Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Goed gegaan met de gladheid Naatie? Bij Maatje ind e klas ook kindjes die (nog?) helemaal niet van de speelafspraakjes zijn. Weet van 1 moeder dat die inderdaad geen kinderfeestje heeft gedaan maar gewoon familie, vrienden en kennissen op bezoek.

Jeu Enka, gekkenhuis in januari bij jullie! Er was inderdaad even sprake van dat ik deze week ook weg zou moeten maar is gelukkig niet doorgegaan (ik hang nu de hele dag met die collega die uiteindelijk alleen is gegaan aan de telefoon, beter zo .

Oh, dat ziet er heel leuk uit Bam, dat boek!

Bridge, jesses, dat is ook "dichtbij', vriendin van collega die haar kind daar heeft. Vreselijk.... Nog geen contact gehad met vriendin. Heeft net 2 wkn een nieuw babytje dus die laat ik fijn op haar roze wolk zitten (moet nog op kraambezoek, shame on me, ga meteen even bellen).

Mmm, neu, niks te melden hier Star. Retedruk, dat wel. Jij?
Oh gelukkig Hel, dat is dan wel weer fijn dat je niet ineens weer weg moet.

Vent hier kreeg vrijdag nog even te horen dat hij de 23ste nog een afspraak in Rome heeft met de Ital. Spoorwegmaatschappij. Hij begint in jan pas met deze functie maar manager vond het belangrijk om hem te sturen. Dus nu wo heen en do weer terug...

T is juist wel helemaal van de vriendjes die begint bijna iedere dag mag ik iemand mee naar huis, of ik bij iemand. En vanmorgen vroeg hij, om 06.15, met hoeveel mensen hij mocht trouwen. Ik vroeg met hoeveel wil je dan? "Met 4!" Uitgelegd dat dat met 1 kon maar dat hij ook kan samenwonen. Zijn antwoord "Nou dan ga ik dat ook doen en trouwen met vriendinnetje"
Jinny, welke radio hebben jullie gekocht voor oudste? Zijn namelijk nog zoekende. T zag gisteren dit ook nog en vond dat ook super. Dus misschien dat we deze dan ook erbij doen. Is een auto van lego met Remote Control

Jemig Enka, wat druk!! Niet relaxt helaas he.

CG is altijd zo vermoeid, ik moet echt even nadenken nog..

Nou, ze had wel degelijk gelijk hoor. Het enfant terrible 'was erbij betrokken'. Geen van de leerkrachten heeft het gezien, wel naderhand begrepen. Ze gingen hier verder niet op in toen we het erover hadden, maar vonden het niet o.k. van hen dat ze het gemist hadden en zeiden dat zij kwetsbaar is en hij imponerend. En dat er vorig jaar ook al iets dergelijks plaatsvond met een ander jongetje en CG.

CG klaagt niet heel erg over pijn en over enfant terrible gelukkig.

Ze zullen wel (nog) alerter zijn denk ik.
quote:bambino schreef op 14 december 2010 @ 12:59:

Huh dan zeg ik toch het Abc van Tuk? of noemde ik hem Puk?

Ik denk dat het een geschikt boek is, maar dat weet jij beter dan ik.

Haha, jij zei Puk ja.

Oja, dat is het handalfabet, ik zie het nu! Had er over heen gekeken. Hij staat op het lijstje!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar CG praat. En als ik het niet snap, dan gebruikt ze gebaren. En andersom, als ze mij niet begrijpt (soms lijken woorden heel erg op elkaar), dan gebruik ik gebaren. De soloapparatuur hebben we vooral bij tv, computer en aan tafel. Grappig als je de schuur inloopt en haar nog steeds kan toespreken (en dat zij dan terugpraat tegen CV!).

Star, succes met de drukte!
Goed, dat je je zegje hebt kunnen doen.

Wel handig die soloapparatuur.

Juul vindt het boek echt geweldig.

Ik heb ook nog tellen met PUK ehhh Tuk op het lijstje staan voor juul
Jongste hier nog weinig last. Gisteren eerste pokjes, vandaag al veel meer. Vandaag wel naar kdv geweest, we merken niks aan d'r dus prima!

Morgen komt timmerman om dakkapel af te timmeren dus hopelijk is ze morgen weer gewoon blij!

Compu: fijn dat ze er wel op gereageerd hebben...

Enka: gave auto! Zal hij vast blij mee zijn! Agenda hier ook zo dol. Eerst de kerstdagen, dan verjaardag, dan feestje en dan even rust en oud en nieuw... Ach, hebben we het maar gehad!

Mal: zag gave buikfoto op groep, leuk!

Jin: fijn dat oudste herstellende is. En jongste?
Hallo lieve meisjes! Ik ben er weer! Ik zie dat ik 7 blz ongeveer moet bijlezen. Hmmmm.... Is er iets wat ik gemist heb? Kan ik hier weer invallen of heb ik wat gemist?

Ben blij dat ik weer terug ben bij mijn kindjes, maar lief en ik hebben het wel erg leuk gehad hoor .

We hebben het Vrijheidsbeeld bezocht (niet tot in het topje, want die kaartjes zijn geloof ik de komende 3 jaar uitverkocht ), Ellis Island (waar alle migranten aankwamen), heerlijk gegeten, lekker wat geshopt, (nieuwe Uggs voor mij bijvoorbeeld ), we zijn naar de NY Nicks geweest (basketball) en naar de film (the Tourist). Lekkere cocktails gedronken met fenomenaal uitzicht over de stad (daarom nam ik meteen maar 4 cocktails ha ha, moeders is er een keer uit hoor!).

Heerlijk dus.

Maar het vliegen vind ik gewoon bagger en ik vond dat ik wel erg ver weg was van mijn dushi's . Blij dus ook weer om terug te zijn.
Hee Amaal!! Goed je weer veilig op de grond te zien. Wat gaaf, dat uitzicht en die cocktails! Wat doe ik hier tussen de vier muren? Foto's?

Hoe ging het met de stuwing en drinken thuis?

Bam, gaaf boek hoor! Je zou denken, tellen in gebaren is toch hetzelfde, maar nee!

Ik vond Betty Sluyzer zowiezo al geweldig trouwens.

Was gisteren naar kerststukjes maken en hoorde over problemen met tassen in de bus. Heb 1 persoon gelijk je site gemaild (rest weet ik geen emailadressen van).

Weet zeker dat de chauffeur zo voor je zou flyeren. Die is ook fan van de trolley. Dus als je nog hebt..

Bridges, mag ze met waterpokken naar het kdv? Oh, dan zijn ze ingedroogd natuurlijk. Gisteren was VL (kdv Bridgesdorp) op AT5 t.a.v. de ontuchtzaak, omdat zij dus betrouwbaar zijn etc.

Hier nog geen wp bij CG, is het eigenlijk handig om als kind gehad te hebben?

Hoe bevalt je kapelletje?

Ik had een tv fragment gestuurd naar DWDD en hij is uitgezonden, je kunt ermee genomineerd worden voor deze week.

Leuke afk. he, Star?
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRGH Compu HOU OP

Haai Amaal, goed dat je weer met beide benen op de grond staat Welke Uggs heb je gekocht?
Goedemorgen ..
Compu: Lief, dat je reclame voor me maakt. Ik heb momenteel alleen maar pennen in de aanbieding voor de reclame, en sambaballen, maar ik denk niet dat de chauffeur daar op zit te wachten

De roze trolley's vliegen de deur uit, die heb ik niet meer zoveel.

Blauwe nog voldoende.

Ja, je zou denken dat dat hetzelfde is als gewoon tellen, niet dus.

Vroeger kregen we, ik denk op school eens een les braille en ook een papiertje met het alfabet erop. Dat heeft toendertijd zo,n indruk gemaakt, dat ik dat papiertje nog steeds heb..

Ik heb me toen ook voorgenomen, ooit gebarentaal te gaan leren.

geen idee of het er ooit nog van komt.
Wat geinig Compu, wat voor fragment had je gestuurd? Bah, naar dat CG het met enfant terrible aan de stok heeft gehad. Hoop dat het jouw (en CG's) vertrouwen in school en begeleiding niet aantast.

Bridges, ah sneu, waterpokken! Hoe doen jullie dat eigenlijk met ziekte enzo? In het onderwijs kun je niet zo makkelijk even een dagje vrij regelen toch (domme vraag misschien na ruim 5 jaar, ahum...)?

Amalia, heeeej welkom terug, klinkt echt als een super romantische break (Mal zei nog: en niet zwanger terug komen he.. )! Kindjes het wel naar hun zin gehad? Zijn jouw ouders nou eigenlijk al verhuisd?

Suus, joehoe! Druk druk? Kerstvakantie weer een keertje daten met de dames (of zonder, een mama-etentje?? )?

Maatje gisteren met klas naar kerk geweest. De dominee had het kerstverhaal verteld en er was een hele grote kerststal (wel zo groot als jullie bed mama!) en hele mooie platen aan de muur - kind was helemaal enthousiast en moet en zal zondag met ons naar de kerk. Hoezo goeie PR....
Troost je Hel: Naar de kerk met kerst is best leuk

Wij gaan naar kindje wiegen, zo leuk. ( wordt zo,n beetje alleen maar gezongen en door kinderen gespeeld)
Whahahahahahahahahaha restistance is futile.
Amalia, leuk dat je weer terug bent! Maar indd ook lekker om even met zijn tweetjes te zijn he? Had je nog meer leuke dingen naast je uggs?

Compu, ik heb ook geregeld fragmentjes gestuurd, en 1 daarvan zat in het jaaroverzicht, maar heb nooit een prijs gewonnen wat had je gestuurd?

Haha, Hel, dat heeft wel indruk gemaakt op Maatje. Zit ze op een christelijke school? Wij hebben vrijdag Kerst viering in de kerk. Dan moet Mr J ook meedoen aan een stukje. Het zal mij benieuwen

Star, ben je al helemaal bepakt en bezakt en alles geregeld? Het schiet al op he? Ceetje zeker al door het dolle heen?

Bridge, hoe is de zolder geworden? Hoe gaat het nu met meisje?

Jinny, hoe gaat het nu in de ziekenboeg? Is het al koud bij jullie?

Naatie, wij geven ook gewoon een familiefeestje, Mr J is nog helemaal niet van het spelen met vriendjes en dergelijke. heb je al gevraagd aan T wat hij zelf wil?

Juud, slaapt Sjimmy nog steeds zo lekker door?

Bam, drukke tijden dus! Ik ga binnenkort ook eens even kijken op de kadoshop voor baby2, want ik vind Lipfish zo leuk!
Stressed is just desserts spelled backwards
Enka, jij bent wel vaak AM-er he? Drukke baan. Kun je niet even mee naar Italië? Gave auto hoor!

Over mijn rug, dat gaat helaas nog niet veel beter.

Maar ja, ik hoef nog maar max 17 weken, dus ik probeer het wel uit te zingen . Ik heb nog 1 dag werk aan die dtp-klus, dus dan hoef ik ook minder te werken en hoop dat het dan wat beter gaat, want zitten is het grootste probleem.
Ceetje is meer door dolle vanwege kerstfeest vanavond

Hoest met rug?
quote:Star schreef op 15 december 2010 @ 09:41:

Ceetje is meer door dolle vanwege kerstfeest vanavond

Hoest met rug?

Ik moet elke week naar de fysio komen, en dan doen we wat simpele oefeningen, meer mag ook niet op dit moment. Zondag gaan zwemmen en dat moet ik nu ook elke week doen.

Heb al een heel charmant zwangerschaps-ensemble gekocht, want ik zag er niet meer uit in mijn gewone bikini
O, dat is mooi Mal - dat je niet zo veel meer hoeft te zitten. Had Enka het nou over zo'n grote skippybal (zonder handvaten dan)? Vriend heeft er ook één (voor z'n hernia) en zweert erbij. Jammer dat 'ie er in z'n werk niets aan heeft (zie het al voor me ). Ow, spannend, Mr J in de kerstopvoering. Wat voor rol heeft hij? En heeft hij al eens mee geoefend, of is het niet zo'n uitgebreide productie?

Enka, ja zeg, doe maar duur even in een dag op en neer naar Italie! Wel spannend, nieuwe functie... Biedt wel perspectieven voor romantische breaks lijkt me, toch?!

Mmm, nou ik weet niet, heb zelf helemaal niks met kerken. Vind het echt heel leuk dat ze dat zo doen op school hoor (is een openbare school), maar als het naar zieltjes winnen riekt vind ik het toch wat minder. Sowieso ga ik eens even checken of ze met Idl Fitr dan ook langs de moskee gaan (we hebben sinds kort een heuse moskee in het dorp, jaja).
Kerstdiner op school vanavond Star? Leuk leuk. Wat doet ze aan? Maatje morgen.
quote:Maleficent schreef op 15 december 2010 @ 09:48:

[...]

Ik moet elke week naar de fysio komen, en dan doen we wat simpele oefeningen, meer mag ook niet op dit moment. Zondag gaan zwemmen en dat moet ik nu ook elke week doen.

Heb al een heel charmant zwangerschaps-ensemble gekocht, want ik zag er niet meer uit in mijn gewone bikini Nou goed, nog even 17 weken volhouden dan maar
quote:Helenita2 schreef op 15 december 2010 @ 09:50:

O, dat is mooi Mal - dat je niet zo veel meer hoeft te zitten. Had Enka het nou over zo'n grote skippybal (zonder handvaten dan)? ja, ik heb eigenlijk alle tips die ik kreeg besproken (over de skippybal en het kraken etc) maar ik heb oefeningen gekregen voor de bekkenbodemspier en nog 1 voor een buikspier die nu belangrijk is, en die moet ik elke dag doen. Voor mij is ontspannen het belangrijkste nu. En zwemmen.
quote:Helenita2 schreef op 15 december 2010 @ 09:51:

Kerstdiner op school vanavond Star? Leuk leuk. Wat doet ze aan? Maatje morgen.Bordeaux jurk (bovenkant suede, onderkant organza), glitter maillot, lakschoentjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven