Good luck!
woensdag 15 december 2010 om 20:30
woensdag 15 december 2010 om 20:32
Zo. Man is nog niet thuis van werk en voetbal. Ik heb nog boodschappen gedaan, pannenkoeken gebakken, kindjes gewassen en gesopt met zemelen, kindjes blijd naar bed, zelf gedoucht en zit nu met bakkie thee lekker loom op de bank. Heerlijk!
Radio, ha T. krijgt er ook een voor verjaardag van mijn moeder. Geen idee wat voor. Vindt hij vast leuk!
Star; foto's zijn enig! Leuk dat ze het leuk heeft gehad! Hier straks ook glas warme wijn, hmmm...
Jin: ah sociaal gedaan en leuk gehad dus. Fijn!
Amalia: oh maar dat zijn leuke Uggs! En je aankopen klinken goed. Levi's zo goedkoop daar? Leuk!
Bam: fijn dat je Juul zo goed herkent in het onderzoek en dat ze ook serieus omgaat met jouw niet herkennen van dat ene punt. Ben benieuwd naar plan van aanpak!
Ah leuk. Matilda op tv.
Radio, ha T. krijgt er ook een voor verjaardag van mijn moeder. Geen idee wat voor. Vindt hij vast leuk!
Star; foto's zijn enig! Leuk dat ze het leuk heeft gehad! Hier straks ook glas warme wijn, hmmm...
Jin: ah sociaal gedaan en leuk gehad dus. Fijn!
Amalia: oh maar dat zijn leuke Uggs! En je aankopen klinken goed. Levi's zo goedkoop daar? Leuk!
Bam: fijn dat je Juul zo goed herkent in het onderzoek en dat ze ook serieus omgaat met jouw niet herkennen van dat ene punt. Ben benieuwd naar plan van aanpak!
Ah leuk. Matilda op tv.
woensdag 15 december 2010 om 20:33
quote:Jinny schreef op 15 december 2010 @ 20:30:
Hier wijn in de kelder
Was eind van de middag. Die vreselijke kerstman kwam, ze kregen allemaal een cadeautje, ik had twee kersttaarten gemaakt (iedereen moest wat meenemen) en de kinderen zongen liedjes. Verder kletsen en eten en zo, was zeer geslaagd.
Klinkt leuk. Maar dat was dus die hohoho Kerstman, vroeg me al af waar je die tegen was gekomen
Kind stoer de Kerstman een handje gegeven?
Hier wijn in de kelder
Was eind van de middag. Die vreselijke kerstman kwam, ze kregen allemaal een cadeautje, ik had twee kersttaarten gemaakt (iedereen moest wat meenemen) en de kinderen zongen liedjes. Verder kletsen en eten en zo, was zeer geslaagd.
Klinkt leuk. Maar dat was dus die hohoho Kerstman, vroeg me al af waar je die tegen was gekomen
Kind stoer de Kerstman een handje gegeven?
woensdag 15 december 2010 om 20:41
Haha bij Ties deed ik zemelen elke keer los in bad. Las nu ergens de tip van het washandje. Is toch wel een heel stuk prettiger En T. vond het zo boeiend dat hij ook afgesopt moest worden met het "theezakje". Oh en dat VSM spul had een houdbaarheidsdatum van januari 2009. Net iets teveel over datum hè...
Haha blijf het "raar" vinden die kerstman, maar dat vinden zij natuurlijk ook van ons.
Haha blijf het "raar" vinden die kerstman, maar dat vinden zij natuurlijk ook van ons.
woensdag 15 december 2010 om 20:45
Waterpokken Bridges?
Ik smeerde dit http://www.purelijfkracht.nl/calendulan_gel , dat verkoeld de huid. Vonden ze lekker. Maar de jongens hadden geen jeuk, dat scheelde.
Ik smeerde dit http://www.purelijfkracht.nl/calendulan_gel , dat verkoeld de huid. Vonden ze lekker. Maar de jongens hadden geen jeuk, dat scheelde.
woensdag 15 december 2010 om 21:01
Bam, als ik bij je in de buurt woonde had ik ze voor je gemaakt. Ik vind het echt leuk ja. Zondag hebben we een afdelingsborrel en collega voeg of ik een taart kan maken, ga ik weer .
Bridges, oudste is hier ingeent tegen waterpokken (werd toen aangeraden omdat er een heftige variant heerste in oude woonplaats). Lijkt me echt jeuken!
Amalia, ik ben nog niet gewisseld, weet het dus niet.
Bridges, oudste is hier ingeent tegen waterpokken (werd toen aangeraden omdat er een heftige variant heerste in oude woonplaats). Lijkt me echt jeuken!
Amalia, ik ben nog niet gewisseld, weet het dus niet.
woensdag 15 december 2010 om 21:03
woensdag 15 december 2010 om 21:10
Haha nee hoor. Ben gehard en kan er tegenaan. Het is nog te doen. Gaat met oudste hier sinds de Sint echt heel goed dus dat scheelt. Hij is echt zo lief de laatste tijd, dus dat is erg fijn! Dan kan je er een met kort lontje nog wel hebben. (kan ik zelfs die lummel van een timmerman nog redelijk hebben... al vond ik dat vanmiddag even niet )