Herman

15-12-2010 17:46 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, hij is er weer: Herman!

Weet ik hem al jaren op afstand te houden, komt verdorie mijn dochter er mee thuis. Nog niet zo bekend met deze vieze man als ikzelf dat ben blijkbaar.

Hij moet in 10 dagen uitgroeien tot een volwassen vent, waarna ik zijn nakomelingen in bakjes onderverdeel. Deze man kán niet zuiver op de graad zijn, wat ik je brom!

Geef mij hier ajb een heleboel redenen waarmee ik mijn dochter kan overtuigen om Herman de laan uit te sturen. Mijn dank is bij voorbaat al groot!
Ik vind het echt het smerigste idee ever en ik zou een stuk deeg terug geven aan degene van wie je het gehad hebt mét een snotje erin. Of je geeft je dochter een barbie als ze nu dat walgelijke ding de deur uit doet. Gatverdamme zeg. Ik zie het al helemaal voor me. Net zoiets als die stomme stofreclame van swiffer. Dat gaat toch z'n eigen leven leiden, zo'n stuk deeg?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet WEER Herman!!!!!
..
Het kind is 13, die koop ik echt niet af met een Barbie. Als het nu een levende Ken was, oké, maar een Barbie??

En zo heeft Herman zomaar de eerste nacht bij ons thuis doorgebracht. Bij mijn dochter op de kamer, dat dan weer wel....
Ah sorry, nee een Barbie gaat dan niet werken. Kun je haar het niet zelf laten regelen? Haar Herman!
bah bah bah wat een zure lucht hing er aan dat ding ooit op de basisschool gehad heeft nog geen twee dagen gestaan mijn lieve paps had het weggegooid.

Niet te harden die lucht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven