Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
LD bedacht vanmorgen ineens dat ze vanavond wel weer wilde sporten. Jahoor schat, ik verheug me al tijden op het (laatste!) kerstdiner op school (en... eerlijk, de bijbehorende gluhwein ) verzet er zelfs een etentje van het werk voor, maar ik ga je natuurlijk gráág naar sport brengen. Heb nog geopperd dat ze van mij natuuuuurlijk op de fiets mocht, maar ze koos toch voor meegaan naar kerstdiner (en niet eens vanwege de gluhwein )

Weer een fijne logistieke uitdaging bij jullie, Lil
Later is nu
Arm neefje inderdaad. Te eng te bedenken dat jouw kind zoiets heeft.

Komend weekend kan ik helaas niet Loften. Jammer. Maar misschien maar even plannen zonder mij hoor. Want ik kan heel vaak niet vrees ik....
Loft voorstel in jullie meelboks!
Oh? Ik ook. Maar een andere-stad-voorstel gedaan.
Ik heb geen voorstel van Bloes, wel van Kjong. Maar ga er zomaar van uit dat ik beide niet kan. Heb geen vakantie he.

Hier even stress voor LE.. z'n kerstdiner dingetjes waren te laat klaar. LD is het nabrengen
Later is nu
veel plezier dream!

Sporten? Kan ze dat dan?
Wel van Bloes, niet van Kjong gekregen. Maar als die ook dit weekend is; dan kanniknie. Jammer, zag er uit als een lekker tussendoortje.

Oh dames; zomaar even tussendoor (laten we het erop houden dat het de kerststemming is) ik vind jullie allemaal zo verdomde lief!
Wat wilde ik nou toch typen?
jah. ene keer wel, andere keer niet. En ze moet leuke dingen doen, daar hoort voor haar natuurlijk haar sport bij!

Goed, ik heb de hoofdmeester gewaarschuwd: volgend jaar kan hij toe met een flesje gluhwein minder

Mèn, was weer gezellig. De 9e keer dat ik er was met kerstdiner. Eerste keer blij verrast hoe gezellig dat was, met LD net 4 en LE als 2 jarige mee... Nu de laatste keer. Bizar.

Ik mocht nog een keertje langskomen, trouwens. Mag één jaar nadat je laatste van school is, zei hoofdmeester. Ik heb gelijk neefje geclaimd als van mij, mag ik nog 2 jaar
Later is nu
Jij bent ook lief Mims
Later is nu
Ik ben ook niet genodigd door Kjong (wromnie??) maar ik denk dat we ook even een andere datum moeten prikken. Kerstavond lijkt me leuk, wie kan er dan??
Ik niet!

Ik kan de data van Kjong wel... Had die van jou trouwens 2x, Bloes.
Ik denk dat Kjong misschien een mail heb gebruikt van iets dat ooit over jouw feestje ging en daardoor een groepsmail had, zonder jouw adres er in. Zo heb ik ook mailgroepen waar Kjong niet instaat omdat dat over haar trouwfeessie ging.

Fijn dat het zo leuk was Dream. Maar men, jij hebt dus twee kinderen op middelbare school volgend jaar. Poeh!

Kerstavond kan ik trouwens ook niet. Vrees dat het dus minimeets gaan worden?!

Ik vind Mims ook lief. En jullie ook.
IK heb juist Kjongs mail wel maar Bloes' mail niet. Interessant, die mailgroepen

Heb slecht geslapen.. nu weer naar werk, nadat ik eerst de noordpool van m'n auto geschraapt heb. Volgens mij is de rest van de familie ook nog niet toe aan opstaan.. ik hoor tenminste niets, boven. Maar eens gaan kijken of er wat beweegt..

toedels
Later is nu
Ik heb nog niet in mijn mailbox gekeken, dus geen idee welke mails ik wel/niet heb. Maar ik kan vast niet. Veel kinderen over de vloer deze vakantie. Komt er eigenlijk nog een kerstvakantiemeet bij Lil? Mag ook hier als Lil niet kan. Ik ben de hele kerstvakantie vrij in principe.
Mogguh! Kan iemand mij dan de mail van Kjong sturen??
Ik heb alle mails en ik kan ook alles

Kerstmeet hier vind ik ook leuk - wanneer? Maandag 27, dat iedereen met de restanten van diverse kerstdiners aansluit? Ik zal eens zien of ik een mail kan maken met alle adressen van iedereen erin
O Bloes, heb de Kjongmail doorgestuurd.
Zaterdag kan ik helaas niet. Op de mail van Kjong al wel laten weten wanneer ik kan. Maandag de 27ste gaat trouwens ook niet lukken, want dan moet ik gewoon werken.

Jeetje Toet, wat zal dat schrikken zijn geweest. Hoe is het nu met je moeder?

Klinkt goed al die kerstvieringen. Gisterenmorgen hebben we ook de kerstviering bij Ludo gehad. Erg kneuterig om te zien, 3 onderbouwklassen die allemaal een voorstelling gaven.

Ik hoop dit weekend even richting ziekenhuis te kunnen om bij neefje langs te gaan.
Kerstdiner bij Dot op school was geweldig (elders ook, maar ik kon niet op 3 plekken tegelijk zijn). Met prachtige afsluiting op schoolplein, groot vuur, alle kinderen er omheen (alle kleuters begeleid door kind uit hoogste klassen, heel schattig) en alle ouders weer in ring daar omheen en zingen maar. Dot was kapot vanochtend van weinig slaap en alle spanning en sensatie (had gistermiddag ook voor eerst zwemles in nieuwe groepje), maar ging gewoon hupsakee weer zingend naar school voor laatste ochtend voor vakantie.

En Zoon kwam gisteravond thuis met de mededeling dat hij piano heeft gespeeld! Op school! Voor de hele klas! Hij heeft niet echt les, mijn moeder pielt wel eens wat met hem als ze hier is (ze is pianojuf), en daar is ook wel eens een kerstdeuntje uitgerold en hij durfde het dus kennelijk aan om dat gewoon te doen tijdens het kerstdiner. Hij was übertrots (en ik ook )..

Zo - en nu mag iemand anders weer leuk posten
Oudste heeft vandaag haar eerste spreekbeurt. En daarvoor wilde ze als onderwerp Donald Duck De spreekbeurt heb ik op mijn blog geplaatst. Misschien houdt ze hem NU wel op school. Leuk hoor. Ze worden groot....
Ik hoop dat ik iedereen nu heb gemaild

Er staat ondertussen een voorkeursdatum.

En wat links naar dingen die erbij genomen/genoten kunnen worden.
Dat zijn fijne berichten y'all.

Ik wacht tot het eind van deze middag met mijn baas inlichten. Dan hebben jullie dus nog een paar uurtjes de tijd voor LOFTreactie.
Kerstavond of dit weekend kan ik ook niet Bloesekind vanwege verplichtingen.

Mijn actie kwam voort uit een takkeneind rijden en daar heel egoistisch iets leuks aan willen hangen. Als dat met jullie kan, lijkt me dat nog fijner. (Ik had ook mijn minnaar kunnen bellen.)Omdat in die uithoek meerdere van jullie wonen, dacht ik dat een combi wel kon. Niet met iedereen, dat snap ik, maar wel met veel.
Uithoek..... yeah .

Ik werk gewoon door t/m vrijdag 31 dec., dus hier geen party time.

Spreekbeurt over Donald Duck. Geweldig man!

Oh, en erg stoer van zoon om zomaar een kerstdeuntje voor een hele school te spelen! Die zit lekker in zijn vel, denk ik?! Knap!
Sjee, lees net van je moeder, Toet. Schrikken, man! Was het inderdaad weer een TIA? En heeft ze nog uitvalverschijnselen enzo? Of was ie dermate klein dat alles alweer bijgetrokken is...

Hoe dan ook; klote!

Goh, Pim, dat zou mooi zijn zeg, als je moeder voor een transplantatie in aanmerking komt! Tuurlijk is dat ook allemaal geen makkie enzo, maar toch! Zou de kwaliteit van haar leven enorm verbeteren, lijkt me. Haha, en ik kan niet zo goed uitleggen waarom, maar toen ik las over de plannen van je vader voor jemoeder en met hem samen enzo dacht ik: "Aha, daaaaar heeft Pim het van". Tomeloze energie, over een gaatje vindend voor leuke dingen doen en de boel positief bekijkend.

Erg kort door de bocht, want zoooo goed ken ik je niet en je vader al helemaal niet maar heee..... het schoot zo door me heen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven