Gezondheid alle pijlers

Mijn man had leukemie

10-06-2010 21:38 5896 berichten
Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn man (hier HIH afkorting van HijIsHij) Acute lymfatische leukemie heeft. Zojuist al begonnen met prednison en van de week beginnen we met de chemo.

UPDATE 5 augustus:

HIH is 2,5 week thuis geweest. Helaas hebben we gisteren te horen gekregen dat de leukemie nog agressiever is dan gedacht. Er zijn nu alweer nieuwe cellen aangemaakt die zorgen dat zijn leverwaarde weer omhoog gaat.

Na deze opname van ongeveer 5 weken zal er een beenmergtransplantatie plaats vinden. Gelukkig is zijn broer een match. Op 8 oct. zal de transplantatie plaats vinden.

Toch zijn er veel mensen die niet het geluk hebben een match te hebben binnen de familie. Daarom is er een nationale donorbank waar gekeken kan worden of er een match is.

Misschien voel je zelf de behoefte om beenmergdonor te worden of ken je iemand die dit zou willen. Je kunt naar deze site voor meer informatie hierover.

UPDATE 7 sep.

HIH is van de week met spoed geopereerd aan zijn hersenen vanwege ophopend hersenvocht tussen zijn hersenen en hersenvlies. Wat de blijvende schade hieraan is is nog niet duidelijk.

UPDATE 9 Oct.

HIH is weer opgenomen. Woensdag 13 oct. krijgt hij de transplantatie. De schade aan zijn hersenen heeft zich beperkt tot zijn zicht. Hij ziet dubbel en heeft nu 1 oog afgedekt. Hiervan is het niet bekend of dit nog beter gaat worden.

UPDATE 10 dec.

HIH heeft De stamceltransplantatie ondergaan maar helaas complicaties gekregen rondom zijn nieren en vooral zijn lever. Op 7 dec. is besloten dat verdere behandeling geen nut heeft en is hij naar huis gekomen.

UPDATE 12 dec.

HIH zijn naam was Patrick en is gisterenochtend om 06.03 uur overleden in zijn slaap. Hij was thuis zoals hij wilde.
Heel veel sterkte vandaag lieve IBI!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Ieb.

Ook vandaag ben ik in gedachten weer bij je. Heel veel sterkte toegewenst bij de toch wel onmenselijke taak die van je verwacht word.
Sterkte
Heel veel stertke vandaag IBI.
Lieve IBI, heel heel heel veel sterkte vandaag. Mijn hart huilt met je mee

En nog een
Wat kunnen herinneringen ophalen leuk zijn he. (hoe pijnlijk soms ook)

Vriend en ik hebben ook herinneringen opgehaald aan zijn vader nadat hij in augustus is overleden. Mijn schoonvader was een portret, we hebben veel gelachen om de geintjes die hij altijd uithaalde. Heb je toch ook nog een beetje kunnen lachen gisteren?

Sterkte vandaag met de condoleance meissie.
Een confronterende dag voor jou, IBI, maar mensen komen hun steun en warmte overbrengen, hopelijk zul je daar een goed gevoel aan overhouden.
Wat ontroerend dat er morgen in de Efteling ook een kaars aan wordt gestoken!

In Haarlem gaan er nu ook een paar aan.

Veel sterkte vanavond met de condoleance en "fijn" dat hij er ontspannen bij ligt....
Heel veel sterkte IBI
Sterkte vandaag IBI

In Emmen brandt ook een lichtje voor Patrick.
Ook hier weer lichtjes aan voor Patrick en iedereen om hem heen...
Ja, dat vind ik echt.

Licht en warmte uit Boxtel........ heel veel sterkte vandaag en morgen en alle dagen daarna.

Afscheid nemen is met zachte

handen dicht doen wat voorbij is

en verpakken in de goede

gedachten ter herinnering.

Shit happens
Sterkte
Lieve IBI, veel meer dan je sterkte en kracht toewensen kan ik niet doen. Ik ken je natuurlijk niet maar denk aan je en hoop dat je ooit weer de warmte van de zon zal kunnen voelen.

In Oegstgeest brandt ook een kaarsje.

Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Veel sterkte bij de condoleance, IBI
Ook in Breda brandt een kaarsje voor jullie.

Veel sterkte bij de condoleance,ik hoop dat je je gesterkt voelt bij de gedachte dat er heel veel mensen aan jullie denken.
Sterkte vandaag, IBI.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ook voor vandaag heel veel sterkte.
Follow your heart, but take your brain with you....
Ibi, sterkte vandaag met de condoleance.

Ik hoop dat je gisteravond een hoop mooie herinneringen hebt gevonden, en dat ze je wat extra kracht kunnen geven voor de komende dagen
Ibi, veel sterkte bij de condoleance vanavond en tot morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven