Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Hier niet meer Yonna, maar het schijnt wel weer te beginnen vannacht...

Inderdaad Kampen. En vroeg op vind ik nog niet zo erg, maar ik moet morgen tot half zes werken, dus dat wordt wel een heeeeeeeeele lange dag...
Word je een sterke dame van Marels! Kijk naar mij ben er ook nog :P
Het gras aan de overkant is niet groen.
't Komt ook wel goed, maar ik vind een dag van ruim tien uur niet grappig meer. Maar vooruit dan maar, voor die ene keer... Ze waren echt wanhopig op 't werk
Ze kunnen gewoon niet zonder je joh!

Is ook niet leuk, heb een paar keer dagen van bijna 16 uur gehad nou je kon me op dweilen hoor. Daarna ook nooit meer gedaan!

Nou ga vroeg slapen nog 2 vroege diensten te gaan.
Hier is geen sneeuw gevallen vandaag Yonna en bij jou?

Kampen wat een lieve ouders! Wij hebben ook de afspraak alles mag niets moet. Alleen mijn schoonmoeder wil onder de pannen zijn want die is alleen. En dat vind ik helemaal prima, alleen de manier waarop het soms gebracht wordt...

Yonna ik doe *poef*

Zeg wat doen jullie eigenlijk met oud & nieuw?
Niet zo droevig dames ik werkte vroeger toen ik jullie leeftijd nog had 6 tot 7 dagen per week 15 uur per dag.

Mijn record is 27 uur non-stop. De dag ervoor 12 uur daarna was ik 3 dagen ziek
quote:Tikker schreef op 20 december 2010 @ 19:54:

Niet zo droevig dames ik werkte vroeger toen ik jullie leeftijd nog had 6 tot 7 dagen per week 15 uur per dag.

Mijn record is 27 uur non-stop. De dag ervoor 12 uur daarna was ik 3 dagen ziek

Jeetje wat voor slavendrijver was dat?? Pfff zo oud als jullie? Je ben nog geen 30

Met O&N zit ik ook alleen thuis! Lekker vanaf balkon vuurwerk kijken en klaar. Geen zin om met vrienden bezopen te worden om mezelf de volgende dag af te vragen wat ik gedaan heb. En nee is niet zielig en ben geen kluizenaar maar heb gewoon even geen zin in de verplichte gezelligheid
Gelezen, Tikker!

Man en ik vieren de verjaardag van een van de kinderen, die is op oudjaarsdag jarig. We blijven daar ook de jaarwisseling mee vieren. En rijden 's nachts weer terug naar huis.

Heb ik ook ooit eens gedaan Kampen. Een oudejaarsavond alleen gevierd. Was anderhalf jaar na mijn scheiding en wilde alleen alles afsluiten en helemaal opnieuw beginnen. Ik heb om 00.00 uur een nummer van Duran Duran heel hard opgezet, meegebleerd en het vuurwerk vanuit mijn raam op 10 hoog bewonderd!

Dit nummer!
En hier is geen sneeuw gevallen vandaag, jammer!
Horeca!! Die 27 uur was wel heel leuk hoor. Was met een trein vol ICT nerds naar een beurs in het buitenland. Was ten tijde van de mond en klauwzeer. Op de NL grens alle etenswaren naar buiten gekiept en terug in NL konden we pas weer verder met eten bevoorraden en uit serveren.

Kampen het is jouw feestje als jij zo O&N wil vieren vind ik het best. Ik vind het zelf een enorm overgewaardeerd feest. Ik ga naar vrienden maar durf te wedden dat ik om 1 uur lig te tukken.

Psssst ben 31 (en binnen een half jaar 32)
Oww dacht dat je 28 was hoe kom ik daar dan bij?

Hmm een nieuwe start heb ik al 2x gemaakt dus dat gaan we niet nog een keer doen!

Verder heb ik echt behoefte aan ik tijd Pff lijk wel oud wijf haha.

Ennuh yonna hoe zit het met de tattooshop Gaan we nog samen zoeken enzo?
Door mijn "jeugdige manier van schrijven uitstraling"?
Precies
* noteert goed voornemen: volwassen gedragen in 2011*
Hahaha nee hoor. Denk aan je wens Tikker
Dames ik haak af! Slaap lekker en tot morgen
Kampen, wij gaan samen zoeken naar een tattooshop! Ga ik er voor het gemak maar even vanuit dat je nick je woonplaats is

Ik woon in Hiertown, daar waar de naald staat.

In welke regio woon jij Tikker? Van Marels weet ik dat.
Slaap lekker, Kampen en werkze morgen!
quote:Kampen86 schreef op 20 december 2010 @ 20:40:

Hahaha nee hoor. Denk aan je wens Tikker

Godsamme val ik alweer in mijn valkuil! Wordt nog een zware klus die wens van mij

Yonna ik woon in het midden des lands

Truste Kampen!!
Heylo!

Ladies ik heb een k*t dag! (dacht val maar meteen even met de deur in huis )

**poef**

Hebben jullie wijze woorden voor mij?
Lieve Tikker aller eersr

Jij mag een k*tdag hebben! Vind het een lastige en boven al een nare situatie.

Om het niet te laten escaleren, zou ik de punten waar je over valt op schrijven. Richten op wat nu het probleem is.

Open en eerlijke communicatie zeggen hoe jij je er onder voelt en dat je op het randje zit en genoeg hebt van het kastje naar de muur effect. En als het toch verhit word zeggen dat als de gemoederen rustig zijn verder wilt gaan met het gesprek. Vraag waarom er steeds naar je gewezen word, Waar hij dat opbasseerd en wat er anders zou moeten zijn in zijn opzicht omdat te voorkomen. Denk jij van dikke doei zeg je dat je er anders overdenkt en geef jij je jou visie.

Verder zou ik het wel op papier laten zetten. Wat zwart op wit staat is "veilig"als je snapt wat ik bedoel. Je kan erop terug vallen bij het niet nakomen van afspraken. Je staat sterker als je iets op papier hebt.

Verder weinig tips ik heb dit nog nooit bij de hand gehad! Hoop dat je er wat mee kan.

Ben trouwens morgen vrij! Heb vrij genomen vandaag bijna hart aanval gehad in de auto dus blijf lekker thuis
Dankjewel Kampen! Jij ook een dikke wat bedoel je met bijna hart aanval?? Bedoel je het letterlijk of ben je enorm geschrokken?

**poef**

Bedankt iig voor het meedenken. Ik ga morgen iig weer met hem praten en vertellen welke beslissing ik gemaakt heb voor de toekomst. Durf het hier niet eens neer te zetten, te bang dat iemand meeleest (zo para word ik d'r van)
Je mag me ook mailen als je wilt Tikker. mocht je dat willen en als je dit leest reageer dan even zet ik me mail er neer en haal ik het weer weg!

Ow ik ben eenorm geschrokken spek glad en ik rij 50 kon niet harder een grote vrachtwagen komt eraan scheuren haalt in en begint te glijden en glijd zo op mij af. Maar niet zachtjes met volle vaart ik kon alleen wijken naar de vangrail zat geen vluchtstrook. Ging goed maar was zo geschrokken en boos heb de vrachtwagenchauf zijn huid vol gescholden en een peuk gerookt
Tikker, hoe staan jouw collega's daarin? Als zij dezelfde mening zijn toegedaan sta je nog sterker.

Verder kan ik me alleen maar aansluiten bij de wijze woorden van Kampen!

Vertel eens niet zulke enge dingen Kampen! Wat is er gebeurd?
moet ik het verhaal overnieuw typen

Aanbod staat hoor Tik! Maar je hoeft er geen gebruik van te maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven