Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
Pipo: spannend zeg!!! Wie weet ben je wel echt zwanger. Zondag natuurlijk wel laten weten he!!

Hier nog geen roods te zien en voel me verder goed. Had vanochtend allemaal bijeenkomsten in Den Haag (niet mijn thuisstad) en voelde me af en toe een beetje raar.....maar ik vind het zo moeilijk om daar een ander label aan te hangen, dan ....."misschien heb ik wel honger".....en "zijn die steekjes enzo echt wel anders". Dus tja, geen idee.

Maar de hoop is toch nog wel een klein beetje aanwezig en anders moet menstruatie maar snel doorzetten hoor....

Straks heb ik een massage, dus even lekker relaxen.
@Assie: als vandaag je NOD is, en je uitgegaan bent van je langste cyclus wordt het voor jou toch ook wel heul spannend nu he? Misschien toch even langs het kruidvat lopen?

Als ik niet zwanger ben -wat natuurlijk heel goed kan- wordt denk ik mijn baarmoeder gelanceerd als ik ongesteld word want ik heb al sinds zondag krampen en dat heb ik dus normaal echt nooit. Men wat hinderlijk . Maar mocht ik toch zwanger zijn dan heb ik alle kwaaltjes er natuurlijk graag voor over heh. Dat dat even duidelijk is

@Orchid: nou dapper hoor, helemaal zonder pijnbestrijding! Je hebt dus geen trauma opgelopen door de bevalling ?
Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Ik ga vanavond TVOFH kijken en man heeft aangeboden te koken. Wauw, soms voel ik me echt een bofferd (en soms kan ik hem wel uit het raam gooien )

Verder op neefje passen dit weekend. Ben benieuwd hoe ons dat gaat bevallen... Heb er veel zin in. Lief mannetje en ik ben toe aan wat afleiding maar zonder al te veel sociale druk. En daar hoef je bij een 1 jarige niet bang voor te zijn gelukkig
@ Orchid: Beetje laat, maar: gefeliciteerd! Met je zoontje, en met het feit dat je het helemaal zonder pijnstilling hebt gedaan, respect! Pfff, 15 uur is wel lang, maar goed, dat staat natuurlijk niet in verhouding tot datgene wat je daarna de rest van je leven bij je hebt .

@ Pipo: Ow, dat kan dus nog spannend worden...! Vooral als Pipoman ookal opmerkingen gaat maken in die richting, dan kun je het al helemaal niet meer van je afzetten. Wanneer ga je testen (of heb ik daar overheen gelezen)?

@ Janine: Wel balen hoor, dat Janineman maar 2 daagjes vrijkrijgt en dan weer (ver weg) moet gaan werken. Kan me voorstellen dat je daar even een flinke jankbui van krijgt. Zijn er bij hem op z'n werk geen mensen die ooit kinderen hebben gekregen ofzo? Wel fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je, ik kan bijna niet geloven dat de meiden a.s. maandag worden gehaald. Kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat je hier kwam vertellen dat je zwanger was! En dat van die mutsjes is wel heel erg schattig .

Hier: Alles in principe goed, mijn buik lijkt met de week groter te worden; heb ineens echt een hele aanwezige, zwangere toeter . Maak me wel ergens zorgen over, maar weet niet of het terecht is. Waarschijnlijk verklaren jullie me voor gek en haal ik me dingen in m'n hoofd, maar ik vraag me af of de heftige beweeglijkheid van mijn kleintje 'normaal' is. Mijn buik is soms net een, tja, een grote luchtbel die met veel kracht aan de oppervlakte komt... hm, ik vind het moeilijk om dat gevoel te omschrijven, maar ik doe een poging:

Soms 'blobt' m'n hele buik, het zijn hele korte, hevige schokken, waarbij het lijkt alsof m'n complete buik kort naar buiten wordt gedrukt. Het is een heel ander gevoel dat wanneer ik een voet, beentje of arm voel; die stompjes kan ik namelijk wel plaatsen. Bij die heftige bewegingen kan ik echter niet vaststellen waar het vandaan komt; dan beweegt gewoon alles. Ik kan me er geen voorstelling bij maken welke beweging zo'n kleintje moet maken om zulke hevige schokken te veroorzaken... Het ergste is dat mijn hoofd op een bepaald moment op hol is geslagen en ik ging bedenken wat het zou kunnen betekenen: heeft ze pijn en maakt ze daarom stuiptrekkende bewegingen? Of zet ze zich met haar beentjes ergens tegen af, zodat ze met haar hele lijfje tegen mijn binnenkant aanbonkt?

Herkent iemand van jullie het misschien? Of laat ik mezelf meeslepen door te veel zorgen? Ergens anders werd al geopperd dat die bewegingen misschien ontstaan als BabyNuk zich compleet omdraait, maar dan doet ze dat wel heel erg vaak en ook heel erg snel...

Sorry als ik mega overdreven overkom...
Hey lieve forummeiden,

hier moimoi even.

Al lang niet meer geweest, wel meegelezen. Wat gebeuren er toch allemaal verschillende dingen zeg met iedereen!

Ik kan even niet op iedereen reageren maar voor iedereen een dikke knuffel.

Hier verder alles goed. Vruchtbare periode komt eraan en ik ben relaxed en wil dit ook zo gaan houden. Ik zal daarom ook wat minder op het forum gaan lezen en dus ook schrijven. Ben aan het meelezen namelijk best verslaafd... maar daardoor ook zoveel bezig met zwanger worden en dit wil ik even niet meer.

Ik schreef een tijd terug over het oergevoel van moeder willen worden en nu heb ik ook zo'n sterk gevoel dat het wel gaat lukken met zwanger worden. Op een of andere manier heb ik geen haast meer en zie ik het wel. Het komt goed!

Dus, het ligt niet aan jullie maar ik ga even een rustigere periode voor mezelf inbouwen.... en hopelijk relaxed zwanger worden. En dan laat ik het natuurlijk wel weten hoor!

Veel liefs aan iedereen!!!
Orchid; ik had je berichtje vanmiddag nog niet gezien. Knap hoor!! Dat je je bevalling helemaal zelf hebt gedaan, zonder pijnstilling. Lijkt me trouwens erg frusterend dat het begin van de bevalling zo voorspoedig gaat en richting het eind ineens stagneert. Gelukkig is het zonder al te veel interventies gelukt!

Moimoi: kan me je instelling helemaal voorstellen. Je continu zoveel bezig blijven houden met zwanger worden, kost eigenlijk onnodig veel tijd en je blijft er maar mee in je hoofd lopen. Ik zou het wel heel fijn vinden als je zo nu en dan nog eens een berichtje plaatst en natuurlijk in ieder geval als je positief nieuws te melden hebt!!!

Nuk: tja......heb ik helemaal geen ervaring mee, dus kan weinig zinnigs zeggen op je bewegende buik Hopelijk leest Boef zo nu en dan nog mee en kan ze er wat over zeggen.....of verkademeisje. Bij janine is het misschien toch net anders, met twee meiden in d'r buik?? (maar misschien zit ik ook daar helemaal naast...haha). Hoe ver ben je nu eigenlijk?

Pipo: mijn NOD van vandaag is de meest voorkomende cyluslengte en ook gemiddelde....dus het zou in het ergste geval nog 2 dagen kunnen duren.

Nu lijken de echte menstruatiegevoelens weer een beetje weg te trekken; raar. Maar lijkt wel alsof ik iets vaker een beetje misselijk ben. Maar omdat ik dat praktisch nooit ben (vroeger ook nooit), kan ik dat niet goed definieren; alleen als 'raar' gevoel. Tja, morgen lekker lang uitslapen en dan zien we wel weer.
Hoi meiden,

even een snel berichtje van mij!

Orchid!!!! Gefeliciteerd met je ventje!!!! Naam + foto's via de mail ???

VK: Gebruik je Infacol voor je ventje? Wij gebruiken dat voor elke maaltijd en hij heeft nooit last van krampjes en hij boert Meeer dan goed! Een bezoekje aan de osteopaat zou misschien ook kunnen helpen. Een vriend met een huilbaby heeft daar veel baat bij gehad.

Nuk: Rustig aan meisje. Je baby wordt steeds groter dus hij krijgt steeds minder ruimte om lekker te kunnen bewegen. Misschien houdt je baby van 'koprollen' en dan voel misschien het hoofdje en billetjes. Vraag het de volgende keer aan je vk voor je eigen gemoedsrust.

@ Assie en Pipo. De goedkope zwangerschapstest van het Kruidvat eigen merk (twee in een doosje voor 5 euri) testte bij mij 4 dagen voor NOD postief. Die schijnen heel gevoelig te zijn en bij mij was dat dus zo. Als je dan toch eerder wil testen koop dan die van het Kruidvat.....scheelt een hoop geld!! Ik duim in ieder geval voor positieve testen voor jullie en de rest!!
@nukje: geborrel, geduw, het hoort er allemaal bij.

ik heb nu net de 2e ronde longrijpingspuit gehad. en morgen nog een.

het is weekend dus krijg bezoek uit t oosten, das gezellig gisteren hebben ze gekeken naar groei en ze zijn ongeveer 1611 en 2440 gram. ow spannend!
Weekend!

En even de tijd om op jullie te reageren. Mijn werk slokt helaas veel tijd op en dan deze week ook nog twee verjaardagen, een uitje van mijn werk en een vervroegd kerstdiner. Dus vergeef me…

@VKM

Wat fijn dat je goed hebt gepraat met de gyn. Je hebt een erg zware bevalling gehad en daar mag je best even ondersteboven van zijn. Ik hoop dat je er de volgende keer (al moet je daar nu waarschijnlijk nog niet aan denken haha) en moeiteloos doorheen fietst.

En dat pruillipje klinkt überlief! Ik wil ook. Wanneer ging je ook alweer verhuizen? Dat is al bijna toch?

@pipo

SPANNEND! Morgen testen dus? Ik duim volop. En veel plezier met je neefje!

@Pauley

Wij hebben ook (maar) een extra slaapkamer. Moet kunnen toch!

@Romo

Zo dat is heftig. Rustig aan doen jij! Hoe voel je je nu?

@Janine

Het is bijna zover. Jeetje, wat ontzettend spannend en raar en mooi en eng en etc… Wat jammer van die baan. Zo’n jankbui lijkt me niet meer dan normaal. Je bent ontzettend sterk, maar dat wil niet zeggen dat er niet soms ff iets uit moet. Dikke knuffel voor jou.

@Assie

En al ongesteld? En wat goed om te lezen dat je er zo van geniet dat jullie ermee bezig zijn. Dit is ook een hele bijzondere tijd!

@Orchid

Pfoe, heftig hoor. Het begon zo voortvarend en dan toch nog zo lastig op het eind. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!

@nukje

Ik kan je geen buikadvies geven, maar wel een hele dikke knuffel! Komt jouw verlof al een beetje in zicht?

@Moimoi

Lekker aan de slag dus de komende week! Het komt goed meid.

@Boefje

Hihi, hij boert meer dan goed….

Nou, woensdag dus het gesprek gehad. Ik heb verteld waar ik allemaal tegenaan loop. Sfeer, controle, demotiverende manier van werken, gebrek aan creativiteit en vertrouwen. Het was geen gezellig gesprek, maar ik ben supertrots op mezelf dat ik de confrontatie ben aangegaan. Daar heb ik nogal eens moeite mee. Baas stond er alleen niet echt open voor, jammer genoeg. Hij deed veel zaken af als een verschil van mening. Dus ik denk niet dat ik er iets mee ben opgeschoten, los van dat ik eerlijk ben geweest. En dat lucht wel op. Gisteren nog een uitje gehad, dat was zo’n aaneenschakeling van onoprechte momenten waarbij iedereen zijn best deed ‘er iets van te maken’. Supergezellig dus haha. Maar nu is het weekend!

Verder voel ik me goed. Ik denk dat man en ik op het goede moment gesekst hebben. Hoop dat het raak is deze ronde en neem voor nu plaats op het wachtbankje.

Fijn weekend allemaal!
Hoi dames,

Frut, wat goed dat je zo duidelijk bent geweest in je gesprek. Alleen wel heel erg jammer dat er waarschijnlijk niets mee gedaan wordt. Dat getuigt meestal van mismanagement

Hier nog geen bloed te zien....misschien vandaag toch maar weer eens een test halen voor morgen, of maandag? Klinkt raar, maar zolang ik geen absolute zekerheid heb, blijft de hoop er......en dat houdt me toch een klein beetje tegen te gaan testen na de negatieve test van donderdag. Snappen jullie het nog?

Zou ik trouwens beter een vroege test kunnen doen? Of, een gewone en nog een paar dagen wachten (als het dan nog zin heeft...).
assie: misschien toch maar een test doen? Een dag voor mijn menstruatie testte ik positief maar het streepje was zooooooo ienieminie... en het was ook een vroege test... dus. Ik zal erop wagen. wij zijn ook nieuwsgierig.
@ Janine: Spannend hoor...bijna je meisjes in je armen! Boefman en ik gaan morgen een weekje naar New York met z'n tweetjes maar ik ga aan je denken komende week! Hoop dat het met jou ook allemaal voorspoedig zal verlopen!!

Pfff...mijn boefbaby een week missen vind ik wel moeilijk maar zijn twee oma's gaan ombeurten op hem passen en verheugen zich er erg op.

@ Assie: gewoon die vh Kruidvat halen en testen!!!! Ze zijn wel iets onhandiger omdat er een pipetje bij zit om urine mee op te vangen maar ik plaste eerst een beetje in een plastic bekertje en dan is het prima te doen!!!
boef: denk nog niet in mijn armen... jammer genoeg. Maar in de couveuse.. daar moeten ze waarschijnlijk toch nog een behoorlijke tijd in liggen
Hoi meiden!

Thanks voor jullie medeleven!! Echt zo vreemd... heb dit normaal nooit maar sinds ik met de pil gestopt ben is de ene keer mega heftig en de andere keer merk ik nauwelijks iets... Gister nog iets vreemds... ik 'voelde' dat ik ineens iets 'verloor' zegmaar.. (sorry sorry ik hou helemaal niet van vieze verhalen, maar vroeg me meer af of jullie dit misschien herkennen?) en ging toen naar t toilet en zag toen echt een soort propje, bijna zo groot als een pingpong balletje, das toch vreemd? Wat kan dat ineens zijn?

Vriend kwam van de week supervrolijk thuis, een van zn beste vrienden had verteld dat zijn vriendin 9 weken zwanger is en hij vindt het zoo leuk , hij zei ook dat hij ook wel echt graag wil, maar t gewoon nog mega spannend vindt nou ja dat vind ik ook... dus we gaan wel ns zien de komende maanden!!

Goed, tijd voor jullie!

@ Nukje: hier geen buikervaringen natuurlijk ook, maar het lijkt op iets van koprollen ofzo? Maar of dat zo snel kan.. geen idee! Tuurlijk overdrijf je niet, tis voor jou toch ook allemaal nieuw en spannend?

@ Assie: Spannend zeg!! Nog steeds geen bloed.. Je klinkt wel echt lekker nuchter, knap hoor!! En misschien morgen toch een (kruidvat) testje? Wel snel vertellen dan he?!

@ Pipo: Bijna tijd om te testen ook! Spannend! Ik weet niet, maar uit al je berichtjes enzo heb ik toch wel een voorgevoel dat we je snel gaan horen met goed nieuws! Veel plezier met oppassen en laat ons snel iets weten als je test he?!!!!!!!!! Hoe voel je je vandaag?

@ Orchid: Wat een verhaal zeg, stoer en dapper hoor!! Klinkt toch allemaal best heftig!! Maar wat je zegt, in dit geval krijg je er wel echt iets voor terug!! Hoe gaat het nu thuis? Al een beetje jullie draai gevonden?

@ Janine: Oeeeh spannend!! Maandag ga je gewoon je meisjes zien!!!!! Mocht ik hier niet meer komen voor die tijd dan wil ik je vast heeeel veel sterkte en succes wensen!!! Ik lees sowieso mobiel mee, maar reageren gaat zo langzaam dat ik daar niet altijd zin in heb!! Denk aan je en duim voor jou en de meiden!!

@ Boefje: Super veel plezier in New York!! Wel moeilijk lijkt me hoor, om je mannetje te moeten missen, maar komt vast goed!!!

@ Moimoi: Heel veel geluk en sterkte de komende tijd en hoop je snel te met mooi nieuws terug te zien, maar begrijpelijk dat je even wat rustiger aan doet! Fijn dat je er wel een goed gevoel bij hebt, ik weet zeker dat het ook echt goed gaat komen!

@ Pauley: Hoe gaat het met jou??

@ de rest:

Fijn weekend allemaal!! Ga vanavond lekker uit eten, heb echt een belachelijk drukke en vreemde week gehad dus ben blij dat ik even wat tijd met vriend heb!!
Zo, ik ben toch nog even langs het kruidvat gegaan

Voor morgenochtend/vannacht heb ik alvast een mooi "opvangbakje" klaargezet, zodat de test goed uit te voeren valt! haha.....ik zie mezelf dan al over mijn handen heen plassen, maar oke. Assieman is echt te nuchter voor woorden......vraagt helemaal niet of ik al ongesteld ben ofzo.....en heb nog niet gezegd dat ik testen heb gekocht. Morgen ochtend of vanavond maar zeggen.....hij is nu weg.

Zou wel heeel gaaf zijn, maar tegelijkertijd heel onwerkelijk....we zullen zien. Zou mijn droom van laatst toch uitkomen.....dat we met kerst kunnen vertellen dat ik zwanger ben. Spannend. Vandaag moet ik er wel erg vaak aan denken en ik moet zeggen dat ik me wel wat 'anders' voel....beetje raar en moe......en nog steeds gevoelige borsten (maar al die dingen durf ik niet te zien als mogelijke zwangeschapskwaaltjes, omdat ik ze normaal ook wel heb.....of kan hebben.... en het kan ook door de zenuwen komen die er sinds vandaag toch wel wat meer zijn). Eigenlijk wel heel erg, maar ja. Morgen weer lekker op pad met vriendinnen en lekker afleiding.

Tot morgen! Ik hou jullie op de hoogte.
Aaaargh! Wat is het hier spannend!

Wel 3 meiden die op het bankje zitten en vanalles misschien wel of niet voelen... Stel je toch eens voor...

En dan nog Janine, je laatste weekend met je meiden in je buik! Wat erg dat je man zo ver weg zit, da's wel echt balen. Tuurlijk wil je hem het liefst zo veel mogelijk lekker in de buurt hebben! Wel fijn dat je veel bezoek krijgt dit weekend. Veel plezier. en ook succes alvast!

@Orchid: tjee, 15 uur, zonder pijnstilling... Echt raar, want het is echt zo'n pijn die ik me totaal niet zou kunnen voorstellen. Toch denk ik nu dat ik het ook wel zou willen proberen zonder pijnstilling (jaaa, zeg ik nu). Ik vind je stoer!

@Romo: hmmm, rare dingen doet je lijf...

@Frutje: goed dat je je hart gelucht hebt!! Wat een slechte leidinggevende, als hij niet voor feedback open staat! Hopelijk praat ie er thuis met zijn vrouw over, en gaat hij er eens over nadenken. Wanneer heb je die sollicitatie? Gaaf dat je zo snel al bericht hebt!

@Boefje: wat stoer dat jij en boefman nu al een weekje alleen weg gaan! Wij hebben ons dat ook voorgenomen, om elk jaar (minimaal) een keer met z'n tweetjes opvakantie te blijven gaan, hoeveel kinderen er ook komen . Maar dat je het al zo snel aandurft, dat hoor je niet vaak! Heel veel plezier daar, en geniet weer lekker van met z'n tweeen zijn, en geliefden zijn ipv alleen maar papa en mama.

@nukje: lijkt me een rare ervaring, zo'n buik die alle kanten op wobbelt... Maar geen ervaring hier. Wel vaker een opgezette pens na te veel pepernootjes, chocola of lekkere stoofschotels gemaakt door mijn lief. Maar ja, dat bedoel je vast niet he?

Ik mei afgelopen week tegen Orchisman dat ik nu aan mijn laatste ring bezig ben, en dat er in 2011 geen ring meer in komt. Hij reageerde heel lauw: ja, dat wist ik toch al lang?. Nou ja, ik had tot nu toe gezegd dat ik eind januari zou stoppen, als ik 30 word! Maar dat had ie allemaal niet meegekregen. Pluspunt: hij vind het dus allemaal prima

Verder geen nieuws hier. Maar als je nog niet bezig bent, is elk klein stapje al vanalles waard!

Morgen naar Ellen ten Damme met het hele gezin + Orchisman. Lijkt me leuk!

Jullie ook allemaal een fijn weekend! Ik hoop dat ik morgen wel nog even de tijd vind om te kijken wat er uit Assie's test gekomen is!
@ frutje: sorry meid zie dat ik helemaal vergeten ben op jou te reageren! fijn dat je je ei een beetje kwijt kon maar die reactie is dan weer een beetje jammer... Misschien valt het kwartje wat later? En de leuke periode komt er weer aan, doe jullie best!!

@ orchis: haha hij is er lekker mee bezig, maar elke stap is er één en hij weet dus wel wat je wil!

@ assie: duim duim duim...
Even snel vanaf mijn tel: vandaag helaas negatief getest met vroege test van predictor. Voel nog wel van alles maar nu maar afwachten...
Dames, jullie hebben de primeur (Assieman slaapt nog, had een feestje en was laat thuis)........................................................................................

................................................................................................

.........................................................spannend.........................

...............................................................................................

...............................................................................ik kon niet meer slapen, dus ben met een bakje, pipetje en test in de weer geweest...................................................................................

...............................................................................................

................................................................................en er stond een tweede streepje!!!!! Wel lichter dan de controlestreep, maar wel duidelijk aanwezig.

Dat zou betekenen dat ik zwanger ben.....aahhhhhhhhh
Whaaat Assie! Ik ben de eerste om je te feliciteren:

GEFELICITEERD

Wat ontzettend leuk voor je het is je zo gegund! Ik ben benieuwd of je na het doen van de test nog een oog hebt dichtgedaan. Er zal wel van alles door je heengaan nu. Weet Assieman het al? Ik vind het ZO leuk! Whaaah. En je houdt de eer van dit onwijs vruchtbare topic hoog, haha.

(vannacht trouwens gedroomd over een 2e streepje... Hoezo ermee bezig zijn?! )
Wat een supermooi (verlaat) verjaardagscadeau trouwens! En lekker in de zomer met verlof, mmmmm....
He pipo; bedankt voor de prille felicitaties!!!!!!!!

Assieman heb ik het vannacht nog even ingefluisterd Verder inderdaad bijna geen oog dichtgedaan.

Op internet gezeten, beetje gewerkt, geprobeerd te slapen, etc. Ben gelukkig nog wel even weggesukkeld.....

En volgens internet zou uitgerekende datum 20 augustus zijn. Dan lekker juli en augustus vrij (met wat vakantiedagen ervoor). Zou idd wel heerlijk zijn.

En ik heb zo'n vermoeden dat we het samen mee gaan maken!!!

Mijn eerste test was ook negatief en pas op de dag van de langste cyclus test ik positief. Ga 'm zo trouwens wel even herhalen....want helemaal zeker zijn, dat ben ik nog niet.

Alhoewel het me "raar" voelen enzo er eigenlijk prima bij past, maar ik durfde het niet te erkennen.
assie!!!! ik had al een donkerbruin vermoeden... gefeliciteerd! echt super. we hebben samen geen oog dichtgedaan. sliep pas na 3 uur door de longrijpingsspuit. daar word je actief van. straks maar bijslapen.
Whaaa, Assie! Wow zeg, echt super. Gefeliciteerd! Dat wordt een mooie kerst!

Janine, ben je al zenuwachtig voor morgen? Eindelijk je meiden zien! Hoe zullen ze eruit zien? Spannend hoor. Heel veel succes morgen!

Boef, stoer hoor dat jullie samen weggaan! Lekker van genieten, heel veel plezier! We gebruiken inmiddels inderdaad infacol, dat helpt wel. En we komen wat meer in een ritme. Inmiddels komt Verkadezoon nog 1 keer 's nachts en komt dus om 22.00-03.00-07.00 ongeveer. Dat gaat de goede kant op!

Orchis, dat is weer een stap in de goede richting. Ben je er al uit wanneer je echt wilt gaan starten?

Nuk, heeft uk niet gewoon de hik? Dan voel je ook echt "stuiptrekkende" bewegingen, door je hele buik, maar wel regelmatig. Of voel het anders? Maak je niet teveel zorgen: bewegingen zijn juist een heel goed teken!

En mocht je toch blijven twijfelen: vooral even de vk bellen. Zij zijn ervoor!

En natuurlijk overdrijf je niet! Zwanger zijn is hartstikke spannend, en maakt je soms heel onzeker! Net als een baby'tje krijgen en hebben trouwens... Maar ook heel bijzonder!

Moimoi, neem je rust. Laat je hier wel weten wanneer het raak is? We leven natuurlijk nog steeds met je mee!

Frut, wat goed van je! Wanneer je baas er nu niets van aan wil nemen, of het wil veranderen, dan weet je ook genoeg, toch? Dan is dit zeker weten niet het juiste bedrijf voor jou. Heel stoer dat je het allemaal hebt aangegeven!

En veel plezier op de wachtbank

Jeetje, wat schrikken Romo! Hoe lang ben je nou gestopt met de pil? Was dit nog een van de eerste keren? Dat zou het wel verklaren...

Pipo, gun jezelf wel een beetje tijd! Het is ook nogal heftig! Ik zou me eerder zorgen maken als het je niets deed...

Orchid, stoere meid! Geniet lekker van jullie uk!

Ik kom langzaam weer een beetje bij. Slaap nog niet zo heel goed, ondanks de slaapuurtjes van Verkadezoon. Lig nog heel vaak wakker en aan vanalles te denken. Vrijdag over een week krijgen we de sleutel! Super leuk. Gelukkig zijn we met Verkadezoon steeds meer gewend en komen we beter in een ritme. Huiltjes herkennen we beter, en dan durf je hem ook wat gemakkelijker te laten huilen. En hij komt inmiddels zelf in slaap, op zijn eigen kamer. Dat was een goed besluit, om hem niet meer bij ons op de kamer te laten slapen.

Nu ligt hij trouwens heel schattig te snurken op de buik van Verkademan.

Janine: nogmaals heel veel succes morgen! Ik zal aan je denken, hopelijk kun je van de week even laten weten hoe het met je gaat!
Waaaat?

Assie gefeliciteerd!

Waaaah! Supergaaf! Jij maakt de reputatie van dit topic helemaal waar haha.

@Pipo

Argh, misschien gewoon te vroeg? Ik blijf heel hard voor je duimen.

@VKM

Wat een drukke periode voor jullie, maar fijn dat jullie je draai met verkadebaby steeds meer vinden. Spannend hoor, die verhuizing voor de deur.

@Janine

Over spannend gesproken: morgen is het zover! Wat balen dat je zo slecht geslapen hebt. Hopelijk kun je het vandaag een beetje inhalen.

@Romo

Wat raar van die klont, heb ik nog nooit gehad. Maar ik had de laatste keer wel opeens heel veel bloed. Je lichaam is echt anders zo hormonen. En wat lief dat je vriend zo enthousiast was over die zwangerschap!

@Orchis

Je laatste ring. Spannend! Wachten jullie dan nog met proberen? Of gaan jullie er meteen voor?

@Boefje

Wat superstoer dat jullie naar NY gaan! Ook wel wennen om opeens weer een week met zijn tweetjes te zijn, je zult babyboef vast gaan missen. Maar denk ook: écht samen zijn, uitslapen, drinken, even geen verantwoordelijkheden. En NY met kerst!

Hier alles goed. Ik ben alweer aan het aftellen tot mijn NOD, terwijl ik me had voorgenomen om er niet mee bezig te zijn. Tjsa, het blijft lastig. Ik zou het ook zo leuk vinden om met Kerstmis te vertellen... Zou ik dan zeker wel doen (als ik geen wijn drink, weten ze al genoeg haha). De familie mag het best vroeg weten. ALS het zo is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven