Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Ondanks dat hij dikke tranen had bij het wegbrengen dus toch een leuk feestje geweest? Dat is altijd wel fijn dan, een blij kind weer ophalen!
Ouders mochten mee Star naar dat feestje, was echt geweldig voor hem en ik heb weer sociaal gedaan dus was ook goed.
Ah ok, ik dacht dat het gewoon overdag was tijdens normale Kita-dag. Wat hebben ze gedaan qua feestelijkheden?
Leuke foto's star!

Hier morgen ook wijn op het plein.
Wijn op het plein is goed als het zo koud is
Hier wijn in de kelder

Was eind van de middag. Die vreselijke kerstman kwam, ze kregen allemaal een cadeautje, ik had twee kersttaarten gemaakt (iedereen moest wat meenemen) en de kinderen zongen liedjes. Verder kletsen en eten en zo, was zeer geslaagd.
Zo. Man is nog niet thuis van werk en voetbal. Ik heb nog boodschappen gedaan, pannenkoeken gebakken, kindjes gewassen en gesopt met zemelen, kindjes blijd naar bed, zelf gedoucht en zit nu met bakkie thee lekker loom op de bank. Heerlijk!

Radio, ha T. krijgt er ook een voor verjaardag van mijn moeder. Geen idee wat voor. Vindt hij vast leuk!

Star; foto's zijn enig! Leuk dat ze het leuk heeft gehad! Hier straks ook glas warme wijn, hmmm...

Jin: ah sociaal gedaan en leuk gehad dus. Fijn!

Amalia: oh maar dat zijn leuke Uggs! En je aankopen klinken goed. Levi's zo goedkoop daar? Leuk!

Bam: fijn dat je Juul zo goed herkent in het onderzoek en dat ze ook serieus omgaat met jouw niet herkennen van dat ene punt. Ben benieuwd naar plan van aanpak!

Ah leuk. Matilda op tv.
quote:Jinny schreef op 15 december 2010 @ 20:30:

Hier wijn in de kelder

Was eind van de middag. Die vreselijke kerstman kwam, ze kregen allemaal een cadeautje, ik had twee kersttaarten gemaakt (iedereen moest wat meenemen) en de kinderen zongen liedjes. Verder kletsen en eten en zo, was zeer geslaagd.

Klinkt leuk. Maar dat was dus die hohoho Kerstman, vroeg me al af waar je die tegen was gekomen

Kind stoer de Kerstman een handje gegeven?
Gesopt met zemelen. Zal ze blij mee zijn geweest, je had ze toch wel in een washandje hè?
Bridges, ijverige moeder ben je. Die thee (wijn eigenlijk) heb je wel verdiend.

Star, op de kita dus. Ik kan er maar niet aan wennen, vreselijk. Zoon moest gewoon even wennen weer in zijn klasje te zijn, verder vond hij het prachtig!
KLinkt erg leuk Jinny. Je hebt het wel te pakken he met taarten bakken?

Ik heb voor Juul zijn verjaardag nog een taart nodig van clowns en een stuk of 30 cupcakes met een clown erop, iets voor jou?
Haha bij Ties deed ik zemelen elke keer los in bad. Las nu ergens de tip van het washandje. Is toch wel een heel stuk prettiger En T. vond het zo boeiend dat hij ook afgesopt moest worden met het "theezakje". Oh en dat VSM spul had een houdbaarheidsdatum van januari 2009. Net iets teveel over datum hè...

Haha blijf het "raar" vinden die kerstman, maar dat vinden zij natuurlijk ook van ons.
Waterpokken Bridges?

Ik smeerde dit http://www.purelijfkracht.nl/calendulan_gel , dat verkoeld de huid. Vonden ze lekker. Maar de jongens hadden geen jeuk, dat scheelde.
worden jullie trouwens ook steeds uitgelogd als je van forum wisselt? Heel irritant. Ook al klik ik 'laat mij ingelogd' aan.
Daar had ik de emulsie van die over datum was. Zalf heb ik volgens mij ook nog. Smeerde je dit vanaf het begin al? Als het nog blaasjes zijn zeg maar?
Bam, als ik bij je in de buurt woonde had ik ze voor je gemaakt. Ik vind het echt leuk ja. Zondag hebben we een afdelingsborrel en collega voeg of ik een taart kan maken, ga ik weer .

Bridges, oudste is hier ingeent tegen waterpokken (werd toen aangeraden omdat er een heftige variant heerste in oude woonplaats). Lijkt me echt jeuken!

Amalia, ik ben nog niet gewisseld, weet het dus niet.
Jongste niet? En ook nog niets gehad?

Het gaat nu nog prima hoor. Ze heeft wel last maar is evengoed nog bar vrolijk, eet gewoon, speelt, drinkt, slaapt. Alleen vannacht niet. Maar verder doet ze alles wat ze normaal ook doet, maar dan met een iets korter lontje...
Bridges, stom, maar dat weet ik eigenlij niet. Ik zal eens kijken in het inentingenboekje. Ik weet niet of het hier bij het standaardprogramma hoort.... Beterschap voor jongste hoor Bridges!
Och arme jij Bridge, nog een korter lontje. En haar lontje is al zo kort!
Bridges: arme jij pff en het lontje was al niet heel erg lang. Beterschap voor haar en sterkte
Leuk, dat je het zo leuk vindt.

Ik heb net een Wall-e 3d taart besteld, of in elk geval gevraagd of ze het kan maken.

En een clownstaartje voor zijn kinderfeestje!
Haha nee hoor. Ben gehard en kan er tegenaan. Het is nog te doen. Gaat met oudste hier sinds de Sint echt heel goed dus dat scheelt. Hij is echt zo lief de laatste tijd, dus dat is erg fijn! Dan kan je er een met kort lontje nog wel hebben. (kan ik zelfs die lummel van een timmerman nog redelijk hebben... al vond ik dat vanmiddag even niet )
Hmmm H&M heeft veel korting zie ik...
quote:bridges6 schreef op 15 december 2010 @ 21:11:

Hmmm H&M heeft veel korting zie ik...En niks meer op voorraad dan waarschijnlijk
ik wil het net zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven