Internet-daten...ingewikkeld...?!?!?!

09-12-2010 16:31 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zit nu een tijdje op een dating-site met wat leuke en gezellige dates....maar ook de mindere kant van t internet daten zoals bijv niks meer laten horen...

Ik vind t zo vreemd hoe mannen kunnen reageren...ze zeggen dan dat ze t allemaal zo leuk vinden om vervolgens niks meer te horen...

Wat is jullie ervaring moet je misschien wat meer geduld hebben???

En als je een avondje gezellig ge-chat hebt met een man, wie zet dan de eerste stap tot evt opnieuw contact weer...

Ik ben een beetje een ongeduldig type en zou dan t liefst een leuk berichtje sturen...

Maar hoor soms ook wel dat je de mannen moet laten jagen en hun de 1ste stap laten zetten...

Wat vinden jullie? Of mag beetje eigen initiatief anno 2010 ook wel....

Als ze je leuk vinden is dat toch ook geen probleem...?!?!?

En t valt mij op dat als ik een keer met een man aan t mailen of chatten ben dat t in t begin een leuk gesprek is over van alles en nog wat en dat ze t zo weten te draaien dat t vaak weer op sex praatjes uitkomt....

Is dit gewoon dikke pech dat ik die steeds tref..??

En wat willen die mannen dan, zijn die alleen uit op een sex-date...of zouden ze een gewoon gezellig avondje ook leuk vinden....

Mmm ingewikkeld hoor.......hihi...

Groetjes nemo
Mijn internetdating ervaring dateert ook al weer uit het begin van het hele gebeuren, 6 en 9 jaar geleden. Ik kon er nog mee wegkomen om zónder foto een advertentie te plaatsen!

Ik had altijd een vast patroon: eerst een tijdje mailen (met twee of drie mailtjes wist ik wel of ik door wilde mailen of niet, soms was de man er dan al zonder iets te zeggen mee opgehouden) over van alles en nog wat. Als ik na een week of twee of drie steeds vaker ging mailen en steeds vaker mijn mail checkte (én steeds langere mailtjes ging schrijven) werd het tijd eens te gaan bellen. Als dat ook klikte (lees: als we een uur konden kletsen en het was gezellig en ik vond de stem van de man leuk), dan kwam er vrij snel daarna wel een eerste afspraak. Soms werd er dan ook gechat, maar dat heb ik nooit veel gedaan.

Ik heb me nooit zorgen gemaakt over 'wie eerst', 'wanneer reageren' en al dat soort geneuzen wat ik zo vaak tegenkom op het forum. Ik deed gewoon wat lekker voelde, en als wat de ander deed me niet aansprak, was het snel voorbij.
Kastanjez, ben je nu met een de laatste getrouwd??
Kom hier gewoon lekker meekletsen!
Als ze meteen sexpraatjes hebben, willen ze alleen sex.

Maakt op zich niks ujit als jij dat ook wilt.
quote:Kastanjez schreef op 09 december 2010 @ 16:45:

Mijn internetdating ervaring dateert ook al weer uit het begin van het hele gebeuren, 6 en 9 jaar geleden. Ik kon er nog mee wegkomen om zónder foto een advertentie te plaatsen!

Joh... dan was je een latertje hoor :-)

Ik had mijn eerste internet date al 14 jaar geleden!
Internetdaten is volgens mij niet zo vreselijk ingewikkeld hoor

Heb het tijden gedaan en er hele leuke scharrels/ONS/vrienden en zelfs een relatie aan over gehouden

Duidelijk zijn, weten wat je zelf wilt en daar naar handelen

En oja...niet na 3 mailtjes smachtend naar je beeldscherm zitten staren of er al weer een mail ligt

Kijk, als je in de kroeg een hele avond met iemand heel gezellig staat te kletsen wil dat ook niet zeggen dat je hem daarna ooit nog spreekt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En, niet te veel verwachten.
quote:Zamirah schreef op 09 december 2010 @ 19:06:

En, niet te veel verwachten.

O ja, die was ik nog vergeten

IK heb me altijd afgevraagd hè...

Hoe KAN je dan iets verwachten?

Ik lees het hier op het forum ook wel eens

Mensen die verliefd worden op mensen die ze nog nooit hebben gezien

Hoe KAN dat?

A) mailde ik hooguit een dag of 4 met iemand en dan was ik wel klaar met die letters, maar dan nog

Ik was nieuwsgierig...maar verder.....eigenlijk niets
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vooral niet te ingewikkeld doen. Ik heb 9 jaar geleden via internet dating de liefde van mijn leven (en prachtige vader van mijn kinderen) leren kennen.

Ik heb het idee: als het de juiste is, hoeft het ook niet ingewikkeld te zijn (en geloof me, ik had daarvóór heel wat ervaring in "ingewikkeld doen").

Met niet te ingewikkeld doen bedoel ik: Niet te lang (weken tot maanden) met elkaar mailen (in ieder geval niet zo lang tot je gevoelens voor een gefantaseerd persoon begint te krijgen), niet te vage berichten schrijven, gewoon afspreken en op je doel af gaan, ongeacht of je man of vrouw bent. Veel geluk op de liefdesmarkt!
Ik voel me zo moedellooos
Internetdaten werkt voor mij niet echt.

Of de mannen zien er niet uit, of ze zijn 60, of ze zien er goed uit en dan blijken ze maar op 1 ding uit te zijn. Dat laatste is mogelijk, maar dan ook nog verwachten dat je meteen naar hun huis komt...eehh..dacht t niet. Zeker te belazerd om een drankje voor je te betalen. Sex prima, maar het mag nog wel een beetje leuk ingekleed worden..anders kan ik net zo goed achter t raam gaan zitten en vang ik r nog geld voor ook. Maar als je niet naar hun huis wilt komen houdt t op voor ze en vinden ze een vrouw die dat wel doet ...?. Of mannen met wie je leuk contact hebt die ineens out of the blue geen lid meer zijn. Pfff.

Of van die zweverige types met een ellenlang profiel over hoe graag ze met jou in t spirituele geraken..brr..niks voor mij.

Ik heb het idee dat het hele internetdating steeds meer een vuilnisvat aan t worden is. Jammer.
Hoi,

Ik zit nu een tijdje op een dating-site met wat leuke en gezellige dates....maar ook de mindere kant van t internet daten zoals bijv niks meer laten horen...

Warhoofd, vergeten met wie ze contact hadden, nickname vergeten, betreffende site vergeten dus ook nickname…… geen zin meer uiteindelijk. Vergis je niet…..Mannen die op een datingsite staan reageren veelal op nieuwe profielen (of dat nu matcht of niet want het gaat dan puur om losse flodders schieten en wie raken ze evt) Waarom je hoofd daarover breken.

Hebben wellicht meerdere profielen op datingsites…..dus verwacht dan als vrouw zijnde dat je niet exclusief contact hebt via de site waar je beiden aangemeld bent. Aan zijn kant kan hij nog wel een handjevol hebben nl. Man gaat er andersom niet vaak vanuit dat de vrouw dat ook kan hebben. Soms is het hek weleens van de dam maar dat is een andere discussie .

Ik vind t zo vreemd hoe mannen kunnen reageren...ze zeggen dan dat ze t allemaal zo leuk vinden om vervolgens niks meer te horen... Zie hierboven

Wat is jullie ervaring moet je misschien wat meer geduld hebben??? Nee hoor, staat los van geduld hebben. Zie het als being one of the crowd, zeker van zijn kant uit gezien. Dus doe dat zelf ook.

En als je een avondje gezellig ge-chat hebt met een man, wie zet dan de eerste stap tot evt opnieuw contact weer...Wanneer je elkaar weer online spreekt? Waarom wil je dat dat uitmaakt?

Ik ben een beetje een ongeduldig type en zou dan t liefst een leuk berichtje sturen...Wat is leuk? Wat jij leuk vindt hoeft aan zijn kant toch niet hetzelfde te zijn? Loosen up hierin....

Maar hoor soms ook wel dat je de mannen moet laten jagen en hun de 1ste stap laten zetten...

Tsja, als man en vrouw beiden ‘hard to get’ spelen, houdt het vrij snel op. Dan komt er van beiden geen initiatief en ebt het van beiden kanten weg.

Wat vinden jullie? Of mag beetje eigen initiatief anno 2010 ook wel....

Eigen initiatief mag doorspelen tot je doodgaat, so to speak….doe je op je werk toch ook mag ik aannemen? Dan maar een keer op je bek gaan hoor….word je daar minder van?

Als ze je leuk vinden is dat toch ook geen probleem...?!?!? Andersom toch ook niet…..?

En t valt mij op dat als ik een keer met een man aan t mailen of chatten ben dat t in t begin een leuk gesprek is over van alles en nog wat en dat ze t zo weten te draaien dat t vaak weer op sex praatjes uitkomt....

Als je dat niet wilt, gelijk aankaarten/ of afkappen.

Is dit gewoon dikke pech dat ik die steeds tref..??

Nee hoor, afhankelijk van de signalen die je wellicht zelf onbewust afgeeft, zullen mannen het gewoon proberen, hoe ver ze kunnen gaan. Als dat niet jouw piece of cake is….niet op ingaan of afkappen.

En wat willen die mannen dan, zijn die alleen uit op een sex-date...of zouden ze een gewoon gezellig avondje ook leuk vinden....?

Dat is verschillend. Sommigen lokken je uit voor een ONS, sommigen voor een gezellig avondje met achterliggende gedachte sex, sommigen niet maar denken wellicht wie weet en met nog weer anderen is het supergezellig en absoluut niets meer. Pick your choice.

Zoveel mannen, zoveel vrouwen. Wat wil je zelf als je contact hebt met een man….wat wil je uitstralen…..

Mmm ingewikkeld hoor.......hihi...

Nee hoor, je kunt het zo ingewikkeld maken als je zelf wilt. Jouw gedachten en denken voor de man in kwestie…tsja….dat doe je zelf en vaak niet in je eigen voordeel.
Het "ik-wil-alleen-seks"-gehalte hangt ook erg af van de datingsite in kwestie.

En ik zou gewoon je impulsen volgen als je ietwat ongeduldig bent, dan kom je tenminste terecht bij een man die dat accepteert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven