stacaravan kopen

18-12-2010 11:55 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
We denken erover om ergens een stacaravan te kopen. Kunnen we lekker en makkelijk weekendjes weg met de kids (2 en 0 jaar)

vroeg me af of iemand mij tips kan geven. heb o.a. de volgende vragen;

- weet iemand beetje leuke camping in brabant, niet zon suffe ouwe lullen gedoe maar beetje leuk dus?

- Hoeveel zijn staanplaatsen ongeveer en wat betaal je ongeveer voor zon caravan? heb al wel gegoogeld maar misschien heeft iemand hier zelf zon caravan en wat betaal je dan?

- Waar moet ik op letten bij aankoop?

- wat zijn goede sites om op te kijekn (ook al gegoogeld, maar kom niet zoveel verder dan marktplaats en tweedehands net, misschien nog andere tips?)

thanx
Camping de Paal in Bergeijk supergeschikt voor jonge kinderen. Zwembad is daar ook op aangepast.

Camping is voor kinderen tot 10/11 jaar.
Ik heb me daar ook een tijdje op georienteerd. Er zijn heel veel mogelijkheden. Je kunt per camping bekijken of je ´m leuk vindt en ze stacaravans te koop hebben.

Je kunt ook zoeken op zo´n caravan en dan bekijken of je de plek leuk vindt. Ik weet niet wat je budget is, maar je kunt ook een nieuwe laten bouwen op de plek waar nu een oude staat.

Ik denk dat je voor jezelf eerst een paar zaken duidelijk moet hebben:

- welke faciliteiten heeft de plek nodig

- welke faciliteiten wil je op het park

- wat voor soort omgeving (bos, stad)

- welk budget
Ik krijg er een punthoofd van!
Camping De Bergen in Wanroy.

(Mocht vroeger wel eens met een vriendinnetje mee die daar een stacaravan hadden, vond het als kind geweldig met al die paarden enzo)
Kijk anders eens naar Camping de Boskant (ligt tussen Moergestel en Oisterwijk). Ik ken iemand die daar een staancaravan te koop heeft staan op een hele mooie plek vooraan op de camping, vlakbij het zwembad!!!

Wil je meer info, dan kan je mij mailen; Strong_Pearle@hotmail.com
mm, wil wel meer info maar krijg geen mail naar e gestuurd. mijn e-mail is floorvanburen@hotmail.com (gefingeerde naam )
quote:vivagirl81 schreef op 18 december 2010 @ 12:19:

Camping De Bergen in Wanroy.

(Mocht vroeger wel eens met een vriendinnetje mee die daar een stacaravan hadden, vond het als kind geweldig met al die paarden enzo)Aanrader idd. Heb daar jaren gewerkt. Park is inmiddels wel in andere handen (Libéma geloof ik) maar dat heeft volgens mij alleen maar positieve invloed gehad, er zijn een hoop uitbreidingen en upgrades geweest als ik de site zo bekijk.
Op dit moment staan er veel caravans te koop,voor het staangeld,omdat je vaak voor het nieuwe jaar/seizoen je staangeld betaald moet hebben.

Zo heb ik mijne ook weggedaan,het staangeld op het blauwe meer in Lommel(supercamping verder) ging ineens 400 euro omhoog,zou iets van 2200 euro moeten gaan betalen.

Dat vond ik best heel heel veel...dus vandaar weggedaan.

Met kleine kids inderdaad heel fijn,met grotere ook nog hoor.

Vooral voor pubers tot een jaar of 16 is het top,elke avond disco en veel vrij heid.

Goed rondkijken,want bijv op het blauwe meer moet je overdrachtsgeld betalen,als je daar komt staan,was toen (jaar of 5 geleden) iets van 650 euro,absurd bedrag voor administratie kosten!!!
Staangeld is altijd vrij prijzig. Gemiddeld rond de 2000 euro per jaar.

Dan heb je nog onderhoudskosten enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven