welke extra vitaminen slik jij?

donderdag 16 december 2010 om 12:26

donderdag 16 december 2010 om 12:36
ik heb ook een tijd AD geslikt. ben inmiddels ongeveer een halfjaar gestopt en gebruik voor ondersteuning ook natuurlijke middelen. momenteel gebruik ik L-tryptofaan in combinatie met vit. B complex. (ik kan ivm anticonceptie geen st janskruid gebruiken)
ik ga altijd naar de G en W winkel, daar adviseren ze me erg goed, ik weet niet of er zo'n winkel bij jou in de buurt zit.
ze hebben ook een internetsite, ik zou zeggen kijk daar even. (nee ik heb geen aandelen )
Dr. vogel heeft trouwens ook verschillende natuurlijke AD spulletjes.
ik ga altijd naar de G en W winkel, daar adviseren ze me erg goed, ik weet niet of er zo'n winkel bij jou in de buurt zit.
ze hebben ook een internetsite, ik zou zeggen kijk daar even. (nee ik heb geen aandelen )
Dr. vogel heeft trouwens ook verschillende natuurlijke AD spulletjes.

donderdag 16 december 2010 om 12:49
Aha. Ik had last van krampen. Op het internet werd gesuggereerd dat een magnesiumtekort een rol zou kunnen spelen. Ik bestudeerde een oude pot Davitamon nog eens en ja hoor, er bleek magnesium in te zitten. Ik heb het een poos geslikt, maar nope. Omdat er nog heel veel in de pot zat besloot ik het zoveel mogelijk op te maken (in het zicht te zetten), uit zuinigheid en voor het geval het toch iets deed. Hoewel daar geen aanwijzing voor was.
donderdag 16 december 2010 om 12:50
Ik heb door stress verschrikkelijke haaruitval (ook dat nog) en ben voruige week begonnen met vitamines voor haar en nagels van de bekende drogist. Geen idee of het werkt, maar een beetje extra ondersteuining kan in mijn situatrie geen kwaad.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

donderdag 16 december 2010 om 12:56

donderdag 16 december 2010 om 13:05
donderdag 16 december 2010 om 14:23
Ik gebruik sinds ik 5 maanden geleden trombose en longembolieen heb gehad extra voedingssuplementen.
vitamine b complex van Etos voor meer energie en omdat ik erg last had van haaruitval na het stoppen met de pil en het gebruik van bloedverdunners. verder nog visolie capsules met omega 3-6 -9 van de Hema.voor goede bloeddoorstroming en schijnt ook voor haaruitval goed te zijn,en tabletten calcium met magnesium en zink ineen van kruitvat. en dan nog vitamine c 500mg.vertraagde afgifte. ik ben nog steeds niet verkouden geweest terwijl ik andere jaren vanaf september bijna doorlopend verkouden ben. ben wel gestopt met roken 5 maanden geleden dus mischien daar ook door nog niet verkouden.
vitamine b complex van Etos voor meer energie en omdat ik erg last had van haaruitval na het stoppen met de pil en het gebruik van bloedverdunners. verder nog visolie capsules met omega 3-6 -9 van de Hema.voor goede bloeddoorstroming en schijnt ook voor haaruitval goed te zijn,en tabletten calcium met magnesium en zink ineen van kruitvat. en dan nog vitamine c 500mg.vertraagde afgifte. ik ben nog steeds niet verkouden geweest terwijl ik andere jaren vanaf september bijna doorlopend verkouden ben. ben wel gestopt met roken 5 maanden geleden dus mischien daar ook door nog niet verkouden.