bordje voordeur
donderdag 9 december 2010 om 15:06
ok dit is een hele domme vraag en ik weet dat ik me druk om niks maak, maar goed ik vraag lekker toch jullie mening.
Het naambordje met naam vriendlief en die van mij hebben we op de voordeur gebonjourd ipv op het muurtje daarnaast.
dat wilde ik omdat je hem op de muur nauwelijks ziet.
nadeel is wel dat er wat gaten in de deur zitten (alleen aan de buitenkant, niet aan de binnenkant)
maar goed, niemand heeft dat, iedereen heeft dat ding naast de deur, dus ik vraag me af of het niet een beetje dom is.......
wat vinden jullie?
oww en tot nog een dommere vraag, kan je die gaatjes dichtkrijgen ??
Het naambordje met naam vriendlief en die van mij hebben we op de voordeur gebonjourd ipv op het muurtje daarnaast.
dat wilde ik omdat je hem op de muur nauwelijks ziet.
nadeel is wel dat er wat gaten in de deur zitten (alleen aan de buitenkant, niet aan de binnenkant)
maar goed, niemand heeft dat, iedereen heeft dat ding naast de deur, dus ik vraag me af of het niet een beetje dom is.......
wat vinden jullie?
oww en tot nog een dommere vraag, kan je die gaatjes dichtkrijgen ??
donderdag 9 december 2010 om 19:29
donderdag 9 december 2010 om 19:40
vrijdag 10 december 2010 om 09:35
nee je ziet ze niet, maar als ik het bordje eraf haal en weer op muur doe zie je ze wel.
Rary: en hema:
ik woon nu 2,5 jaar in mn huis, dus er staat idd. nod niks in,
en ga het forum idd. doodgooien met vragen over de prullenbak, koffiezetapparaat en krantenbak goed plan hema......
weet echt wel dat ik me druk maak om niks, had ik ook al gezegd.
ook dat het een domme vraag was. is dat zo'n ramp dan?
daar is het forum toch voor
Rary: en hema:
ik woon nu 2,5 jaar in mn huis, dus er staat idd. nod niks in,
en ga het forum idd. doodgooien met vragen over de prullenbak, koffiezetapparaat en krantenbak goed plan hema......
weet echt wel dat ik me druk maak om niks, had ik ook al gezegd.
ook dat het een domme vraag was. is dat zo'n ramp dan?
daar is het forum toch voor
vrijdag 10 december 2010 om 11:34