Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ga ik ook wel een keeryje doen hoor Rasa, maar laat het helemaal bij hem!

Ok 1 man om je op te focussen lijkt mij ook wel beter, zou anders die mannen door elkaar halen...
Rasa wat leuk om te lezen dat je een leuke man bent tegen gekomen. Ik ben benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen
Vind het gebeuren op een datingsite maar wat moeilijk hoor!

We hebben ( mijn leuke meneer en ik) aangegeven dat er veel zaken zijn die we gemeen hebben, en dat wat we van elkaar gezien hebben van foto's al leuk vinden.

En vroeg hij me 2 dagen geleden of we niet een keertje kunnen MSN' en ( heb hem mijn Hotmail doorgegeven) maar geduld heb ik dus niet en wil deze meneer echt wel beter leren kennen zodat ik weer wat meer beeld krijg van hem.

Ik bijt maar op mijn tanden stuur en vraag niets, en werk me te pletter en lig af en toe voor mijn postvak haha pffffffffffff
@magnolia Ik ben ook benieuwd... Na morgen weet ik weer ietsje meer als het goed is...

@Daisy Waarom vraag je die man niet gewoon zelf of hij zin heeft om samen een drankje te doen ofzo?
Ik lees hier nog regelmatig mee en was benieuwd naar een update over je date Rasa, maar die ging dus niet door? Jammer!

Tussen mij en mn mailman gaat het echt geweldig. We gaan binnenkort samen naar Londen! (of had ik dat al gepost ) Ik gun dit alle internetdaters hier ook :-)
Hallo, ik heb dus vanavond mijn date en ben inmiddels best wel zenuwachtig! Zit inmiddels in de trein onderweg. Spannend spannend... zoals ik al eerder vertelde heb ik geen al te best gevoel erover, heb het gevoel dat het initiatief wel erg bij mij lag. Maar goed, als hij me niet had willen zien had hij het natuurlijk ook kunnen afhouden. Ik zal het wel zien, ik hou jullie op de hoogte...

(bibine leuk! Bedankt voor de oppepper )
@bibine, kijk leuk, nog een geslaagd oud kletsmaatje van me hier! Super dat je nog steeds zo gelukkig bent met jouw mailman! Mijn tweede date met man 1 is uitgesteld naar morgenavond, duurt niet lang meer dus...

@eefjuh, spannend! Hoop dat je een leuke avond hebt. Ben benieuwd naar je verslag!
quote:Rasa schreef op 12 december 2010 @ 16:24:

@Daisy Waarom vraag je die man niet gewoon zelf of hij zin heeft om samen een drankje te doen ofzo?

Ehhhhh, nou heb ik geen lef voor eigenlijk!

Shit daar vraag je me iets, we hebben de eerste dagen bijzonder veel berichten gestuurd.. ( hij gaf ook aan voor de pc te liggen) toen was ik zo slim om iedereen te blokken en heb ik hem gevraagd me te helpen om een domeinnaam te verzinnen..

Waarop hij mij afgelopen donderdag liet weten ja is goed maar dan moet ik wel meer weten om iets toepasselijks te bedenken.

Heb je msn zodat we een keer kunnen chatten..

Nu dan alweer 3 dagen stilte en heb ik zoiets laat hem maar,

laat hem maar komen , en bedenken wat ik aan het doen ben en weer de eerste stap zetten..

Heb geen zin om achter zijn reet aan te lopen, maar hoop ik wel dat ik voordat ik half februari weer naar het buitenland vertrek een keertje gesproken te hebben..

Mocht ie iets laten horen ga ik dat dan wel doen, dat ik het leuk zou vinden hem voor mijn vertrek een keertje te spreken..

Maar leuk dat je met me meedenkt Rasa..

Heb een grote bek, maar uiteindelijk een schijterd
@Daisy, hahaha, herken het wel hoor! Ik stap ook nog met enige regelmaat met een bonzend hart het café binnen als ik een date via internet heb. Maar als je elkaar nog nooit gezien hebt, kan je toch niet zoveel gebeuren?

Met die trots ('heb geen zin achter zijn reet aan te lopen') heb ik minder, al weet ik dat dit verschijnsel hier wijdverbreid is. Nu houdt het je steeds maar bezig. Ik weet zelf liever waar ik aan toe ben. Let wel: mannen kunnen nog zo leuk lijken via mail, foto en chat, je weet pas of het iets kan worden als je elkaar ontmoet. Ik heb te vaak te lang met iemand gemaild en gechat om daarna IRL teleurgesteld te worden. Ik kom tegenwoordig meestal snel to the point. Man 1 stuurde ik een mail, hij reageerde met de vraag of ik het leuk vond om af te spreken, en daar heb ik vervolgens 'ja' op gezegd. Zo simpel kan het gaan.

Zou @eefjuh al terug zijn van haar date?
Nou Eef, laat ons niet in spanning, wake up girl!

Man 1 vroeg jou om af te spreken, dus hoefde je dat zelf niet te vragen.. dat scheelde jou iig al iets aan stress..

Leuk trouwens Rasa, als je iemand leuk vind en hij vraagt je iets af te spreken. goed voor je ego

Ik ga niet enkel op een foto af hoor, en ook al heb ik een date achter de rug dan nog vertrouw ik iemand niet zo snel.

Ik woon al een aantal jaren in een bekend toeristenoord, en weet wel zo ongeveer wat er uitgespookt wordt. Velen hebben diverse vriendinnen, en die lossen elkaar zonder het natuurlijk zelf te weten onderling af.

Met leugens als: mijn vader ligt in het ziekenhuis, ik heb een ongeluk gehad troggelen ze de dames heel wat geld af en kunnen ze daar soms leuk van leven.

Ik wil deze meneer face to face zien zodat ik een iets completer beeld krijg..

Zijn houding, de dingen die hij zegt kan ik dan beter plaatsen.

Nee ik laat het nog even zo, ik werk me een slag in de rondte om straks weer maanden weg te kunnen en hij was degene die zoals hij zelf zei geinteresseerd was om mijn verhaal te horen.

Nou laat hem dan ook maar moeite daarvoor doen!
@Daisy Dat soort types uit vakantieoorden ken ik ook. Ik heb op datingsites al veel aan mijn intuïtie en gezond verstand gehad. Nog nooit iets vervelends meegemaakt. Benieuwd of jouw contact nog eens een keertje een date gaat voorstellen!

@Eefjuh, kom er maar in met je verhaal! Toch niet blijven slapen he?
Brrr... begin nu toch wel weer zenuwachtig te worden... En dan is het nu ook weer aan het sneeuwen hier... Had gehoopt die gladheid van de vorige date niet nog een keertje te hoeven meemaken...
Het sneeuwde hier ook een paar vlokken maar is nu weg, ik hoop dat het bij jou ook niet doorzet Rasa!

Ben heel benieuwd hoor..

Van mijn meneer nog niets gehoord, maar heb het vermoeden dat hij druk, ziek of met vakantie is zoiets...lag normaal gesproken voor zijn pc.. ik houd mijn mond, heb een keer iets tegen iemand gezegd en toen bleek er wel het een en ander aan de hand te zijn..

Kreeg net een berichtje van een meneer, mijn god dat lichaam zeg!!!!

Atletisch en een baal spieren haha..

Zie zijn gezicht niet goed, en wil dus nog geen oordeel vellen..

Meneer 1 is nog steeds het leukste..

O, krijg net bericht van dat goddelijke figuur, hij wil niet alleen praten hij wil me beter leren kennen hmmmmm hahaha
Rasa,,ben heel benieuwd naar je date vanavond,,en duim dat die sneeuw stopt.

Dais,,pijlen beetje aan verdelen haha.

Ik verdeel de mijne over twee topics haha.
hallo!

Sorry voor mijn late update en nee ik ben niet blijven slapen gister ;)

was onverwachts wel heel gezellig! Toen ik daar kwam (meette hem in een kroeg, ontmoetmoment altijd spannend natuurlijk) hebben we gezellig wat gedronken en we hadden echt een klik. Leuk gekletst, en bij t afscheid heerlijk gezoend. We zullen zien hoe dit afloopt big smile
rasa ben benieuwd naar t verslag van jouw tweede date!
@eefjuh, wat leuk zeg! Klinkt goed! En dat was toch de man waar je niet zo'n positieve indruk van had gekregen door de telefoon? Zie je wel, assumption is the mother of all fuck ups.

Oké dames, komt ie. Het was zeker leuk en gezellig, maar ik ben wederom nogal in verwarring.

Hij stond nog te koken toen ik aankwam. Heb hem geholpen. Toen we zo samen in de keuken in de weer waren, kon ik me best wat voorstellen bij ons als stel. Het eten was lekker! Zijn tafelmanieren waren enigszins onbehouwen, maar goed, je kan niet alles hebben. Tijdens het eten merkte ik weer dat we op een aantal vlakken (met name met zaken die met ons werk te maken hebben) echt van twee verschillende planeten komen. En ondertussen zat ik me in mijn hoofd maar af te vragen wat ik nou van hem vind. Dat eeuwige nadenken van mij, zeg maar.

Na het eten zijn we afgezakt naar het kleed bij de openhaard. Uitgebreid liggen zoenen en vrijen. Heel prettig, maar ergens ook vertrouwd, bijna té vertrouwd. Me laten verleiden om mee te gaan naar zijn slaapkamer. Geen spijt van, maar voelde me nogal geremd. Niet blijven slapen. Ik heb morgen weer een drukke werkdag en ik doe naast zo'n nieuwe vent geen oog dicht.

En nu weet ik het weer niet. Het is absoluut een leuke en lieve vent, maar ik sta (nog) niet in vuur en vlam. Ik heb het gevoel dat dit deels aan mezelf ligt. Dat ik blokkeer ofzo... Whatever, eerst maar eens een nachtje slapen...
Dames wat een leuke berichten!

En het is toch niet raar als je niet goed weet of dit het is of niet, het was pas de eerste date..

Geef het tijd, en dan zal het vanzelf te zien/ merken zijn of het iemand is waar je je goed bijvoelt...
Rasa, Leuk,,ik hoop dat je vlinders gaan fladderen. En tja dat denken kan denk ik de vlinders wel eens in hun doosje houden.

Maar zijn ze sterk genoeg dan gaan ze fladderen.

Eef, ook leuke date, raar he dat een telefoongesprek dan je toch op verkeerde been zet.

Heb m'n pijlen maar eens terug op de boog gezet want dat spelletje met laaste ' date' begint toch ... te worden.
@Poezelig, welk spelletje speelt jouw laatste date? Al een nieuw slachtoffer op het oog?

@Daisy, klopt, het was pas de tweede date. Maar ik vraag me af of er genoeg aantrekkingskracht is wat mij betreft. Hij lijkt er al volledig van overtuigd dat ik leuk ben.

Een nachtje slapen heeft bij mij nog echt geholpen. Ik weet het allemaal niet zo goed. Man 1 heeft gevraagd of we elkaar volgend weekend weer gaan zien. Ik weet gewoon niet of ik hem leuk genoeg vind, maar van de andere kant is er wel de nieuwsgierigheid om hem beter te leren kennen...
Ja inderdaad jongens, zo'n telefoontje zegt blijkbaar niet alles..

Inmiddels beetje aan t sms'en met hem, leuk hoor! zo'n succesvolle date heb ik nog niet gehad (zo'n 4 keer eerder gedate via paiq, altijd gezellig maar nooit bijzonder leuk). Nu al een winnaar dus, ook al moet ik nog maar zien hoe het 'afloopt'.

Rasa, ik zou moeten zeggen: ' relax, go with the flow, je ziet wel waar het schip strandt, probeer je er aan over te geven, geniet, etc'. Maar ik kan me uit eigen ervaring helemaal voorstellen dat je twijfelt en blijft nadenken.. En ook dat het ingewikkeld is als hij er al helemaal uit lijkt te zijn.. je wilt m geen hoop geven, maar aan de andere kant: jij hebt gewoon je eigen tijd nodig om het uit te zoeken, daar moet je dan toch ook de tijd voor nemen? Spreek jezelf streng toe, en dan toch maar: relax en geniet!
Ja rustig aan hoor, je bent iig nog altijd geprikkeld en hij vind het leuk dus?!

Na 5 dagen heb ik teken van leven, had hem gevraagd of er nog leven was in...

Zei me, ja sorry had je kunnen mailen, maar pc lag eruit en was daarom ook pissed.. ik voeg je toe goed plan??

Echt wel!!!!

Heb geantwoord dat ik blij was dat hij niet zwak, ziek of misselijk is maar dat hij zich niet hoeft te verontschuldigen, had toch niets raars gedaan?

Keep you posted
quote:eefjuh schreef op 14 december 2010 @ 21:42:

relax, go with the flow, je ziet wel waar het schip strandt, probeer je er aan over te geven, geniet, etc!Right! Dat ga ik dus maar proberen. Heb nu al bijna last van zo'n misplaatst verantwoordelijkheidsgevoel: wat nou als ik na een x aantal dates besluit dat ik hem toch niet leuk genoeg vind? Whatever, dat zien we later dan wel weer...
Dubbel...
quote:Rasa schreef op 14 december 2010 @ 01:04:

Me laten verleiden om mee te gaan naar zijn slaapkamer. Geen spijt van, maar voelde me nogal geremd. En nu weet ik het weer niet. Het is absoluut een leuke en lieve vent, maar ik sta (nog) niet in vuur en vlam.

Hmm.. moest even denken over dit stukje.. Even voor alle duidelijkheid, ik geef je helemaal gelijk en zou zeggen; date en geniet van elkaar!.. maar zat na het lezen van bovenstaand stukje even te denken over dubbele standaarden enzo..

Als ik als kerel met een vrouw zou slapen en later zou laten weten dat het gezellig was, maar dat er voor mij toch niet genoeg vonken zijn, dan wordt ik waarschijnlijk onmiddellijk afgeschilderd als een ongelofelijk lompe hork en moet ik me klaarblijkelijk de ogen uit het hoofd schamen.. maar andersom is het kennelijk anders..

Vraag me wel af of jullie hier over gesproken hebben?.. of dat je van te voren besproken hebt wat dit dan voor consequenties heeft voor beiden?.. of is het gewoon go with the flow en de ander met een vraagteken laten zitten over wat dit nu wel of niet betekent?..

Nu zullen mannen daar over het algemeen waarschijnlijk wat gemakkelijker over doen (hoewel?).. maar als ik een date heb en eindig op het einde van de avond in bed met de dame in kwestie, dan weet ik uit ervaring dat dat dus automatisch van alles "betekent"..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven