Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zondag. Ik wil niet. Stom vliegtuig enzo. Nu al last van darmen als ik er aan denk
Oeh, vliegangst.... niet fijn! Helpt het om aan statistieken te denken en dan tot de conclusie te komen dat autorijden onveiliger is?

Hier heel wisselend wat ik voor de rest biologisch koop. Groente soms, honing altijd, maar ander zoet broodbeleg weer niet, zuivel niet (wel geprobeerd, maar echt niet lekker). Maar uiteindelijk vind ik vlees wel het belangrijkst, omdat daar zoveel dierenleed mee gepaard gaat.

Jeetje, wat zijn we allemaal uithuizig, deze kerst!
Vlieg je met KLM of andere bekende maatschappij? Of een soort Eskimo Airways? Dat kan ook nog wel een verschil maken in je gevoel over vliegen.
Zit ik hier dan heel alleen kerstfeest te vieren?

Moet ik weer een plaatje van een jankie plakken...
Erwt is er ook!
Ja die gaat vast zitten hubbieclubbiejen met 1e kerstbal and all.
Wat klink je zuur, Travke! Kom eens hier, dan ga ik je kietelen!

Komt door die azijn.
Ik ben er ook, maar ik ben Dood. Als in: drie nachten met een Doperwtje die spookt tot 04.00 uur (en dan 's ochtends om 07.00 uur fris en fruitig opstaan om te gaan werken) zijn níet goed voor m'n gemoedstoestand

Anyway. Wij hebben afgesproken om in 't nieuwe jaar ook meer biologisch te gaan eten. Bij de Slimme Meiden toevallig een discussie over gevoerd van de week. Ik vind het zelf beter om biologisch (en daarmee bewuster) te eten, maar ik vind het voor Doperwtje ook goed om biologisch groenten, fruit en vlees te eten. Gaan we dus in 't nieuwe jaar doen. Ik wil eigenlijk ook minder vlees eten, maar Xan is een heuse VleeschEter, dus dat zit er niet. Wij hebben van de week afgesproken om per maaltijd dan iets kleinere porties vlees te eten (kip en gehakt enzo) en iets vaker vis. Jaja, allerlei voornemens. Oh, en ik ben bij De Diëtiste geweest. Alleen teleurstellend dat ik niet meteen 10 kilo afgevallen was na die afspraak
Ik zou naar een ander gaan Erwt, belachelijk!!

Ik eet niet biologisch, kan het niet betalen en lig er niet wakker van. Maar ik eet al jaren weinig vlees en ben me bewust van het dier dat op mijn bord ligt.

Al zou iedereen maar 2 dagen in de week zijn vlees schrappen maakt het al zoveel verschil.
Trav, dan doe je echt je fair share. En inderdaad, dat elke avond vlees moet eruit.
Ook heel goed Trav! Ik krijg dat er helaas niet door met carnivoor Xan
Hehe, ik kan ook weer wat zeggen.

Nemo heeft vanmiddag het kerstmenu samengesteld:

Vooraf: Gevuld ei

Hoofdgerecht: Ovenpatat met fetasalade

Toetje: Fruitspiesje met versierde cake, poffertjes en een bolletje vanilleijs

het is wel duidelijk wel deel het belangrijkste is.
Oh, ik geloof dat ik bij jullie Kerstmis kom vieren, Trav! Klinkt hartstikke goed, dat menu!

Gisteren lag heel viva eraf, he? Maar nog steeds bugs, geloof ik.
Eskimo Airlines

Nee, Arkefly, die al twee dagen achter elkaar een voorzorgslanding hebben gemaakt en eigenlijk meer
Gewoon zo blijven kijken, de hele vlucht lang, dan komt het vast goed.
Krijg er al pijn in mijn wangen van
Ik heb iets gerelateerds in het Putje gemikt.
:(
Tja, tis niet anders!
Balen Kezzzzepezzzzz

Star, heb je al kramp in je kaken?

Ik schuif ook bij Nemo en Trav aan. Lekker hoor
Ben je al klaar met inpakken, Star? Hebben de meisjes er zin in? Even wat optimistische plaatjes om je erdoor te slepen!

En voor onderweg heb ik deze lekkere warme internethoes voor je gebreid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven