Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rendier vrees ik
Whahahah! Lijkt me best lekker, eigenlijk!
Wij eten 1 dag ergens anders en de volgende dag de restjes denk ik
Mijn zus heeft me vanmorgen dit linkje gestuurd:

niet kijken als je snel jankt

Dus ik denk tofu.

Ierenmoeder koopt altijd een grote kalkoen. gelukkig eet Ierenzus die ook niet, dus kan ik me haar mee stirfryen
Kess, nog niet. Ik moet echt nog even oefenen. Wel goed, want ik wil niet met de kinderen in auto als ik het niet kan.
Zag net toch een debiele reclame!!

Wil je dat je kind later groente eet?

Geef hem dan potjes Olvarit!!

Whahahha, mag ik even heel hard lachen.

En dan ga ik nu op je linkje klikken dus dan ga ik zo janken.
En, jank je al?

Misschien moet ik Mier potjes gaan geven, want die begint fuzzy te doen over groente. Eetje ook al aan t broccoli smijten, Star?
Nee geen tranen hier. Ik zag op zich niet veel wat ik nog niet wist. Wel weer even een reminder, dank je.
Bedankt mijn zus maar

Ik had ook al veel van dat soort filmpjes gezien. Ook Meat the Truth bijvoorbeeld. Maar ik vind deze wel heel pijnlijk. Au. Niet biologisch vlees komt er echt nooit meer in. Ik zal Ierenmoeder ook even de link sturen. Wordt volgend jaar geen Turkey maar Tempeh
Inadje in "Eenzaam"

Ik vind haar opeens toch echt helemaal niet meer leuk.

Ik was dat stukje van de enorme hypocrisie even vergeten. Maar ik weet het weer.
Mooie, terechte reactie van jou in dat topic, Inad. Het is zoals het is.

Wij eten steeds minder vlees, dus steeds vaker dagen vegetarisch of vis. En vlees koop ik bijna altijd (maar ik geef toe, dat het er niet ook niet altijd van komt) biologisch. Dat eet toch een stuk prettiger... Wat ik wel vreselijk jammer vind, is dat biologische kip zo ontzettend duur is! Daardoor eten we nu bijna geen kip meer. Hoe doe jij dat Inad? Star eet geloof ik ook veel biologisch?
En ja, het kroketje bij de friet en de knakworstjes waar de jongens zo dol op zijn, zijn ook niet biologisch. Zou dat een gat in de markt zijn, de bio-snackbar?
quote:Inadje schreef op 15 december 2010 @ 22:56:

En, jank je al?

Misschien moet ik Mier potjes gaan geven, want die begint fuzzy te doen over groente. Eetje ook al aan t broccoli smijten, Star?Alles wat ze niet wil smijt ze zo weg inderdaad, met arrogante smoel erbij.
Ok, 1 seconde filmpje is niet goed voor me, dus de rest kijk ik maar niet want ik word echt onpasselijk.
quote:Inadje schreef op 16 december 2010 @ 09:21:

Inadje in "Eenzaam"

Ik vind haar opeens toch echt helemaal niet meer leuk.

Ik was dat stukje van de enorme hypocrisie even vergeten. Maar ik weet het weer.

Draaikont ben je

Maar je snapt geloof ik wel waarom ik zo pissig ben
Yep, zo goed als alles biologisch, al vind ik bepaalde dingen nog al eens lastig te vinden, biologische vleeswaren of paté ofzo.
Ja, precies. En dan kies is soms voor toch maar gewoon, of dan maar voor niet. Gelukkig komt er wel steeds meer aanbod in de reguliere supermarkten. Want eerlijk is eerlijk, ik heb gewoon geen zin om drie verschillende adressen af te moeten, voordat ik mijn hele boodschappenlijstje afgwerkt heb.
Hier in het dorp zit bijvoorbeeld geen biologische slager, dus ben sowieso aangewezen op de supermarkt.
quote:Star schreef op 16 december 2010 @ 10:47:

[...]

Alles wat ze niet wil smijt ze zo weg inderdaad, met arrogante smoel erbij.

Ik zie haar zo zitten
Ik houd gelukkig sowieso niet echt van kip. Ook niet dol op kalkoen trouwens. Varken eten we ook vrijwel nooit, alleen als Sausage, Black pudding of Rashers en rundvlees en gehakt en zo kopen we dus wel biologisch.

Ik wil eigenlijk weer helemaal vegetarier zijn, maar Ier is het niet eens met alleen vegetarisch eten. Gisteravond akkoordje gesloten, wel vaker tofu, tempeh of gewoon anderszins vegetarisch en al het vlees goed biologisch.
quote:Star schreef op 16 december 2010 @ 10:49:

[...]

Draaikont ben je

Maar je snapt geloof ik wel waarom ik zo pissig ben Ik kon het wel hebben, al snap ik je natuurlijk, maar nu dat gepreek naar anderen toe over hoe vriendschap in elkaar zit? Dat gaat me echt te ver, want ze heeft er de ballen verstand van.
Mijn Ier is ook wel gek op vlees, vooral in stews en pies (gosje, klinkt raar ). Maar goed, rund is makkelijk aan te komen in bio-versie.
Ja, rund is ruimschoots te koop en dat eten wij ook het meest. Kopen jullie andere produkten dan vlees ook biologisch?

Jullie gaan deze kerst weer naar Ierland begrijp ik, Inad?
Ja als het even kan wel.
Hier ook, al eten we echt ook wel eens 'fout vlees, bijvoorbeeld in geval van take-out of slecht snackbar zooi.

Ja, we gaan naar Ierland. Vertrekken de 23e

Wanneer ga jij richting t Noorden, Star?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven