Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Welkom allemaal weer :-)
yay we zijn d'r weer
Robo!
Ik kom maar meteen hier binnenvallen

Netje nogmaals een dikke knuffel

Bo, ik tel met jouw samen de dagen af. De kaarsjes gaan hier aan woensdag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Deel 7 alweer

Ja! Deel 7, dat het maar weer net zo'n mooi deel mag worden als de eerste 6...
Deel 7 klínkt in elk geval heel mooi! Goedemorgen lieve dames,

Bij ons ligt ook veel sneeuw Bo, niet zo veel als bij jullie, maar naar Nederlandse begrippen achterlijk veel.

Mijn man staat momenteel te scheppen dat het een lieve lust is, hij heeft het op zich genomen om de galerij schoon te houden, ook voor de twee bejaarde buurvrouwen die we hebben. Perfect voor zijn conditie zo 's morgens een beetje lichamelijke arbeid. We hebben een echte sneeuwschuiver aangeschaft, het is wel een hardplastic ding, maar hij voldoet prima. Het is ook wel komisch af en toe, hij schept de meeste sneeuw zo over de railing en laat het naar beneden vallen met af en toe een scheldpartij van beneden, als er net iemand onder langs komt

Neem vandaag lekker je rust, je hebt wat weerstand nodig straks voor je opname, ik hoop dat je niet meer van die nare ervaringen krijgt van de narcose, heb je het besproken met de anaestesist?

Netje heel veel sterkte samen met de familie, ik denk aan jullie en hoop dat jullie steun aan elkaar hebben.
Hé, een nieuw topic! Dat het maar weer een gezellig geheel mag worden, met natuurlijk alle steun die voor iedereen nodig is!

Mijn vriend gaat ook het straatje voor en achter vegen. Voor hebben we het vorige week niet gedaan, waardoor er een soort ijsbaan voor de deur ontstond. Achter kan de kat dan heen en weer lopen. Het is zelfs zo erg dat er een stukje van de aarde in de tuin is vrijgemaakt zodat mevrouw haar behoefte kan doen. Don't eat yellow snow!

Ondertussen zit ik naar serious request te luisteren. Wat een gezellig programma is dat zeg! Kunnen we met het topic niet ook wat aanvragen? Bo, wat is het nummer dat je graag op de nederlandse radio wilt horen? Kunnen we allemaal geld voor de aidswezen doneren om

dat nummer aan te vragen! Is dat een idee?
Hmm, per ongeluk in het oude topic gepost, hier ook nog even:

Ik ben nog maar weinig op het forum en zie een nieuw topic, dus ik wil je even een geven Robo.

En ik lees nu net het verschrikkelijke nieuws van ManNetje... Ik schrik er van Netje. Lieverd, heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijden. Wat vreselijk dat hij geen andere uitweg meer zag.
Wat is Serious Request??

Voor mij hoef je niks aan te vragen hoor, al is het wel lief natuurlijk :-)

Ik kan het toch niet horen; ik heb altijd France Bleu Sud Lorraine opstaan :-)
Serious request is een jaarlijks terugkerend initiatief van radio 3fm. Drie dj's laten zich in een glazen huis opsluiten zonder eten en maken daarvandaan dit jaar van de 18e tot de 24e radio. Je kunt nummers aanvragen voor geld, je kunt je geld voor komen langsbrengen, er zijn allemaal gekke acties die geld opbrengen... Er was net een sponsorloop in Eindhoven waar het huis staat die 38.000 euro opbracht, scholen collecteren, bij musicals wordt geld opgehaald, bedrijven doneren bij elke bestelling... Er was nogal wat ophef over het feit dat de overheid, die normaal de opbrengst verdubbelt, bezuinigd op ontwikkelingshulp en dat dus dIt jaar voor het eerst niet doet. Waarschijnlijk zorgt dat er dit jaar extra wordt opgehaald in het land.

Los van of we hem aanvragen of niet, wat zou nou echt een nummer moeten zijn dat eens op de Nederlandse radio te horen zou moeten zijn?
ik wik even kijken of ze weer een kikker iets in het huis hebben staan, dan gaan we daar op bieden

Anders vragen itsman en ik een plaatje aan, maar bij een plaatje voor Bo doe ik ook mee
@Robo: Alweer een nieuw deel. Op naar het volgende. Ik hoop dat ook dit deel een veilige plek voor je is met de vaste "stamgasten" die je hier steunen.

Heel veel succes en sterkte gewenst voor de komende operatie!

@Netje: Ik lees net je nieuws over manNetje in het vorige topic. Wat een afschuwelijk bericht. Heel veel sterkte.
Ik hoef echt geen plaatje op de radio hoor!

Er zijn genoeg goede doelen in NL te bedenken, denk ik?

Het is hier nu aan het dooien, terwijl het vanochtend nog sneeuwde... als het hele pak dat nu op het dak ligt naar beneden komt schuiven, dan hebben we echt een probleem
Benne we verhozen?

Goedemiddag!

Wat een berg sneeuw hè... En deze moeder ging natuurlijk te laat op pad voor snowboots voor haar kind. Heulemaal niks meer.

Norman staat zich voor het huis uit te leven met de schop. Je moet wat op je vrije zondag...

Bo, ik blijf erbij. Waarom ga je niet alvast liggen in de sneeuw?
Nor, ik wentel me ieder kwartier even in de sneeuw, kwestie van het lijf laten wennen

Wij hebben vanmorgen ook sneeuw geschept, ik heb een blaar op mijn hand!

Wat gek dat er geen snowboots meer zijn, je zou toch zeggen dat ze in de winter rekening houden met het feit dat mensen die willen kopen?!?
Lieve Bo,

Ik hoop net als jij dat je nog heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum!!!!!!!!

Iedere keer ontroer jij me weer hoe jij in dit proces staat, je energie, je aandacht voor je medemens kortom voor mij ben je een kanjer net als al die anderen op dit forum. En dat wordt er soms gezegd de mensen zijn zo hard geworden, nou hier op jouw topic niet.

Ook bij mij is een enorme bult sneeuw gevallen en iemand heeft mijn pad in de achtertuin sneeuwvrij gemaakt. Ik denk kaboutertjes hihi. In iedergeval ben ik ze dankbaar. Het ontroerde mij dat dit voor mij is gedaan. En zie dat weer als een cadeautje van de dag.
Ze waren drie weken geleden al bijna overal uitverkocht die snowboots. Ik vond ze uiteindelijk in Culemborg. Maar op internet en hier in mijn woonplaats was niets meer te vinden (of wel maar ik betaal dan weer geen 200 euro voor snowboots)

Ik denk dat ze er niet op ingesteld waren dat zoveel mensen die boots als in de "voorverkoop" zouden kopen

Ik mag straks op het werk sneeuw scheppen vrees ik
Wat lief Meepie, dankjewel en een dikke kus voor jou!

Its, vergeet geen handschoenen aan te doen als je gaat scheppen, anders heb je dus zo een blaar.
Wij gaan ook zo het bos in, gewoon met de wandelschoenen die zijn stiekem beter dan de snowboots.

Een nieuw deel, leuk dat je telkens de op wat aanpast aan de tijd!

Ik ruik lekker naar cranberrie (Luonto bedankt!) en ga me warm aankleden.

Serious Request heb ik gister gezien maar toen was het nog niet open. Of dicht, het is maar net hoe je het bekijkt.
Hee Robo, gefeliciteerd met je nieuwe topic! Hopelijk mogen jullie ook deze weer helemaal volschrijven met jullie prachtige verhalen!

@ Norre, al bergschoenen overwogen? Vind ik ideaal en je kunt ze ook gebruiken als het niet sneeuwt...
Dag allemaal,

Ik heb jullie ernstig verwaarloosd, wat komt doordat ik even genoeg had aan mezelf.

Wat een prachtige wereld is het buiten, ik kan er erg van genieten, al is het ook wel veel werk om alles weer een beetje sneeuwvrij te krijgen.

Bo, ik lees dat er een operatie te wachten staat. Sterks vrouw, ik hoop dat je uitzicht net zo mooi is als hier, witte bomen, zachtjes neerdwarrelende sneeuw. En ik hoop dat de verwachte opnameduur klopt en je kerst thuis kunt vieren.

Netje, ik las net op het andere topic dat jouw wereld op z'n kop is gezet. Wat moet je geschrokken zijn, maar wat fijn dat je nu kon schrijven dat je zag dat je vriend rust gevonden heeft. Je schreef dat je verwacht dat de klap nog komt, ik denkt het ook, maar voor nu is het niet erg dat hij er nog niet is. Nu heb je al je energie en kracht nodig om dat te regelen wat je niet wilt hoeven regelen, maar toch moet. Zijn uitvaart. Ik wens je alle kracht toe die je nodig hebt en alle moed om straks verder te moeten gaan.

Alle anderen voor nu even een zwaai en ik ben jullie niet vergeten.
Ik pas op het huis van de neef van mijn vriend, we hebben net een wandeling van een uurtje achter de rug, staan we daar voor de deur: sleutel weg! Heb ik weer! Ik schaam me dood! Vriend is de wandeling nu helemaal opnieuw aan het lopen om de sleutel misschien wel tegen te komen. Benieuwd hoe dat moet als hij 'm niet terug vindt (en die kans acht ik vrij groot). Hoe moet dat met de plantjes en de bergen met post? Verdorie!
Owww Ingmagh, dat is balen!

Hebben zijn ouders mss een reservesleutel? (ik roep maar wat)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven