Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

17-10-2010 22:39 999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vorige topic is vol, dus hier gaan we verder.

Vertel hier wat je van Lush gebruikt en wat je favorieten zijn

Deel 1
Hoi dames,

Na dit topic een tijdje gevolgd te hebben was ik ook wel nieuwsgierig geworden.

Groot was de verrassing dat ik vandaag tijdens een shopdag in Duitsland zo tegen een Lushwinkel aanliep. Heerlijk al die geuren.

Helaas wist ik niet meer zo uit mn hoofd wat jullie allemaal aanprijzen dus ik heb eerst maar 1 stukje zeep gekocht, Honey i washed the kids, vast wel bekend.

Ik ga zeker weer terug!
Woh, Cherry, dat is nog eens een lekker begin van het weekend!!

*kwijlt..*
Wow, VC!! Die Jade is goe-hoed!!

Tiaraatje, je kunt ook om proefjes vragen hoor, mocht je de geur willen checken thuis

Maar HIWTK is lekker!
Voor de liefhebber alvast een linkje met de valentijsnprodukten, die kikker ziet er erg leuk uit!

Het is niet van de officiele lush website, heb het linkje wel van het forum gehaald. Ik kan niet wachten!

http://www.lushiousbeauty ... -valentijnsdag-producten/
Zo! Dat ziet er weer goed uit!
Misschien een vraag voor VC: is er een vloeibaar doucheproduct met de geur van de Creamy Candy bubble bar slice?

Ik vind de geur heerlijk maar de bar zelf is lastig te bewaren. In een blikje trekt 'ie zichzelf zo ongeveer vacuüm, zodat ik dat verrotte blikje niet open kan krijgen.
quote:Ikbenanoniem schreef op 16 december 2010 @ 13:56:

Misschien een vraag voor VC: is er een vloeibaar doucheproduct met de geur van de Creamy Candy bubble bar slice?

Ik vind Rockstar zeep er als twee druppels water op lijken. Hij maakt je huid wel wat stroef als je ermee doucht. Maar je kan nu nog via de site de Creamy Candy Body Lotion bestellen (ik heb hem ook) en die maakt alles goed

Verder vind ik, qua vloeibare douchegel, Snow Fairy de geur van Creamy Candy het dichtst benaderen.

Overigens heb ik mijn Creamy Candy BBS met een hamer in stukjes gehakt en pak steeds zo'n stukje tijdens het douchen (in een douche-puff, schuimt het lekker op). Is dat niks?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hoiiiiiii !

Hhahaha ik had nooit kunnen bedenken dat ik hier ook even wat zou gaan posten. Ik ben er gisteren pas achter gekomen dat er een lush filiaal zit in R'dam te gek !! ik wilde al heel lang naar en lush en dan speciaal voor die Dreamcreame ! Nou vandag was de grote dag dus. Ik heb mijn Dreamcreame en een proefje van 9-5 reiniger... ben benieuwd, ik zal allerlei herlijke zepen ook al kant en klare kadoboxen etc... Ik twijffelde om de karma parfum mee te nemen, maar toch niet gedaan, want ik vond de 17,95 al een hoop geld voor de dreamcream. Ik heb hem net opgedaan op mijn handen en beetje op mijn gezicht, ik vind hem heerlijk ruiken en hij voeld tot nu toe lekker aan.

Karma, HIWTK en de lipbubblegumscrub staan op mijn wish list.

Ik ga dit topic even heel goed bijhouden alleen jammer van die prijzen hé ??
[quote]girlxxx schreef op 16 december 2010 @ 15:26:

Hoiiiiiii !

Hhahaha ik had nooit kunnen bedenken dat ik hier ook even wat zou gaan posten. Ik ben er gisteren pas achter gekomen dat er een lush filiaal zit in R'dam te gek !! ik wilde al heel lang naar de lush winkel speciaal voor de dreamcreme en vandag was de grote dag dus... Ik heb mijn Dreamcreme en een proefje van 9-5 reiniger... ben benieuwd, ik zag allerlei heerlijke zepen ook al kant en klare kadoboxen etc... Ik twijffelde om de karma parfum mee te nemen, maar toch niet gedaan, want ik vond de 17,95 al een hoop geld voor de dreamcream. Ik heb hem net opgedaan op mijn handen en beetje op mijn gezicht, ik vind hem heerlijk ruiken en hij voeld tot nu toe lekker aan.

Karma, HIWTK en de lipbubblegumscrub staan op mijn wish list.

Ik ga dit topic even heel goed bijhouden alleen jammer van die prijzen hé ??

Groetjes

Girl
Sorry voor de dubble postings, de 1e is fout de 2e goed, maar krijg het niet weg wat ik ook probeer, maar goed hele forum klopt ff niet inlog problemen etc... dus 1e posting fout door te vlug typen.
quote:Very Cherry schreef op 16 december 2010 @ 14:29:

[...]

Ik vind Rockstar zeep er als twee druppels water op lijken. Hij maakt je huid wel wat stroef als je ermee doucht. Maar je kan nu nog via de site de Creamy Candy Body Lotion bestellen (ik heb hem ook) en die maakt alles goed

Verder vind ik, qua vloeibare douchegel, Snow Fairy de geur van Creamy Candy het dichtst benaderen.

Overigens heb ik mijn Creamy Candy BBS met een hamer in stukjes gehakt en pak steeds zo'n stukje tijdens het douchen (in een douche-puff, schuimt het lekker op). Is dat niks?

Zeep vind ik niks. Misschien is de truc inderdaad wel om het ding vooraf in mootjes te hakken. Thanx!

Ik gebruik hem voor de douche. Vind de geur heerlijk.
Aangezien ik het als de morele plicht ervaar om jullie tevens op de hoogte te stellen van minstens net zo lekkere luchten, maar goedkoper en/of dichterbij; komt er weer een --> H&M, de Hello Kitty (BRAAK) lijn, body lotion Bubblegum, a 2,99 euries. MMMMMMMMMMMMMMMMM. Ruikt naar die strips kauwgumballen die je in 1 keer in je mond kan proppen tot een grote klont.

Echt lekker, dus.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ohhwww, wat heb ik een mazzel! Vriendin van mij is as we speak in Freiburg en gaat daar voor haarzelf (en mij) naar Lush. Heerlijk! Mijn buit uit Bremen begint al aardig uit te dunnen inmiddels, alhoewel ik een grote fles Olive Branch en I love Juicy heb, dus daar kom ik de winter ook wel mee door, maar toch....Dus eind deze week verwacht ik:

coconut deodorant

Coconut (body lotion)

Amandopondo

You've been mangoed

Pop in the bath (2x)

En ik ga in maart zelf naar Málaga en daar is dus blijkbaar ook een Lush-winkel. Iemand er al geweest? Als ik de kaart erop nakijk, lijkt het alsof de winkel zelf in Torremolinos zit, terwijl ons hotel in Málaga is. Ik hoop dat het een beetje te doen is, want ik zou toch wel graag even langs willen gaan.
Omdat het kerst is, heb ik een kerstverassing voor jullie

Als je nu bij Lush UK koopt, krijg je gratis dingen erbij. 't staat nog niet op de site, maar als je je bestelling in je winkelmandje plaatst, zie je 'free new years gift' erbij staan, eerst 10 pond en als je meer besteld, wordt het 20 pond enz.
Staat al wel op de UK site hoor ;)

Enneh.. Yay! :D
Nu wel ja

£30 pond besteden is voor £10 pond gratis en £50 voor £20.
Hmzzz, das wel minder dan eerst werd verteld. Komt er in Nederland ook sale?
De uk site werkt niet goed :'(

Elke keer als ik mijn basket af wil rekenen gooit hij hem leeg en zegt de site dat ik geen permission heb :'(

Ik ben toch echt ingelogd.

Edit: nogmaals (3e keer) geprobeerd en ik heb weer een heerlijke bestelling kunnen doen. Yaaaaay :D
Ah know`t, tha shunt
De uk site werkt bij mij helemaal niet momenteel. Ik wou eens even zien of ik er iets wou bestellen (ben een echte nieuweling in lush) maar hij gaat hier helaas niet. Die van BE wel, maar daar is niet veel keuze
Bij mij gisteren kon ik niet op de kerst en nieuwe dingen klikken en vanuit m'n winkelmandje kon ik alleen gewoon via 't gewone menu terug, anders zei ie dat ik in moest loggen of dat ik geen toestemming had...

StefanieV, anders kun je op de NL site kijken en dan later op de UK proberen te bestellen?
Staat er op de site van NL meer keuze? Want die van BE is klein vind ik (of ik verwacht er te veel van, dat kan ook natuurlijk )

Ik ga straks nog eens kijken :-)
Geen idee, ik kijk alleen op die van UK en NL
Uk lag (ligt?) er helemaal af.

Ik heb meerdere dingen ook niet kunnen bestellen, zoals de retro want zodra ik die aanklikte verdween alles uit mijn winkelmandje.

Frustratie
Ah know`t, tha shunt
Op de NL site krijg vanaf 12uur bij een bestelling vanaf 30,- een cadeau/goobiebag twv 30,- gratis
De UK site ligt er nog steeds uit, heb een bestelling bij de NL site gedaan.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven