Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
zondag 19 december 2010 om 19:46
Ow ja k*t Marels, sorry helemaal vergeten dat je naar Antwerpen ging.
Ik denk ook dat het rustig is door de inlogproblemen en misschien ook wel door de tijd van het jaar. Mensen zijn druk met familie, boodschappen, kerstmarkten, kado's etc.
Marels: klik en huiver
Lui zijn is heerlijk. Ik kwam gister pas rond 13 uur uit bed!
Ik denk ook dat het rustig is door de inlogproblemen en misschien ook wel door de tijd van het jaar. Mensen zijn druk met familie, boodschappen, kerstmarkten, kado's etc.
Marels: klik en huiver
Lui zijn is heerlijk. Ik kwam gister pas rond 13 uur uit bed!
zondag 19 december 2010 om 19:50
't Was koud, dus vriend moest een muts. En die kaas... we mochten twintig soorten kaas proeven. Dan kun je niet weglopen zonder een stukkie mee te nemen.
Kampen, waarom ben jij niet op msn trouwens?!
Ik snap trouwens niet dat het rustig zou zijn door inlogproblemen, want het is gewoon één keer inloggen en dan blijft het gewoon oké totdat je alles weer wegklikt. En dat moet je ook gewoon niet doen.
Kampen, waarom ben jij niet op msn trouwens?!
Ik snap trouwens niet dat het rustig zou zijn door inlogproblemen, want het is gewoon één keer inloggen en dan blijft het gewoon oké totdat je alles weer wegklikt. En dat moet je ook gewoon niet doen.
668, the neighbour of the Beast
zondag 19 december 2010 om 20:07
maandag 20 december 2010 om 18:32
maandag 20 december 2010 om 19:07
Ik heb ook gewerkt Yonna! Lekker chaostisch dagje.
Wat ze er van vinden? Begrijpelijk omdat ik het onwijs druk heb en mezelf behoorlijk voorbij ben gelopen.
Ze vinden het wel jammer maar vinden het niet erg, ze gunnen mij een lekker lui dagje op de bank met lekkerd en films.
Pa heeft een paar dvds voor gekocht en wat lekkers in opdracht van ma dus erg lief.
Ja er veranderd een hoop in huize ....!
Wat ze er van vinden? Begrijpelijk omdat ik het onwijs druk heb en mezelf behoorlijk voorbij ben gelopen.
Ze vinden het wel jammer maar vinden het niet erg, ze gunnen mij een lekker lui dagje op de bank met lekkerd en films.
Pa heeft een paar dvds voor gekocht en wat lekkers in opdracht van ma dus erg lief.
Ja er veranderd een hoop in huize ....!
Het gras aan de overkant is niet groen.