Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Zit gelukkig ver genoeg van de brand, die zal nu overigens toch wel 's uit zijn? Hij begon om kwart over 7 vanmorgen dus dat lijkt me wel wat.

Vervelen op m'n werk heb ik ook geen tijd voor, sterker nog, mag niet eens internetten dus als ik me al verveel moet ik dat op een andere manier oplossen. Heb vandaag ook vrij, lekker hoor.

Ben aan de lopende wassen aan 't doen, ik blijf opvouwen haha

Resultaat is wel fijn, kast vol schone kleren!
Ik heb inmiddels versgelakte nagels. Dat typt lekker makkelijk.

Vicodon wat lastig dan, wil je lekker werken is er niets te doen.

Ieuwww wassen... of nou wassen is het probleem eigenlijk niet. Strijken en ophangen blech!
Ik hoef gelukkig niets op te hangen, gaat zo de droger in. Nu nog iets bedenken zodat ik niet hoef te strijken cq vouwen.

Strijken is het ergst! Gelukkig kan ik heel strak vouwen en heb ik niet heel veel spul dat echt gestreken moet worden.
Zo heb mijn slaapje uit!

Ik had een kippensoep! Erg lekker.

Heb niet veel geslapen vanmiddag erg liggen draaien belooft een leuke nacht te worden

Hopen stiekem dat er wat actie is vanacht om mezelf bezig te houden.

Waar is Marels eigenlijk??
Het gras aan de overkant is niet groen.
Geen idee, die verveelt zich niet meer zo erg denk ik
Dat zou goed kunnen.

Hebben jullie nog plannen voor het weekend?

Ow je woont lekker centraal Tikker kan je zo mee naar de tattooshop als ik die gevonden heb
Nou mensen ik ga richting werk!

Ben benieuwd wat de nacht ons brengt.

Hoe was je kerstdiner Tik? Beetje gezellig en had je last van een loopneus
Hoezo Marels is weg?

Marels had buikgriep, wat ik hier verteld had, en Marels had gisteren een gierend drukke dag op haar werk. Ik zit nu eenmaal niet 24 uur per dag achter de computer, ik heb ook nog zoiets als een leven.
Ik lees net kippensoep, trouwens, die wil ik ook....
Goedgemutst Marels? Krijg jij kippensoep

Ik ben het diner zonder loopneus doorgekomen. En het was gezellig maar de speech was weer veuls te lang. Ach ik heb niet echt opgelet want ik begreep toch niet waar het overging. Heb er maar een extra wijntje ingegooid en daar heb ik nu last van

Vriend kondigde aan dat we een rustig weekendje gingen houden dus ik denk dat ik de hele dag in pyjama sexy nacht outfit mag rondlopen, geen boodschappen hoef te doen, te wassen etc. Nee vrees dat ik zo van de bank moet afkomen. Ik wil vanavond wel naar de film! Ik twijffel tussen H. Potter en De Eetclub. Wie helpt me kiezen?
Ja hoor, ik ben best gezellig. Ik zit met de radio aan kerstkaarten te schrijven. Poes zit bij mij op de tafel. Hoewel, komt nu over mijn kaarten heen lopen. En ik zit te wachten op vriend, die komt zo thuis om te eten.

Enne, Harry P., da's duidelijk.
Morguhhh

Ben net wakker! Heerlijk nachtje gewerkt zonder in slaap te vallen

Ik zou ook voor Haary P gaan de eetclub is niks aan!

Fijn dat je er bent Marels weer helemaal fit.?
Goedemorgen Kampen, lekker geslapen?

Harry P. dus, prima gaan we gewoon volgende week naar de Eetclub! Hoezo issie niet leuk Kampen?

Ga zo eens een heerlijk middagtukje doen. De kerstboom heeft vandaag eindelijk ballen gekregen!! En m'n kat zit buiten te schreeuwen naar een andere kat... Wat dat te maken heeft met de kerstboom? Heulemaal niets...
Heb heerlijk geslapen als een roos!

Ik vond de eetclub een beetje chaotisch en de conclusie moest er in 10 min worden ingepropt. Voor mij geen succes maar Harry P lijkt me onwijs leuk heb ik nog niet gezien dus vertel me hoe het was.

Mijn kat denkt dat hij een tijger is hij sluipt en valt dan uit het niks de plant aan of de wasmand.

Gekke beesten maar je hebt dus een kerstboom? Ik heb helemaal geen kerstversiering in huis..
*gaaaap*

Ik ging vanmiddag naar de stort en daarna wat houtjes zagen en klieven bij mijn schoonouders en ben nu net terug.

Nu even aan het opruimen terwijl Vriend douched en dan gaan we John en Yoko spelen in ons nieuwe bed.
O gezellig Marels!! Veel plezier en zak er niet meteen doorheen

Wij gaan nu op weg naar Harry P. Dus tabé. Waarom ik aan het rijmen ben? Geen idee! O eerst nog ff naar de plee.
moguhhh

Tikker Sint heeft het land al verlaten

Hoe was Harry P? Vond je het wat?

Vanacht een hele rustige nacht gehad. Nog 1 nachtje en dan ben ik 3 dagen vrij
Dan komt het daardoor dat ik nu zo goed kan rijmen

Ik vond Harry P. zeker wat! Bij de eerste delen viel ik altijd in slaap maar het wordt steeds beter. De film was lekker donker, de sfeer werd goed overgebracht. Ben benieuwd naar deel 2. Wanneer komt die eigenlijk? In de andere zaal was de film van New Kids bezig en die hoorde ik er soms een beetje tussendoor. Volgens mij is dat ook een hilarisch foute film.

Lekker 3 dagen vrij! Heb je iets leuks gepland staan?

Schoonmoeder is nu hier, gaan erwtensoep en pannenkoeken eten. Hebben net foto's gekeken. Oww wil weer terug naar de zon... Nou ja moet niet zeuren misschien gaan we rond april/mei naar Japan!! Ik wil heel graag en vriend is nu eindelijk ook enthousiast!
Komt er nog een deel 2?? De new kids lijkt me dan weer niks dat gevloek en gekots nee bah. Maar HP gaan ik dan ook zeker kijken ben benieuwd.

Ehmm ik heb nog niets gepland staan. Beetje bij komen en de huiselijke dingen doen tattoo shop zoeken en verder zien we wel

Ga je naar Japan??? Nou ben jaloers hoor ben nog niet verder geweest dan Griekenland. Volgend jaar maar eens verandering in brengen. Maar hoelang ga je? Lekker hoor.

Is marels weer een leven aan het hebben?
Marels doet John en Yoko in hun nieuwe bed dus die zien we voorlopig niet.

Ja Harry P. heeft twee delen van "de relieken van de dood". Deel 1 eindigt bij dat ze erachter komen wat de relieken van de dood betekenen. Dus het hele gevecht met hij die hier best genoemd mag worden, moet nog beginnen.

Nou ik wil graag naar Japan en vriend is het er nu ook eindelijk mee eens. Dus we gaan nu eerst kijken of er budget voor is. Maar als we gaan dan wel 3 á 4 wkn. Willen het wel meteen goed doen.

Hoe staat het met jouw eventuele nieuwe project. Al iets meer over gehoord?
Haha is ook zo John en Yoko naspelen mijn hemel

Hmm ben niet zo van de delen films dus ben benieuwd.

Japan trekt mij persoonlijk niet zal door het werk komen :P

Nog geen nieuws over het project als ik wat weet horen jullie t.

Nachtdienst zit er bijna op ben er klaar meee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja je kan maar beter meteen goed testen

Je hebt toch al wel eens een film van HPotter gezien? Dat zijn allemaal delen...Dus ach die laatste kan er ook nog wel bij.

Ik had ook nooit iets met Japan. Tot dagboek van een Geisha en dan met name de film. Zo mooi daar! En je hebt echt alles natuur, stad, architectuur en dan ook nog redelijk absurde dingen als alle hitec, de harajuku meisjes enz. Ben wel erg nieuwschierig naar dat land. O ja en dat eten, hmmm!!

Zo lekker thee drinken bij vriendinnetje. Kampen jij bent lekker vrij nu toch! Geniet er van!
Ik ga er zeker van genieten en zo te horen doen mijn bovenburen ook yoko en john bah bah.

Ja heb meedere gezien en dan wil ik meteen de volgende zien maar dat duurt zolang haha.

Nou als je viend zich terug trekt ga ik wel mee

Fijne avond tikker
China! Das pas leuk!

Ik ben dur weer! Alleen een trui gekocht, wat is Milaan een rare stad zeg.Waar je ook loopt in die stad, alléén maar winkels! Kleding, schoenen en sieradenwinkels. Nog nooit zoiets gezien! En duuuuuuuur.

Project, Kampen? Ik kan ook niet met goed fatsoen een paar dagen weg ook he? Ttss.....

Oh, komend weekend ben ik ook weg, drie dagen. Maar dat is dan werkgerelateerd!
Mogguhh

Zo auto heeft zijn beurt gehad en de schade valt mee joepieee!

Dus Yonna daar uit kunnen we de conclusie trekken dat je er niet weer heen gaat

Jij weet al wat het project is! Werk gerelateerd iets met 4 tot 6 mnd naar buitenland

3 dagen weg voor je werk waar ga je heen?

Ben stiekem zomervakanties en het bekijken en ga denk ik met een groepsreis wil namelijk niet alleen.

Nou ik ga even afwassen enzo en vanmiddag/avond ben ik bij zus en dr kleine.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven