Genoeg is genoeg!

18-12-2010 20:46 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga helemaal nog niet weg!

En jij?
Hey jij bent er nog!

Ik niet meer, althans mijn andere persoonlijkheid has left the building.
quote:iris1969 schreef op 18 december 2010 @ 22:56:

[...]

Schattig zeg!

Filmpje van EmilieDe Nederlandse versie is nog liever
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:zusenzoo schreef op 18 december 2010 @ 23:01:

Hey jij bent er nog!

Ik niet meer, althans mijn andere persoonlijkheid has left the building.Je Zus of je Zoo?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nee mijn Zo.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 december 2010 @ 21:33:

Ik blijf. Ik wil wel weten wie mij eventueel zou missen. En daar wil ik alleen maar lieve reacties op.

*zoet stemmetje*

Ik ga je eventueel missen

Zonder jou zou ik nooit geweten hebben dat swingen geen jaren 80 omschrijving van dansen is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:iris1969 schreef op 18 december 2010 @ 22:56:

[...]

Schattig zeg!

Filmpje van Emilie

Wat ongelooflijk lief.

God, wat waren wij vroeger toch tevreden met weinig. Tegenwoordig hebben de kinderen multi-troetel-ninjooo-power-rangers, animatie in 3d, nickelodeon, internet, alles!

En wij waren blij met een frans meisje met een rood mutsje dat vals zingt.

*oma-modus uit*
quote:feow schreef op 18 december 2010 @ 23:14:

[...]

*zoet stemmetje*

Ik ga je eventueel missen

Zonder jou zou ik nooit geweten hebben dat swingen geen jaren 80 omschrijving van dansen is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
BGB ik zou jouw berichten zeker missen en wel hierom:

Jij steekt tijd en moeite in het feedback geven op TO's die met n bepaalde kwestie zitten waar vaak reakties op komen met goedbedoelde steunbetuigingen die wel heel lief zijn, maar meer n pat on the back zijn dan constructive criticism.

Je trekt je allerminst terug op een eilandje met jouw soort mensen/gelijkgestemden, maar deelt je wijsheid gul, op een duidelijke, onomwonden manier, en je loopt niet naast je schoenen terwijl je volgens mij een boel grote fans hebt hier.

Ik heb iig al n hoop gehad aan je reakties op diverse topics van diverse TO's.

Ik blijf. Ik wil wel weten wie mij eventueel zou missen. En daar wil ik alleen maar lieve reacties op.Ik zou je wel missen. Maar ik mis zelfs mijn kokosmat nog die vorige week is gejat. Nu kan ik mijn klompen niet meer afvegen
quote:meds schreef op 18 december 2010 @ 23:28:

[...]

Ik zou je wel missen. Maar ik mis zelfs mijn kokosmat nog die vorige week is gejat. Nu kan ik mijn klompen niet meer afvegen

Nieuwe kokosmat voor jou:

BGB, ik ervaar al een paar dagen hoe het is als je niet weg bent, maar men dat wel denkt. Dan negeren ze je overal. Je probeert het nog eens in een ander topic en dan gebeurt het weer. Ik begin er zo zoetjes aan aan te wennen. Echt, het went. Nu moet ik alleen zelf nog vertrekken, denk ik.
Succes allemaal met het afscheid nemen!
Nou ik blijf ook.

Al is het bij mij zo van" ben er wel , ben er niet".

Ben op dit ogenblik druk.

Lees sávonds meestal wel bij en probeer te reageren als het nodig is.

En merk dat er hier nog steeds een lach en traan door vele wordt bijgestaan dus voor vele hier "hulde" die de juiste woorden kunnen vinden.

Houd moet we komen er wel

Enne BGB we kunnen ons google wonder toch niet missen zeker

trikky
NORRE HALLOOOOOOOOOW (zwaait)
Blijf gewoon, Bianca!
Ga in therapie!
,
Ik zie dat attention-whore BGB mijn topic weer heeft gehijacked. Nou ja, alleen al daar voor zou ik je missen schat
Ik blijf. Maar ik mis al de aktie zo onderhand. Ernstig behoefte aan een update-topic waar in korte notities wordt weergegeven wat er nu weer aan het rellen is en waarom wie het gehad heeft met wie of gelijk maar met allemaal.
Nou Mamzelle, ik durf geen forummerT meer te zijn die ik wel was, aangezien het banbeleid nogal wazig is en ik er vrij zeker van ben dat ik direct weer weggestuurd word.

Ik blijf. Ik wil wel weten wie mij eventueel zou missen. En daar wil ik alleen maar lieve reacties op.Ik zou jou gigantisch missen! Als jij weggaat, ga ik ook. omdat er dan gewoon geen flikker meer aan is.
quote:meds schreef op 19 december 2010 @ 00:28:

NORRE HALLOOOOOOOOOW (zwaait)Het zou onderhand eens tijd worden zeg!
BGB veel mensen zouden je missen.

Ik blijf. Ik wil wel weten wie mij eventueel zou missen. En daar wil ik alleen maar lieve reacties op.

Ik mis je al als je gaat slapen.

Ik blijf trouwens ook. Minstens zolang El Ninjoo er nog is.
quote:dubiootje schreef op 19 december 2010 @ 01:30:

Blijf gewoon, Bianca!
Ik blijf ook. Genoeg te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven