Genoeg is genoeg!
zaterdag 18 december 2010 om 23:14
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 december 2010 @ 21:33:
Ik blijf. Ik wil wel weten wie mij eventueel zou missen. En daar wil ik alleen maar lieve reacties op.
*zoet stemmetje*
Ik ga je eventueel missen
Zonder jou zou ik nooit geweten hebben dat swingen geen jaren 80 omschrijving van dansen is.
Ik blijf. Ik wil wel weten wie mij eventueel zou missen. En daar wil ik alleen maar lieve reacties op.
*zoet stemmetje*
Ik ga je eventueel missen
Zonder jou zou ik nooit geweten hebben dat swingen geen jaren 80 omschrijving van dansen is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 18 december 2010 om 23:16
quote:iris1969 schreef op 18 december 2010 @ 22:56:
[...]
Schattig zeg!
Filmpje van Emilie
Wat ongelooflijk lief.
God, wat waren wij vroeger toch tevreden met weinig. Tegenwoordig hebben de kinderen multi-troetel-ninjooo-power-rangers, animatie in 3d, nickelodeon, internet, alles!
En wij waren blij met een frans meisje met een rood mutsje dat vals zingt.
*oma-modus uit*
[...]
Schattig zeg!
Filmpje van Emilie
Wat ongelooflijk lief.
God, wat waren wij vroeger toch tevreden met weinig. Tegenwoordig hebben de kinderen multi-troetel-ninjooo-power-rangers, animatie in 3d, nickelodeon, internet, alles!
En wij waren blij met een frans meisje met een rood mutsje dat vals zingt.
*oma-modus uit*
zaterdag 18 december 2010 om 23:17
zaterdag 18 december 2010 om 23:26
BGB ik zou jouw berichten zeker missen en wel hierom:
Jij steekt tijd en moeite in het feedback geven op TO's die met n bepaalde kwestie zitten waar vaak reakties op komen met goedbedoelde steunbetuigingen die wel heel lief zijn, maar meer n pat on the back zijn dan constructive criticism.
Je trekt je allerminst terug op een eilandje met jouw soort mensen/gelijkgestemden, maar deelt je wijsheid gul, op een duidelijke, onomwonden manier, en je loopt niet naast je schoenen terwijl je volgens mij een boel grote fans hebt hier.
Ik heb iig al n hoop gehad aan je reakties op diverse topics van diverse TO's.
Jij steekt tijd en moeite in het feedback geven op TO's die met n bepaalde kwestie zitten waar vaak reakties op komen met goedbedoelde steunbetuigingen die wel heel lief zijn, maar meer n pat on the back zijn dan constructive criticism.
Je trekt je allerminst terug op een eilandje met jouw soort mensen/gelijkgestemden, maar deelt je wijsheid gul, op een duidelijke, onomwonden manier, en je loopt niet naast je schoenen terwijl je volgens mij een boel grote fans hebt hier.
Ik heb iig al n hoop gehad aan je reakties op diverse topics van diverse TO's.
zaterdag 18 december 2010 om 23:28
zondag 19 december 2010 om 00:21
zondag 19 december 2010 om 00:26
Nou ik blijf ook.
Al is het bij mij zo van" ben er wel , ben er niet".
Ben op dit ogenblik druk.
Lees sávonds meestal wel bij en probeer te reageren als het nodig is.
En merk dat er hier nog steeds een lach en traan door vele wordt bijgestaan dus voor vele hier "hulde" die de juiste woorden kunnen vinden.
Houd moet we komen er wel
Enne BGB we kunnen ons google wonder toch niet missen zeker
trikky
Al is het bij mij zo van" ben er wel , ben er niet".
Ben op dit ogenblik druk.
Lees sávonds meestal wel bij en probeer te reageren als het nodig is.
En merk dat er hier nog steeds een lach en traan door vele wordt bijgestaan dus voor vele hier "hulde" die de juiste woorden kunnen vinden.
Houd moet we komen er wel
Enne BGB we kunnen ons google wonder toch niet missen zeker
trikky
zondag 19 december 2010 om 08:55