat leuk, een kaptafel voor CG
Sprookjesachtig bij jou? Hier mist... bah.
Star, Monchichi.... jeugdsentiment!
Mal, jaaaah die knijpbeestjes héél herkenbaar
Ha, ha, lente.... eerst Kerst toch?
Bridges, hé de dakkapel is al geplaatst, mooi!
Suus, há, de aannemer in februari. Goed zeg.
Hai Hel, welkom thuis. Wat lief van Mare.
Enka, begrijpelijk van de knoop in je maag.
Jin, beterschap voor jongste.
Mamax, voor jongste. Knap hoor!
Je hebt je wel goed verdraaid dat het zo'n pijn deed. Vervelend.
dinsdag 7 december 2010 om 13:52
dinsdag 7 december 2010 om 16:14
Naa dom zeg; als ik op 'mijn laatste' klik krijg ik allemaal forumberichten van vorig jaar ofzo! Wazig. Maar ik heb jullie gevonden.
Goed, voor Mamax die moest huilen. En ik ben ook trots want mijn jongste zoon in ook dag en nacht zindelijk. Omdat ik er voor dochter nog uitmoet en niet ook voor middelste dat wil, slaapt hij wel met een luierbroekje maar die is iedere morgen droog. Ik ga geen nwe meer kopen dus.
ben AM, saai en vermoeiend. Ik heb ze vannacht allemaal even gesproken Nou dat hoeft niet zo van mij hoor
Goed, voor Mamax die moest huilen. En ik ben ook trots want mijn jongste zoon in ook dag en nacht zindelijk. Omdat ik er voor dochter nog uitmoet en niet ook voor middelste dat wil, slaapt hij wel met een luierbroekje maar die is iedere morgen droog. Ik ga geen nwe meer kopen dus.
ben AM, saai en vermoeiend. Ik heb ze vannacht allemaal even gesproken Nou dat hoeft niet zo van mij hoor
dinsdag 7 december 2010 om 16:16
quote:Kokos2 schreef op 07 december 2010 @ 13:52:
Tim is zo grappig. Net, tijdens het eten:
Eendjes eten geven?
- Nee, nu niet
Wel waar!
)
Grappig?? Zo zit middelste de hele dag! Die gaan we ook naar voren schuiven om onderhandelaar te worden bij gijzelingen, want hij neemt gewoon NEE niet als antwoord
Vermoeiend....
Mag ik tv kijken?
Nee
Straks dan?
Nee, ook niet straks.
Okee, nu dan?
Nee B niet nu, niet straks, de hele dag niet. GEEN tv.
Oh.
....
Mag ik tv kijken?
AAAARRRGGGHHH!
Tim is zo grappig. Net, tijdens het eten:
Eendjes eten geven?
- Nee, nu niet
Wel waar!
)
Grappig?? Zo zit middelste de hele dag! Die gaan we ook naar voren schuiven om onderhandelaar te worden bij gijzelingen, want hij neemt gewoon NEE niet als antwoord
Vermoeiend....
Mag ik tv kijken?
Nee
Straks dan?
Nee, ook niet straks.
Okee, nu dan?
Nee B niet nu, niet straks, de hele dag niet. GEEN tv.
Oh.
....
Mag ik tv kijken?
AAAARRRGGGHHH!