Herman
woensdag 15 december 2010 om 17:46
Ja hoor, hij is er weer: Herman!
Weet ik hem al jaren op afstand te houden, komt verdorie mijn dochter er mee thuis. Nog niet zo bekend met deze vieze man als ikzelf dat ben blijkbaar.
Hij moet in 10 dagen uitgroeien tot een volwassen vent, waarna ik zijn nakomelingen in bakjes onderverdeel. Deze man kán niet zuiver op de graad zijn, wat ik je brom!
Geef mij hier ajb een heleboel redenen waarmee ik mijn dochter kan overtuigen om Herman de laan uit te sturen. Mijn dank is bij voorbaat al groot!
Weet ik hem al jaren op afstand te houden, komt verdorie mijn dochter er mee thuis. Nog niet zo bekend met deze vieze man als ikzelf dat ben blijkbaar.
Hij moet in 10 dagen uitgroeien tot een volwassen vent, waarna ik zijn nakomelingen in bakjes onderverdeel. Deze man kán niet zuiver op de graad zijn, wat ik je brom!
Geef mij hier ajb een heleboel redenen waarmee ik mijn dochter kan overtuigen om Herman de laan uit te sturen. Mijn dank is bij voorbaat al groot!
woensdag 15 december 2010 om 22:23
Ik vind het echt het smerigste idee ever en ik zou een stuk deeg terug geven aan degene van wie je het gehad hebt mét een snotje erin. Of je geeft je dochter een barbie als ze nu dat walgelijke ding de deur uit doet. Gatverdamme zeg. Ik zie het al helemaal voor me. Net zoiets als die stomme stofreclame van swiffer. Dat gaat toch z'n eigen leven leiden, zo'n stuk deeg?