Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Wij zijn geen fan hè?
Zie ook niet enorm veel wat ik wil eigenlijk... Terwijl ik in de winkel vaak wel redelijk slaag...
quote:Star schreef op 15 december 2010 @ 21:22:

Wij zijn geen fan hè?

Nope!

Heeeeeeeeeel soms hebben ze er iets, zelden dat ik het kan kopen, want het is haast altijd uitverkocht!
Als je hier iets van de H&M koopt weet je zeker dat de halve klas het draagt
quote:bambino schreef op 15 december 2010 @ 21:46:

Als je hier iets van de H&M koopt weet je zeker dat de halve klas het draagt Ja dat kan niet hoor
Hahahahaha
o star ik ben van mijn homostopcontactdoos verlost ik heb er nu een die is bi
mooi scrabblewoord al zeg ik het zelf

Dit kan ik misschien zelf nog wel fabriceren
of je neemt prikkers

[
30 Bam, DERTIG?

30 van die k** clowntjes?!? Ik zeg betaal iemand om het te regelen
Jaaaaa! Prikkers! Goed idee!
hahahahaha 30 inderdaad. Ik heb onze taartenmevrouw al gemaild wat ze ervoor vraagt, maar ik denk dat die krengen nogal prijzig zijn, zit veel werk in schat ik zo..

Ja leuk die prikkers, alleen kan ze in Hollandia niet vinden deze leukerds
Mooie boekensite met hele leuke kinderboeken, over alle onderwerpen.
Deze vonden we leuk voor T of het boek over dino's of kriebelbeestjes. Allemaal zijn interessegebieden.

Auto doen we toch maar niet, is nog net wat te moeilijk/priegelig. We hebben nu in ieder geval de radio/cd speler via Bol. En verder kijken we nog wel even
Goedemorgen!
Ziet er leuk uit dat boek, Enka!
Er vroeg iemand waar ik die boeken vandaan had. abc van Tuk.

Gewoon bij de boekenwinkel.

Ze hebben hem ook bij bol.com, voor degene die liever online bestellen
Goedemorgen!

Bam, ik heb hem gisteren samen met de radio besteld

Dat boek vond ik dus op die site omdat hij een dinosaurus boek wil, maar dat zijn allemaal van die echt getekende beetje enge boeken. En deze serie heeft dus ook in dezelfde stijl een dino boek.

Volgens mij hebben ze bij de Action heel vaak van die prikkers voor in de cakejes. Die andere zien er ook erg leuk uit.
quote:bambino schreef op 15 december 2010 @ 21:50:

o star ik ben van mijn homostopcontactdoos verlost ik heb er nu een die is bi Zeker mooi
Morgen!

Heb 2 timmerman over de vloer, joehoe! Baas en knechtje waren er om 7.15 uur en gingen meteen aan de bak. 8.15 kwam knechtje beneden vragen of ze alsjeblieft wat drinken mochten. Heb maar even koffie gezet. Dat vonden ze wel heeeeel fijn geloof ik. (Alhoewel ze inmiddels ook wakker waren van mijn 2 lieve stuiterende kinderen die zich heel leuk voor ze uit gingen sloven, echt lief...)

(dochter zei net... ik vind die meneer zolief. Die bouwmeneer...)

Gaaf boek Enka! Leuke site!
quote:enka schreef op 16 december 2010 @ 09:23:

Goedemorgen!

Bam, ik heb hem gisteren samen met de radio besteld

Dat boek vond ik dus op die site omdat hij een dinosaurus boek wil, maar dat zijn allemaal van die echt getekende beetje enge boeken. En deze serie heeft dus ook in dezelfde stijl een dino boek.

Volgens mij hebben ze bij de Action heel vaak van die prikkers voor in de cakejes. Die andere zien er ook erg leuk uit.

Ik ben fan van een andere schrijver, die ook dat soort boeken heeft over verschillende onderwerpen.

Het telboek heb ik op juul zijn lijstje staan voor zijn verjaardag.
hahaha Bridges: bied jij dat niet uit jezelf aan dan, koffie? of had je het zo gehad met ze gisteren, dta je dacht bekijk het maar met je koffie?

Wat lief van je kinders
quote:Star schreef op 15 december 2010 @ 21:18:

[...]

En niks meer op voorraad dan waarschijnlijk Slaat echt nergens op, die online sale van ze. In de winkel nog wel veel, ook dingen die on de site al lang uitverkocht zijn (was er gisteren toevallig even, voor ¤1 een prachtige grote roze bloem gescoord die ik als corssage op Maatje 'dr zwarte kerstvestje ga stikken straks ).
quote:bambino schreef op 15 december 2010 @ 21:46:

Als je hier iets van de H&M koopt weet je zeker dat de halve klas het draagt Da's dan weer voordeel van zo'n semi-eliteschooltje: Maatje is de enige in de klas met H&M.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven