Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
Ik doe ook niet mee aan dat kaarten-gedoe, hier delen ze allemaal de hele klas uit, dan zou ik dus tegen de 90 kaarten mogen sponsoren (en volgend jaar 120) Ammehoela!

Kinderen mogen zelf wat maken als ze dat willen, nemen zich dat ieder jaar voor en doen het nooit. Net zo attent als hun moeder dus.

Heb ook al dagen rare inlogproblemen, bloedirritant.

Jullie vroegen naar mijn moeder (lief!) ze was inderdaad op tijd voor onze pakjesavond uit het ziekenhuis, absoluut NIET opgeknapt (terwijl ze zeiden dat ze haar pas zouden laten gaan dit keer, als er echt verbetering was) maar sinds ze thuis is knapt ze heeeeel langzaam een beetje op. Ze is in elk geval heel blij thuis te zijn. (Op de achtergrond natuurlijk de angst voor de scan over 2 mnd.) Haar arts heeft intussen ook het woord 'transplantatie' laten vallen, hierover 10 januari een gesprek, zou natuurlijk geweldig zijn... (Mijn vader ziet ze ondertussen alweer de wereld over reizen en had het zelfs alweer over 'een leuke baan of studie voor haar of misschien wel promoveren?' Hoop doet leven)

Sterkte met konijn Xop, sterkte met werk, Kjong.

Hoest me jullie neefje Meave en Mado?

Nog 2 daagjes, dan heb ik vakantie...

Ben ik heel kinderachtig als ik het jammer vind dat ik weer nix heb gehoord vanuit Werk over etentje of wat dan ook? (En nee, dat hoort niet hier, maar ik lees hier dat er een etentje was, vandaar..)
Als er een etentje was, wederom zonder mij terwijl het de bedoeling was dat iedereen zou komen, dan zou ik mijn scheur luid en duidelijk open hebben getrokken naar een ieder die mijn collega was en die het niet geverifieerd had of ik zeker kwam.
Etentje was na afloop van een vergadering/overleg Pim, van die één keer per zes weken vergadering/overleg bijeenkomsten. Ik had je er graag gezien, maar ben niet zo attent geweest te checken of je ook uitgenodigd was. Niemand blijkbaar.

---

Heb even mail bekeken; is niet door Baas, maar door andere manager verstuurd. En je staat idd niet in de adressenlijst. Voel me er wel rot over nu eigenlijk, dat ik daar ook niet over nagedacht heb. Heel veel andere medewerkers waren daar ook niet bij uitgenodigd hoor. De extra krachten en die in het land zeg maar. Maar daar hoor jij ook niet echt bij. Je hebt echt zo'n tussen het wal en schip positie hè jij? Bah. Wat stom dit. En nee, dat hoort hier niet. Maar als het er toch al staat, dan ook maar een antwoord.
quote:kjong schreef op 14 december 2010 @ 17:31:

Als er een etentje was, wederom zonder mij terwijl het de bedoeling was dat iedereen zou komen, dan zou ik mijn scheur luid en duidelijk open hebben getrokken naar een ieder die mijn collega was en die het niet geverifieerd had of ik zeker kwam.En bedankt....
quote:kjong schreef op 14 december 2010 @ 17:31:

Als er een etentje was, wederom zonder mij terwijl het de bedoeling was dat iedereen zou komen, dan zou ik mijn scheur luid en duidelijk open hebben getrokken naar een ieder die mijn collega was en die het niet geverifieerd had of ik zeker kwam.

Dat vind ik raar want wij bepalen niet wie er wel en wie er niet uitgenodigd wordt voor de kerstborrel/diner, dat doet de Baas. En wat Toet al schreef; het is gekoppeld aan werkoverleg waar Pim nooit bij is. Dus ik snap dat het lullig is maar om er nu stampij over te maken bij collega's: dat vind ik onzinnig.

Pim, als je het vervelend vindt mail het wel aan de Baas, want ook zij is het w.s. vergeten en dan kan zij daarvoor excuses maken of uitleg geven.
Hmm hm... dat weet ik allemaal wel, dat was namelijk vorig jaar ook zo en het jaar daarvoor ook en bij de andere uitjes ook... Neemt niet weg, dat ik het jammer vind. En daar hoef jij je absoluut niet rot over te voelen, Toet. (maffie )

Dat doe ik wel.

En ja, waarschijnlijk moet ik Baas mailen over het feit dat ik sowieso vergeten word (nog nooooit functioneringsgesprek gehad, officieel al meer dan een jaar een vast contract (wettelijk) maar nix op papier, al zeer vaak aangegeven, niet werkend mailaccount, ook al zeer vaak aangegeven. Maar oh ja, dat hoort niet hier. SORRY! (Ben wel ff frustraties kwijt)
Maar hey, je hebt werk.

Ik denk dat ik naar LOFT ga.

Alleen.

En dan wil ik hun twee.

Tegelijkertijd.

Ik heb geen idee wat Loft is, maar daar wil ik ook wel een paar uurtjes tussen (onder/ boven/in/ om)

Maareh... ER IS ER 1 JARIG! Hoer-a! Hoer-a! Mims, van harte met je lief!!!
Het is een film...

Mm. Zie ik hier een mietink(je) in het verschiet?

Op Mims, het verleden, heden en geweldige toekomst. Cheers.
Kan me voorstellen dat je daarvan baalt Pim. Goed om te horen dat je moeder weer wat opknapt en wat spannend dat er misschien aan transplantatie aan zit te komen.

Neefje gaat voor nu wel goed. Hij vermaakt zich volgens de berichten prima in het ziekenhuis. Maandag gaat hij waarschijnlijk voor OK. Biopten nemen en als het goed is een wat langdurigere oplossing voor de oplopende hersendruk. Daarna zal moeten gaan blijken wat hem verder allemaal te wachten staat en dan gaan ze hem dus ook het hele verhaal vertellen.

Ik baal, want Ludo's taxichauffeur is (als het goed is tijdelijk) zijn licentie kwijt wegens verlopen papieren en nog niet behaalde examen. Geen idee hoe lang dat gaat duren. Nu dus iedere dag een andere invaller en dan dus maar hopen dat ze de weg weten naar ons huis en niet vergeten Ludo op maandag en woensdag naar de BSO te brengen ipv naar huis. Gisteren was de taxi 25 minuten te laat en ook nu zit ik nog te wachten terwijl ik eigenlijk inmiddels Cado weg zou moeten brengen om op tijd op mijn werk te zijn.
He Madootje wat vervelend is dat! En wat slordig van chauffeur én bedrijf, maarja, daar heb je nu niet zoveel aan. Hopeljik is het nog goed gegaan.

Wow Pimpel, een transplantatie, dat lijkt me eng.. wel mooi als het kan en lukt enzo!

Ik heb gisteren echt heeeeeerlijk en gezellig gegeten met collega's. In een tentje, die er van de buitenkant niet uitziet, maar lékker.. wow.. Wij hadden al dagen bij het menu, dat op internet staat, zitten kwijlen

De kinderen bleven alleen thuis en hebben zich ook uitstekend vermaakt. Ik vond het spannend, maar wel prettig dat dat ineens kan
Later is nu
Oh.. en

HARTELIJK GEFELICITEERD MET Brananas!
Later is nu
van harte mims!!!!!

Zo dan, die heren van Loft zijn inderdaad niet vervelend!

Bah mado....wat vervelend! Hopelijk is het gauw vaster met de chauffeur.

Jemig pim, transplantatie?? Heftig (ik hoop niet dat je het verkeerd opvat, maar ik vroeg me eigenlijk per direct af of je moede rnog rookt en of ze dan daarvoor wel in aanmerking kan komen?) wel fijn dat ze thuis is, niet fijn dat het zo langzaam beter met haar gaat,. Enne...wellicht het laatste dat er hier over gezegd wordt, maar ik zou je frustraties uitspreken naar degene die ze betreft, dan is de kans dat er iets mee gebeurt een stuk groter mop, ik denk namelijk dat je het volste recht hebt als ik het zo lees.

Nou, kus voor u allen, tot later op de dag!!
Van harte Mims!!!

Pim, dat lijkt me best heel eng, een transplantatie. Maar het zou mooi zijn als het lukt/kan, zeg! Wow. Ik hoop dat je moeder lekker op blijft knappen nu ze thuis is.

En ook een voor werkgedoe.

Mlief en ik zijn van de week bij Neefje in het ziekenhuis geweest. Hij zat eigenlijk lekker in zijn vel. Weinig last van de drain in zijn hoofd, veel lol met papa + vriendin. En het was Heel Fijn om mijn grote neef even een knuffel te kunnen geven en hem ook te zien lachen met zijn grote, kleine zoon.
Thnx voor lieve woorden, meisjes.

Bent, mijn moeder rookt al meer dan 10 jaar niet meer, maar ja dit was toch nog veel te laat. (Brrr, en ja ja ik weet het!) Als ze zou roken zou ze er, neem ik aan niet voor in aanmerking komen, als ze een tumor heeft ook niet, volgens mij? Half januari heeft ze een gesprek.

Fijn dat jullie neefje gewoon lekker in zijn vel zit... megaspannend dit!

(mini)meet Loft?? VOOR!!
Mogguh! Ik zie dat Pim lekker op tijd in bed lag en heb al gezegd via de mail wat ik wilde zeggen. Een dikke knuffel voor het beste paard van de stal! Enne, we hebben werk, zo is dat Kjong!

Ik wil ook met jullie naar Loft! Draait ie bijv in Utrecht/Amersfoort ofzo, zodat we ook allemaal kunnen komen (al dan niet met de trein)?

Auto staat in de garage want maakt een gek geluid (sinds ik achter Mims aanscheurde om haar bij te houden een paar weken geleden). Dus nu heb ik nog een uur om te werken ipv drie en dat wordt dus krap, als ik hier ga zitten. Ehm, zwaai dus en zoenen voor alle knapperds hier!
Ja Loft. Wilikookmee!

Die Mims, die slaapt vanaf nu naast een veertiger!

Ik heb me, na een week lang hoesten en kuchen wat gisteren steeds erger was ziek gemeld vanochtend. Lief heef medicatie gehaald en nu wil ik graag voor het weekend hoestvrij zijn alstublieft dankuwel.

Zieke mamma's en zorgen daarover zijn niet leuk. Hier ook al. Mamma heeft vorige week waarschijnlijk (weer) een tia gehad. Vandaag allerlei onderzoeken daarom. Dus ik hug even een rondje mee

Dag meisjes, tot later.
toch toet?? Gatver.....was ze nog onder behandeling van een neuroloog?

Aha pim, vandaar dan snap ik het transplantatie verhaal . Spannend hoor!!

Beterschap toet!!

Loft wil ik ook wel, afhankelijk van waar en wanneer....
Toet ook al mamaleed.

Waarom krijg ik rolling eyes Bloes?

Ik ga vanmiddag floaten. En ik heb geen idee wat het is.
Omdat het fijn is werk te hebben, maar niet altijd fijn is te moeten werken? (denk ik dus betreffende rolling eyes)

Floaten.. in zo'n neergelegde boiler/tijdscapsule, warm, zout water en verder niets? Do tell... hoe was het?
Later is nu
ooo dat lijkt me lekker!Was het wat?Kerstfeest op school was leuk, KK had zich helemaal opgetut, met opgestoken haar met glitterlak dametje....Ouders die in de OR en MR zaten werden even in het zonnetje gezet, was leuk!
Oooh, dat klinkt lief, Bent!

Hier ook kerstfeest op school, ook erg lief en leuk. Eerst kerk (met een open podium, Lotje heeft een liedje gezongen en overal uit de kerk hoorde je haar naam roepen, ze is nogal populair, vooral bij de oudere kinderen... ) daarna fietsen naar school, iedereen had de fiets versierd met lichtjes enzo, dus mooie optocht, op school vuurkorven, lekkere hapjes, muziek etc. Leuk!

Ach arme Toet, zorgen om moeder... zoooo ontzettend naar! Hoe gingen de onderzoeken?

Heb ernstig met mijn moeder te doen nu, ze hadden een paar dagen Amsterdam geboekt, ivm 3 concerten in concertgebouw en 35 jaar getrouwd in dezelfde week, al die tijd had ze zo de hoop dat wel te kunnen, ze zouden morgen gaan, maar vandaag heeft ze moeten toegeven dat het echt niet kon (ze kan nog niet eens alleen douchen) Vind ik zo zielig... (ook voor mijn vader uiteraard) Bah!!

Floaten? Do tell!

En wanneer gaan we naar Loft?
Ik ga zo ook floaten, naar m'n werk, wel te verstaan. Ipv wit is alles ineens weer grijs en grauw en errug nat

Bah, wel heel vervelend voor je moeder, Pimpel.

En voor Toet('s moeder) ook! Schrikken, als je dat bij je moeder ziet. En als vrolijke, sterke, zelfstandige mensen ineens in hulpbehoefenden veranderen.

En dan van heel andere orde.. juist in de vakantie heb ik steeds oppasproblemen voor de hond. Ik wilde toch echt dat ik iemand in de buurt had, die af en toe op 'm kon passen, maarja, de mensen die ik ken hebben óf een hond óf katten. Misschien moet ik mensen hier eens op gaan screnen.

(of zijn er nog meelezers uit Grunn die op een lief klein hondje kunnen en willen passen? )
Later is nu
Mogguh!

Pim en Toet een dikke knuffel vanwege moederleed. Moeilijk om toe te kijken en weinig te kunnen doen.
Ja hoor, Loft draait in Utrecht én A'foort - zeg het maar, waar kan ik reserveren, voor hoeveel mensen en wanneer? Komend weekend meteen maar? Ik kan!

Kjong, mijn mama vroeg me vriendelijk of ze het dekbedje maar eens mee terug zou nemen naar mij, dan is het vermoedelijk eerder bij jou . Ze heeft een punt. Gaan we dat zo doen (en dan samen onder de deken bij Loft), of waag je er nog eens een telefoontje aan? Ik doe in Kasteel wel een c.c. voor Suup

Vanavond 3x kerstdiner op 3 locaties - en een kerstborrel van GG's werk, gelukkig naast Zoon's school, anders was de logistiek helemaal niet meer rond te breien. Hartige taart 1 staat al uit te dampen, de rest vanmiddag met kinders erbij. Ben benieuwd.

Veel knuffels voor familie-leed. Krijg knoop in maag van het arme neefje * sip *

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven