Werk & Studie alle pijlers

Sneeuw

19-12-2010 09:52 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ligt er bij jullie ook zoveel sneeuw, er is hier vannacht weer een aardig pak bijgekomen. Vrijdag ben ik vanuit het werk lopend/glijdend naar huis gegaan, met de auto was niet te doen. Heb er ruim twee uur over gedaan. Ik maak me best een beetje zorgen over hoe dat morgen moet. M'n collega's zijn allemaal vrij dus ik ben alleen. Met de auto gaat 'm niet worden vermoed ik, dus dat wordt extra vroeg opstaan en lopen want ik denk niet dat het bedrijf het op prijs gaat stellen dat onze afdeling morgen onbezet is. Wat zouden jullie doen in zo'n geval?
Hier in Rotterdam sta ik tot aamme kuituh in de sneeuwoeh.

Wel heerlijk fris. Het wekt een grote glimlach bij me op.
Ik ben weer thuis,we hebben er niet veel langer over gereden dan normaal.De doorgaande wegen waren goed begaanbaar
Tja, ik ben morgen vrij (mama-dag), maar mijn collega's zillen toch gewoon naar hun werk moeten lopen/rijden/glibberen. Net zoals ze dat de afgelopen dagen hebben gedaan.

Als je in een verpleeghuis werkt, is het een beetje lastig thuiswerken . Het gekke is, dat je bij ons niemand hoort over dat ie niet zou durven ofzo. iedereen weet dat hij gewoon mkoet komen. Thuis blijven is geen optie. Te laat komen ( meer dan een kwartiertje ofzo) ook niet. Iedereen regelt geoon wat.

Waarom is dat bij andere beroepsgroepen zoveel meoilijker?
quote:Liv schreef op 19 december 2010 @ 14:13:

[...]

Huh? Is het daar in de stad dan zo spekglad? Wij gaan straks ook weg, mét de kinderen in de auto. En dat ga ik as dinsdag ook weer doen, als ik jongste naar het kdv moet brengen en ik zelf ga werken.

Ja, bij pathé de Kuip is het heel glad.

Men kon de Brienenoordbrug bijna niet over.

Als het afgeraden wordt om de weg op te gaan, snap ik dus niet dat men dan persé toch naar de bios moeten.

Werk/KDV vind ik weer iets anders
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hier (Brabant Noord-Oost) hebben de kinderen nog geen vakantie (vrijdag pas) en het was dus retedruk op de weg. In de bebouwde kom (middelgrote stad met 60.000 inwoners) is nergens waar ik ben gekomen gestrooid of geschoven. Voordeel is wel dat er zo'n dikke laag sneeuw ligt dat het -denk ik- minder glad is dan wanneer er wel gestrooid zou zijn. Ik heb over 15 km drie kwartier gedaan (met nog 30 km te gaan) en toen was ik het zo beu, dat ik ben omgekeerd. Maar over het stuk terug heb ik vervolgens 1.15 uur gedaan :(

OK ik ben nu weer thuis en zit aan mijn keukentafel te werken (lang leve het thuiswerken). Heerlijk met een vers bakkie thee en zelfgebakken koekjes....

En morgen? Tja dan zien we wel weer....
quote:calvijn1 schreef op 19 december 2010 @ 23:06:

[...]

Ja, bij pathé de Kuip is het heel glad.

Men kon de Brienenoordbrug bijna niet over.

Als het afgeraden wordt om de weg op te gaan, snap ik dus niet dat men dan persé toch naar de bios moeten.

Werk/KDV vind ik weer iets andersTja, wij zijn gister gewoon op verjaardagsvisite geweest. Snelweg was prima begaanbaar, in de stad waren er inderdaad stukken met veel sneeuw. Maar goed, dit was ook niet regio Rotterdam, maar regio Utrecht. En de alarmen waren ook allang ingetrokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven