Kerstoutfit
maandag 20 december 2010 om 19:52
He!
Morgen ga ik naar de stad en wil graag iets leuks kopen om te dragen met kerst. Ik hou alleen niet zo van kerstkleren (net, ongemakkelijk etc, in mijn ogen) Ik draag meestal relaxte simpele kleren. (spijkerbroek, all stars, shirtje, vest, af en toe rokje met legging en sneakers ofzo, bloesje en af en toe blazer) Mijn stijl is vrij simpel en stoer. Toch zou ik net even iets leukers/bijzonders met kerst aan willen, maar het moet wel lekker zitten en bij mijn stijl passen zodat ik t niet alleen met kerst draag. (jurkje van vorig jaar dus 1 keer gedragen en dan vind ik een beetje zonde)
Omdat ik deze week verder niet echt tijd heb om naar de stad wil ik een beetje weten wat ik wil zodat ik niet morgen hopeloos thuis kom
Hebben jullie misschien ideeën? Plaatjes oid?
Wat doen jullie aan met kerst?
Morgen ga ik naar de stad en wil graag iets leuks kopen om te dragen met kerst. Ik hou alleen niet zo van kerstkleren (net, ongemakkelijk etc, in mijn ogen) Ik draag meestal relaxte simpele kleren. (spijkerbroek, all stars, shirtje, vest, af en toe rokje met legging en sneakers ofzo, bloesje en af en toe blazer) Mijn stijl is vrij simpel en stoer. Toch zou ik net even iets leukers/bijzonders met kerst aan willen, maar het moet wel lekker zitten en bij mijn stijl passen zodat ik t niet alleen met kerst draag. (jurkje van vorig jaar dus 1 keer gedragen en dan vind ik een beetje zonde)
Omdat ik deze week verder niet echt tijd heb om naar de stad wil ik een beetje weten wat ik wil zodat ik niet morgen hopeloos thuis kom
Hebben jullie misschien ideeën? Plaatjes oid?
Wat doen jullie aan met kerst?
maandag 20 december 2010 om 20:00
Ik doe niet iets bijzonders aan met kerst. Herken mijzelf dan ook niet in de gala-outfits in teeveeseries enzo. Of in etalages, denk dat mijn familie in een deuk ligt als ik in zwart-satijn met pofmouwen en een hoedje aan kom zetten.
Ik wil heus netjes, maar hou het lekker bij mijzelf. Dus een jurkje van Diesel (sexy met knipoog of mooi gesneden) een leuk Chanelvestje, leggin met leuke print en mijn laarzen.
Of een mooie jeans met top en blits colbertje.
Ik wil heus netjes, maar hou het lekker bij mijzelf. Dus een jurkje van Diesel (sexy met knipoog of mooi gesneden) een leuk Chanelvestje, leggin met leuke print en mijn laarzen.
Of een mooie jeans met top en blits colbertje.
maandag 20 december 2010 om 20:02
Aangezien ik eerste kerstdag bij de bushalte moet staan wachten, wordt het dus gewoon een lekkere warme lange broek met een leuke tuniek!
Ik heb ook niet zoveel met die glitterkleren voor kerst. Al die (blote) jurken die je dan ziet, vind ik nou niet bepaald mooi en veel te koud bij deze temperatuur! Daar zie ik me niet mee bij de bushalte staan...
Ik heb ook niet zoveel met die glitterkleren voor kerst. Al die (blote) jurken die je dan ziet, vind ik nou niet bepaald mooi en veel te koud bij deze temperatuur! Daar zie ik me niet mee bij de bushalte staan...
maandag 20 december 2010 om 20:10
Die broek vind ik wel erg leuk tikker, maar wat draag je daar qua schoenen onder? Ik ben niet zo'n held op hakken (Heb wel zo'n chino voor de zomer, heel lichtgrijs, maar die droeg ik eigenlijk alleen met slippers)
En wat draag je er dan bij? shirt+vest of blazer?
Ik wil dus ook echt niet een gala jurk, totaal niet handig
vind dat 2e plaatje ook wel leuk, waar koop je zoiets?
En wat draag je er dan bij? shirt+vest of blazer?
Ik wil dus ook echt niet een gala jurk, totaal niet handig
vind dat 2e plaatje ook wel leuk, waar koop je zoiets?
maandag 20 december 2010 om 20:19
Circle of trust: klik!
Onder deze broek kan veel: hakken, (enkel- of hoge) laarzen, gymp, ballarina's.
Ik draag er een vest of een shirt met blazer op. In de zomer kan er prima een t-shirt op. Wat ook leuk is een coltrui of een gewone trui kan ook trouwens. Alles wat je op een spijkerbroek aantrekt kan volgens mij ook op zo'n broek.
Onder deze broek kan veel: hakken, (enkel- of hoge) laarzen, gymp, ballarina's.
Ik draag er een vest of een shirt met blazer op. In de zomer kan er prima een t-shirt op. Wat ook leuk is een coltrui of een gewone trui kan ook trouwens. Alles wat je op een spijkerbroek aantrekt kan volgens mij ook op zo'n broek.
maandag 20 december 2010 om 20:26
Wat is je budget? Je zou bijvoorbeeld een donkere (skinny) jeans aan kunnen doen met een tuniek of lang shirt met glitters. Of een glanzende legging met tuniek. Of een donkere spijkerbroek, getailleerde bloes en een jasje of vestje (evt met glitters). Dus eigenlijk wat je normaal draagt, maar dan een beetje meer 'glam'. Bij de WE hebben ze voor een paar tientjes mooie lange shirts en tuniekjes met glitters. Bij de Open hebben ze dat soort dingen ook, voor iets meer geld. Zara, Vero Moda of Only zijn ook een goede optie voor betaalbare 'glam'.
In plaats van all stars zou je er platte 'heren-schoenen' bij kunnen dragen. Dat is wel comfortabel, maar iets netter dan gympen.
Ook mooi: een hele klassieke outfit: een donkere spijkerbroek of zwarte (stretch) broek, met een getailleerd wit bloesje en een smokingjasje of een wollenvestje. Opleuken met een broche of riempje voor kleur en/of glitter.
Hmm, plaatjes. Zoiets bijvoorbeeld?
(Zelf draag ik deze kerst een paars positiejurkje met een zilver riempje onder de borsten en zilveren ballerina's, met een paarse broche er op. Nou zie ik er momenteel uit als één van de nijlpaard-ballerina's uit Fantasia, dus echt veel eer is er niet aan te behalen, maar het gaat om het idee)
In plaats van all stars zou je er platte 'heren-schoenen' bij kunnen dragen. Dat is wel comfortabel, maar iets netter dan gympen.
Ook mooi: een hele klassieke outfit: een donkere spijkerbroek of zwarte (stretch) broek, met een getailleerd wit bloesje en een smokingjasje of een wollenvestje. Opleuken met een broche of riempje voor kleur en/of glitter.
Hmm, plaatjes. Zoiets bijvoorbeeld?
(Zelf draag ik deze kerst een paars positiejurkje met een zilver riempje onder de borsten en zilveren ballerina's, met een paarse broche er op. Nou zie ik er momenteel uit als één van de nijlpaard-ballerina's uit Fantasia, dus echt veel eer is er niet aan te behalen, maar het gaat om het idee)
maandag 20 december 2010 om 20:35
Als je graag spijkerbroeken draagt zou ik dat er gewoon inhouden, maar dan met een 'feestelijk' bloesje erop ofzo, en wel een beetje een nette donkere jeans natuurlijk. En nette schoenen, geen All Stars.
Wat ik zelf draag is waarschijnlijk een rokje die ik nog in de kast heb hangen met een zwart koltruitje met studs op de schouders.
Wat ik zelf draag is waarschijnlijk een rokje die ik nog in de kast heb hangen met een zwart koltruitje met studs op de schouders.
maandag 20 december 2010 om 20:43
Ah die mannenschoenen zijn wel een goed plan, ik geloof zelfs dat m'n moeder er nog een bijna ongedragen paar van in de kast heeft staan. Ga morgen ff spieken.
Deze heb ik aantal weken terug gekocht en nog niet zo veel gedragen.
Dan daarbij een shirtje zoals 2e plaatje in 1e reactie? Of een blazer met shirtje/bloesje
Deze heb ik aantal weken terug gekocht en nog niet zo veel gedragen.
Dan daarbij een shirtje zoals 2e plaatje in 1e reactie? Of een blazer met shirtje/bloesje
maandag 20 december 2010 om 20:51
quote:Madieken schreef op 20 december 2010 @ 20:26:
Je zal er vast mooi uitzien! (dit meen ik serieus )
Je zal er vast mooi uitzien! (dit meen ik serieus )