Ontbijten in Utrecht

10-12-2010 10:47 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar in het centrum van Utrecht kun je 's morgens rond negen uur lekker ontbijten? Ik zit binnenkort voor mijn werk een nachtje in een hotel en heb wel zin om 's morgens lekker te eten (niet in het hotel). Natuurlijk is er van alles open op het station maar echt heel lekker vind ik dat nooit. Misschien goede broodjeszaak of bakker bekend bij de insiders?
Vroeg! MAar dat zit in Bunnik. Dat is net om de hoek, maar als je geen auto of fiets hebt word dat lastig.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bij broodnodig op de mariaplaats.

(open vanaf 8:00uur)
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Hema, 1 euro. tussen 9 en 10.
Bij de Bakkerswinkel in de Voorstraat?
quote:MadreMia schreef op 10 december 2010 @ 10:55:

Bij de Bakkerswinkel in de Voorstraat?De bakkerswinkel is een geweldige tip: lekker high tea op de vroege ochtend, ze hebben heerlijke scones en echte clotted cream. Mjammjam
Bij de Zweedse Meubelgigant!
Gadver en dan die balletjes zeker
quote:Fame schreef op 10 december 2010 @ 10:58:

Bij de Zweedse Meubelgigant!Kun je lekker met de tram.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Maar ze schrijft toch dat ze zin heeft om lekker te eten?
Brasserie Goeie Louisa, Springweg, aan de achter kant van Karel V.
quote:MadreMia schreef op 10 december 2010 @ 10:58:

Gadver en dan die balletjes zeker

Geen balletjes voor 1 euro.
Ja, dan kan ze net zo goed in het hotel blijven.

Lekker ontbijten op een immer sfeervolle meubelboulevard
Niet bij de Mac in ieder geval, niet te vreten dat ontbijt :puke:
Ik weet niet hoe die zaak heet, misschien weet iemand anders dat. Aan de V&D kant HC uit en dan gelijk links als je buiten komt, ca 50 meter.

En de 'lunch'room tussn Charlie's en V&D in, met nog een soort serre met 5 tafeltjes of zo op HC zelf.
Ik weet niet of het nog bestaat. In de hoek naast de domtorren kon je vroeger een franse ontbijt nemen, met verse croissant, boter en jam.
Sector 3! Met aan de achterkant zicht op de Oude Gracht! http://www.sector-3.nl
De Rechtbank heeft ook ontbijt
quote:thee schreef op 10 december 2010 @ 11:08:

Ik weet niet hoe die zaak heet, misschien weet iemand anders dat. Aan de V&D kant HC uit en dan gelijk links als je buiten komt, ca 50 meter.

En de 'lunch'room tussn Charlie's en V&D in, met nog een soort serre met 5 tafeltjes of zo op HC zelf.

Brr, in dat rijtje aan Vredenburg bedoel je? Ben ik nog nooit binnengeweest, beetje achenebbisserig hoor. Dat je oploskoffie moet verwachten, zeg maar, zo ziet het er een beetje uit

Sector 3 is leuk, maar uit het centrum, Bakkerswinkel ook. Leuk en in het centrum: De Burgemeester, nieuw tentje aan de Ganzenmarkt. Maar ik weet niet hoe vroeg die open zijn. Broodnodig aan de Mariaplaats is ook ok, en 24/7 of 7/7 ofzo aan de Zadelstraat.
Waar zit je hotel eigenlijk?
Ik zou ook voor de bakkerswinkel gaan. En anders inderdaad Broodnodig op de Mariaplaats.
Bakkerswinkel is leuk maar vooral lekker.

Mammoni Voor Klarenburg 7 is ook lekker. Weet alleen niet of zij ook ontbijt serveren. Als je HC verlaat aan de kant van V&D, naar rechts aan het einde van de straat naar links en dan zit het gelijk aan je linkerhand.
Als ik in Utrecht zou mogen ontbijten, zou dat altijd bij Bagels & Beans zijn... maar ik denk niet dat je dat nog centrum kan noemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven