Good luck!
zondag 12 december 2010 om 20:58
quote:Juud_ schreef op 12 december 2010 @ 20:42:
Mal zal ik je helpen met behangen
Ik heb besloten om het maar na de kerstvakantie te doen.
Malman wordt alleen een beetje zenuwachtig dat de tijd gaat dringen enzo. Man heeft gewoon nesteldrang en ik niet
We waren gaan zwemmen bij het voetbalveld.
Ik baantjes trekken en de mannen van de glijbaan af enzo.
Mal zal ik je helpen met behangen
Ik heb besloten om het maar na de kerstvakantie te doen.
Malman wordt alleen een beetje zenuwachtig dat de tijd gaat dringen enzo. Man heeft gewoon nesteldrang en ik niet
We waren gaan zwemmen bij het voetbalveld.
Ik baantjes trekken en de mannen van de glijbaan af enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 12 december 2010 om 22:35
maandag 13 december 2010 om 10:16
Dat ie ook nog op de pgb site staat, belachelijk! Als hoofd daarvan kijk je toch gelijk je site na.
Als je denkt aan deze kwetsbare kindjes...! Maar natuurlijk zijn alle jonge kindjes kwetsbaar.
Enka, heb jij de groep aangedaan? Zal eens zien..
Welke dag vier jij T's verjaardag en feestje? Kom er niet uit.
Jinny, CG viert haar feestje met een buurmeisje, een neefje en twee klasgenootjes (j/m). Ben benieuwd hoe dat gaat.
Hoe is het met de patient? Altijd fijn als ze ziek worden als man thuis is vind ik. Heb je net even een extra paar handen. Bed schoon gebleven?
Bam, 'soloapparatuur is een hoorhulpmiddel waarmee de communicatie tussen een spreker en luisteraar kan worden verbeterd. Solo-apparatuur bestaat uit een draadloze zender voor de spreker en een ontvanger voor de luisteraar'.
Het werkt heel goed!
Als je denkt aan deze kwetsbare kindjes...! Maar natuurlijk zijn alle jonge kindjes kwetsbaar.
Enka, heb jij de groep aangedaan? Zal eens zien..
Welke dag vier jij T's verjaardag en feestje? Kom er niet uit.
Jinny, CG viert haar feestje met een buurmeisje, een neefje en twee klasgenootjes (j/m). Ben benieuwd hoe dat gaat.
Hoe is het met de patient? Altijd fijn als ze ziek worden als man thuis is vind ik. Heb je net even een extra paar handen. Bed schoon gebleven?
Bam, 'soloapparatuur is een hoorhulpmiddel waarmee de communicatie tussen een spreker en luisteraar kan worden verbeterd. Solo-apparatuur bestaat uit een draadloze zender voor de spreker en een ontvanger voor de luisteraar'.
Het werkt heel goed!
maandag 13 december 2010 om 10:27
maandag 13 december 2010 om 16:00
Amalia weer veilig geland? Genoten in NY? Nog bezwangerT
Ik heb vanmorgen kerstkoekjes gebakken bij de kleuters. Leuk! Mini heeft de hele ochtend in Maxi's klas meegedraaid. Was erg boos dat hij vanmiddag niet mocht
Jinny, wat leuk al die strijkkralensterren in de kerstboom! Leuk idee voor de kerstvakantie!
Kind roept, later!
maandag 13 december 2010 om 19:13
Ze zijn wel met je bezig he, Amalia!
Oh Hel, goddank dat ze niet met die smeerlap in zee is gegaan. Heb je haar nog gesproken?
Kloterugklachten Mal!! Moet je mr. J. nog weleens tillen?
CG kwam vandaag uit de bus en gaf pijn aan. Ze zei dat het enfant terrible het had gedaan. Maar in de map stond dat het een parasol was die op haar hoofd was gevallen. Heb naar school gebeld en 2 juffen waren daar niet bij geweest. No. 3 was al naar huis, morgen eens even aan de tand voelen..
Oh Hel, goddank dat ze niet met die smeerlap in zee is gegaan. Heb je haar nog gesproken?
Kloterugklachten Mal!! Moet je mr. J. nog weleens tillen?
CG kwam vandaag uit de bus en gaf pijn aan. Ze zei dat het enfant terrible het had gedaan. Maar in de map stond dat het een parasol was die op haar hoofd was gevallen. Heb naar school gebeld en 2 juffen waren daar niet bij geweest. No. 3 was al naar huis, morgen eens even aan de tand voelen..