Amandeltjes eruit

30-11-2010 15:56 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon van 2 gaat volgende week onder het mes

Zijn keel- en neusamandelen gaan eruit en zijn oortjes worden doorgeprikt.

Ondanks dat het een routine-operatie is zie ik er best tegenop.

Het is toch mijn kind waar in 'geknipt' wordt.

As vrijdag moeten we al bij de anastesist langs, maar wie weet wat ik/we nog meer kunnen verwachten?

Hij praat ook nog steeds niet, zou dat er ook mee te maken kunnen hebben?

Ben het gisteren vergeten te vragen, het ging allemaal zo snel
Frankly my dear, I don"t give a damn
Mijn vriend (zijn papa) gaat mee.

Voelt hij zich denk wij, net wat veiliger bij.

Papa kan ook wat rustiger blijven dan mama
Hm... vanmorgen naar de narcose-man geweest en hij heeft een hartruis bij Robin geconstateerd.

Ben heel erg geschrokken, want dit is nog nooit eerder bij hem gehoord.

Was (nog?) geen reden tot zorgen.

Over een poos eens naar de ha om het verder te laten onderzoeken.

Bah... had dit helemaal niet verwacht
Calvijn, mijn zoon van twee jaar is deze week geopereerd aan zijn neus- en keelamandelen, poliepen in de neus zijn verwijderd en zijn oren zijn doorgeprikt en hij heeft buisjes gekregen. We waren ´s ochtends om acht uur aan de beurt en halverwege de middag weer thuis. Hij voelt zich nu nog beroerd, maar drinkt gelukkig goed. Ik ben blij dat het achter de rug is, nu gaat hij herstellen en hopelijk zijn zijn klachten dan een heel stuk minder!

Bij mijn oudste zoon is er toen hij twee was ook een hartruis geconstateerd (ook wij wisten van niets). We zijn naar de cardioloog geweest en het bleek een veelvoorkomende ruis waar hij overheen groeit.

Ik wens je veel sterkte. Ik wil je alleen maar even een hart onder de riem steken.
quote:Jinny schreef op 03 december 2010 @ 17:09:

Calvijn, mijn zoon van twee jaar is deze week geopereerd aan zijn neus- en keelamandelen, poliepen in de neus zijn verwijderd en zijn oren zijn doorgeprikt en hij heeft buisjes gekregen. We waren ´s ochtends om acht uur aan de beurt en halverwege de middag weer thuis. Hij voelt zich nu nog beroerd, maar drinkt gelukkig goed. Ik ben blij dat het achter de rug is, nu gaat hij herstellen en hopelijk zijn zijn klachten dan een heel stuk minder!

Bij mijn oudste zoon is er toen hij twee was ook een hartruis geconstateerd (ook wij wisten van niets). We zijn naar de cardioloog geweest en het bleek een veelvoorkomende ruis waar hij overheen groeit.

Ik wens je veel sterkte. Ik wil je alleen maar even een hart onder de riem steken.Dank je, lief van je
En beterschap voor jouw knulletje natuurlijk
Dank je wel. Houd je taai!
Hartruisje komt inderdaad heel vaak voor en hoeft niet meteen een reden tot paniek zijn (al zou ik net zo schrikken als jullie hoor). Gaat de ingreep wel gewoon door?
quote:gizz schreef op 03 december 2010 @ 22:10:

Hartruisje komt inderdaad heel vaak voor en hoeft niet meteen een reden tot paniek zijn (al zou ik net zo schrikken als jullie hoor). Gaat de ingreep wel gewoon door?

Ja, hij kreeg alleen een aantekening in zijn dossier.

Zijn hartje is al vaker beluisterd, maar nog nooit heeft iemand het gehoord.

Die man zei het zo prompverloren, schrok me rot.
Calvijn, het hoeft niet hetzelfde te zijn als bij mijn zoon natuurlijk, maar ook daar werd het zo plompverloren gezegd en moesten we binnen twee weken naar de cardioloog. Echt, het komt vaker voor. Nogmaals sterkte.

En bij mijn jongste is zijn gehoor veel en veel beter geworden, ik merk nu al duidelijk verschil. Hopelijk bij jouw zoon ook!
Hmm... krijg net een telefoontje van vriend dat zijn vader belde met het volgende bericht; het meisje waar robin afgelopen donderdag mee heeft gespeeld, blijkt mond en klauwzeer te hebben!!!

Wat moet ik hier nu weer mee?

Nooit geweten trouwens dat die ook een infectieziekte is die kindertjes redelijk vaak krijgen
Ik zou het even aangeven aan de KNO-arts. Je kunt beter teveel info geven dat te weinig denk ik altijd maar.

Bij mijn zoon is het in 2 keer gedaan, achteraf wel jammer dat ze het niet in 1 keer doen in ons ziekenhuis dan ben je er maar vanaf.

Maar hij heeft er behoorlijk last van gehad. Neusamandelen eruit was prima te doen, niks aan de hand, maar toen de keelamandelen eruit gingen is hij flink naar geweest een paar dagen. Zorg dat je goed eet van te voren, je moet er vroeg zijn en omdat je moet helpen met het drinken (om het kwartier moeten ze een beker drinken nemen), heb je weinig tijd om zelf te eten. Mijn man ging bijna van zijn stokje toen zoon bloed ging braken
Stressed is just desserts spelled backwards
Bedankt voor de tip!
Nu maar hopen dat hij niet besmet is met het mkz, anders gaat het hele 'feest' as woensdag niet door
Heel de vriezer ligt voor met ijsjes.

Knijpfruit en appelmoes staat in de koelkast.

We zijn er klaar voor!
Sterkte!!

Ik moet 3 jan met dochtertje van bijna 3 naar de KNO... Ook joekels van keelamandelen... Ze is niet vaak echt ziek, maar wel altijd moe, hangerig, weinig spelen, snurken in haar slaap, vreemde mondgeur en dergelijke. Ben benieuwd wat de arts zegt, maar word niet zo blij van alle verhalen bij keelamandelen... Mn meisje is ook een behoorlijk gevoelig kleintje, dus daar ben ik ook bang voor... Zucht...

Maargoed, het gaat niet om mij, Calvijn, wat zul je blij zijn als het morgen achter de rug is lijkt me!
Calvijn, heel veel succes!

Zorg goed voor jezelf en ontspan. Hoe relaxter jij bent, hoe beter het gaat!
quote:sosofie schreef op 07 december 2010 @ 21:30:

Calvijn, heel veel succes!

Zorg goed voor jezelf en ontspan. Hoe relaxter jij bent, hoe beter het gaat!

Dank je.

*klopt ik dat ik ergens een opmerking van jou gelezen heb waarin ik kan opmaken dat je zwanger bent?*
quote:Riekje82 schreef op 07 december 2010 @ 21:25:

Sterkte!!

Ik moet 3 jan met dochtertje van bijna 3 naar de KNO... Ook joekels van keelamandelen... Ze is niet vaak echt ziek, maar wel altijd moe, hangerig, weinig spelen, snurken in haar slaap, vreemde mondgeur en dergelijke. Ben benieuwd wat de arts zegt, maar word niet zo blij van alle verhalen bij keelamandelen... Mn meisje is ook een behoorlijk gevoelig kleintje, dus daar ben ik ook bang voor... Zucht...

Maargoed, het gaat niet om mij, Calvijn, wat zul je blij zijn als het morgen achter de rug is lijkt me!

Snurken en mondgeur check!

Robin heeft wel heel veel energie.

Zijn niet-lekker voelen uit zich in kribbig zijn en dreinerig.

We hebben hem een beetje voorbereid.

Hij merkt wel degelijk dat er iets te gebeuren staat.
Jouw zoontje moet morgen, calvijn1? Mijn zoontje moet ook morgen, neusamandelen en trommelvliesbuisjes. Hij praat overigens ook nog heel weinig en is nog een jaar ouder dan jouw zoontje, dus wij zijn ook benieuwd wat het effect zal zijn.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Susan schreef op 07 december 2010 @ 21:42:

Jouw zoontje moet morgen, calvijn1? Mijn zoontje moet ook morgen, neusamandelen en trommelvliesbuisjes. Hij praat overigens ook nog heel weinig en is nog een jaar ouder dan jouw zoontje, dus wij zijn ook benieuwd wat het effect zal zijn.

Hè wat toevallig

Ook Clara (Maasstad)ziekenhuis in Rotterdam?

Jullie ook veel sterkte morgen.

Hoor graag hoe het gegaan is.

Zou heel goed kunnen dat bij hem het praten nu ook beter zal gaan.
Nee, wij moeten naar Alphen aan de Rijn.

Ik zal zeker vertellen hoe het is gegaan. Jullie ook veel sterkte, het is wel erg spannend allemaal.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:calvijn1 schreef op 02 december 2010 @ 11:09:

Mijn vriend (zijn papa) gaat mee.

Voelt hij zich denk wij, net wat veiliger bij.

Papa kan ook wat rustiger blijven dan mama

Hier is dat andersom

Heel veel sterkte morgen!
Stekte Calvijn en Pammie & Kids
Dank je wel ishetdanechtzomoeilijk alleen wij zijn van de zomer al aan de beurt geweest (en toen ging ik mee omdat man niet zo goed is met dit soort dingen).
Oh grapje, Susan bedoelde ik haha..

Maar jij ook een fijne dag hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven