Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Heb op new style even vraag van luuntje beantwoordt....ga nu bijlezen als het lukt!
quote:peppie schreef op 14 december 2007 @ 15:29:

Star heeft kennisgemaakt met OpruimDiri Blijf er om lache....ben te voorspelbaar
quote:Laluna schreef op 13 december 2007 @ 23:51:

Bij deze zet ik 'm op mijn hoofd.

Heb 'm trouwens even gepimpt...

[afbeelding]

Staat me beeldig toch?

Welterusten.Ik zeg grrrrrrrrr
Denk iedereen voor bed gekozen, is de tiara dit keer voor mij of gaat Luun mij nog even treiteren met haar snotdoek?

Kloteland Star gaan jullie verhuizen dan misschien? Kom dan maar naar mijn woonplaats is ook buitenland ;-)!

Vish bijtankse, rustig aan en ik vind het een positieve kerstkaart moet kunnen...ik zeg:

Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar, als je goede voornemens gaat maken, weet ik er wel een paar, GOOI DIE DEUR NIET ZO DICHT EN LAAT DIE VRIENDEN THUIS ZO HARD BONZEN...mijn dank, mijn goede voornemen is om mij vervolgens niet meer te ergeren aan buurman. Met vriendelijke groet Vish.

Ist wat?

Snorhoppen??

Dwangneurose wie?

Inad geniet van je weeeeeeeeeeeekend!

Kess ook vroeg naar bed met kinderke die spookt snachts? Hoe is het met zijn benauwdheid?

Pepkind is mooi met nieuw haar
*Laluna komt, met snotdoek, even om het hoekje kijken. Ziet Dierewier daar helemaal gelukkig liggen slapen met de tiara op haar hoofd.

Laluna strijkt over haar hart en denkt: ach, laat het lieve kind ook maar voor deze keer.

Laluna verlaat het theehuis weer, zonder snotdoek.*
En waar is die snotdoek dan?

Even snel ego hoor. Lekker geslapen, alleen om een uur of 2 een klein feestje maar aangezien Vish&Nemo nergens te bekennen waren was dat saai en dus snel afgelopen.

Maarre, Samson verloor toch zijn kracht na het afknippen van z`n haren? Bij Wup werkt het averechts; sinds gisteren kan ie zelf gaan zitten (hoewel ik dat nog niet heb mogen aanschouwen, vond `m inene zittend ergens terug), trekt zich vlot op de knietjes in de box/in bed/bij een speeltje en trekt zich op tot staan in de box!

Zo, nu trek ik me weer even terug want ik moet nog ernstig koffie drinken en wakker worden
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT meer naar Ierland Pep, dan gaat hij maar alleen. Peins er echt niet over. Hij wil ook niet trouwens dus dat scheelt
Nieuwtopic: Gang Bang

Het gaat níet over bang zijn op de gang. Het is van dezelfde forummer (troll) als 'afgezeikt worden tijdens een sollicitatiegesprek'. Zou ze zich vervelen nu ze geen herrie meer kan schoppen met dame van uitzendbureau of is dit een wraakaktie en besteld ze de 10 (!!!) mannen voor haar?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ooooooo echt? Zij weer?

Ik ren al.
Hmmm valt tegen.

Ohh, wat stoer, die Wup

Nooooooit meer, Star, zo erg?

Diri, ik ben erg benieuwd en ga meteen even op Newstyle kijken

Luna, oef beterschap nog!! Wat nobel dat je Diri de Tiara hebt laten houden

Vishje, hoe is t? Nog last van buurman gehad?

Ben benieuw hoe het met Eow en Juno is!

Ik ga straks richting Star, maar niet helemaal zeg maar, stad ongeveer halverwege tussen onze twee woonplaatsen, voor een deet met een vriendin. Chico komt hierheen zo om bij Chica te blijven.
Ja, niet heel veel soeps he, Star? Vond haar afzeiktopic beter. Maar, tis nog vroeg
Ja wie weet komt het nog

Lekkere cryptische omschrijving

Ik ga zo nieuwe bril kopen want Ceetje heeft 'm gesloopt. Grmbl.
Redelijke nacht, wel een Ben die van 10 tot half 2 weigerde te slapen. don't ask me why...

Wup is goed bezig, lees ik. Wordt nog wat tijdens onze volgend minimiet Pepsel.

Inad, een kindvrije deet met vriendin. Altijd gezellig.

Hoe was nacht, Vish?

En Diri, hoe voelt dat nu om te slapen met tiara?

Star, wat is volgens Starman dan wel een goed land? Belgie?

Eow, hoe was de sleep-in?

Kess, wo bist du? Vingertje van Don aan het verzoeren?

Straks naar verjaardag van schoonmoeder. Weinig tot geen zin.

Lunaman werd voor de verandering nog maar eens weggeroepen voor zijn werk. Fijn, zelfstandige zijn. Mijn hele planning in de war. Moet mezelf nog gedoucht zien te krijgen met 3 wakkere kinderen. Strak plan.
Ohhh, jee. Wel mooi excuus voor een leuke nieuwe bril trouwens

Misschien dacht Ceetje dat het zou helpen bij last met haar oogjes

Maar, niet leuk, want vast duur grapje.

Chica roept nu geweeeeeeeeeeeldig en praaaaaaachtig over haar eigen tekening. Zit wel goed met dat zelfvertrouwen
kruispost..

Oeeeei, Luna, zwaar werk.. Kun je ze niet alle drie voor de tv planten? Misschien aan elkaar en yafel vast geketend ofzo?

Succes met verjaardag ook straks. Ik was altijd wel blij dat ex-schoonfamilie in Verweggistan zat, al zijn ze trouwens erg leuk, maar, dat laatste komt vast ook door veilige afstand
Goeiemorgen!

Ben hier! Ook nog niet gedouched, nog in huispak, haren in coupe vogelnest, koffie bij de hand en twee spelende kindekes om me heen. Tony heeft het puzzelen helemaal ontdekt. Gewoon van die kartonnen 'echte' puzzels, zeg maar. Tjeeeee, dat is echt een domme omschrijving, maar verder kom ik even niet.

Luun, goi je kinderen maar even in het Theehuis. Ik blijf wel even hier om op te passen. Kun jij lekker douchen.

Star, ook best wel leuk, nieuwe bril kopen toch? Ondanks dat andere stuk is. Ik zou ook wel weer een nieuwe willen. Beetje strakker en misschien wel opvallender/aparter montuur. Zag gisteren een mesije lopen met een supermooie bril. Stond haar echt fantastisch. EN ik heb dat niet. Ik draag een bril omdat het moet, maar echt goed staan....neuh.
Loretta is De Mol. Punt.
Gaaaahaaaaaaaappppp!!!

We werden hier wakker om 10.00
quote:Inad schreef op 15 december 2007 @ 10:26:

Ik ga straks richting Star, maar niet helemaal zeg maar, stad ongeveer halverwege tussen onze twee woonplaatsen, voor een deet met een vriendin. Chico komt hierheen zo om bij Chica te blijven.Ahh wist al niet meer of je nou hierheen kwam of ik naar jou, maar gelukkig is het theehuis er voor alle info
Peas on earth!
Wat een lief aanbod, Kess.

Zou echt moeten kunnen he? Wat zouden wij hier met z'n allen een leven hebben.

Idee van Inad is trouwens ook niet slecht. Heb in de kast nog wel ergens een set spanbanden liggen. (Wij hebben trouwens bij oudste toen ie een jaar was zijn kinderstoel met spanbanden aan de tafelpoot vastgemaakt. (Win ik de bokaal van ontaarde moeder?) Kind bleef zich aan het wegduwen van de tafel tijdens het eten en Lunaman was het zo zat dat hij stoel vastbond aan tafel. Oudste over de zeik, maar sindsdien blijft ie mooi zitten.)

Kess, jouw omschrijving van hoe je er nu uitziet is trouwens identiek aan hoe ik er bij zit, alleen 1 kind meer.)

Nieuwe bril...moet ik ook weer. Heb bril nodig om auto te rijden (ben gewoon ontzettend bijziend), maar heb nu een exemplaar van 10 jaar oud. Ding staat scheef en sterkte is ook niet meer up to date. Heb in de tussentijd lenzen gehad, die ik sinds ik de eerste keer zwanger was niet niet meer kan verdragen. Moet dus nu dringend een nieuwe bril. Maar net als bij Kess is een bril nu niet bepaald een upgrade van mijn verschijning dus...

(Heb trouwens ooit een kennis gehad die kickte op vrouwen met brillen. Freak. )
quote:Vishnu schreef op 15 december 2007 @ 11:02:

Gaaaahaaaaaaaappppp!!!

We werden hier wakker om 10.00

En hoe vaak ben je vannacht wakker geweest?

(Zeg nu niet 0 keer, want dat trek ik niet.)
We zijn wakker geweest van 5 tot 7 en toen viel Nemootje tegen mij aan in slaap met armpjes om me heen, zoooooo lief

Nu roept hij: Doei!!! ikke na Panje na Printertraasje toe.
quote:Laluna schreef op 15 december 2007 @ 11:06:

(Wij hebben trouwens bij oudste toen ie een jaar was zijn kinderstoel met spanbanden aan de tafelpoot vastgemaakt. (Win ik de bokaal van ontaarde moeder?) Kind bleef zich aan het wegduwen van de tafel tijdens het eten en Lunaman was het zo zat dat hij stoel vastbond aan tafel. Oudste over de zeik, maar sindsdien blijft ie mooi zitten.)Whoehahaha ge-ni-aal!!! Ik zie het `m gewoon doen
Jeetje Vish! Hoekendanou? Fijn hoor!

Luun, denk dat we echt zusjes zijn. Ik kan sinds zwangerschappen ook geen lenzen meer verdragen. Jammer he? Ik haat brillen, gewoon omdat ze mij niet staan.

Spanbandenactie is niet ontaard, maar geniaal. Echt, daar kun je een prijs mee winnen!

Kun je Ben & Jery niet in de maxicosi of wippert zetten en meenemen naar de badkamer? En (St)oudste mee onder de douche?
Loretta is De Mol. Punt.
Nemo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven