Opmerkelijke kraamcadeaus
maandag 20 december 2010 om 21:18
Wij kregen als kraamcadeau voor onze in 2010 geboren zoon een pyama met het oude oude logo van de Hema erop. Het logo dat verdween rond 1992! Ik vraag me voornamelijk af waar iemand zoiets vandaan haalt. Het is overigens een dikke winterpyama, die onze zoon zal passen rond juni.
Wie kreeg er nog een hoogst opmerkelijk cadeau?
Natuurlijk zijn we blij met alle aandacht voor onze zoon. Dus reacties dat we niet zo ondankbaar moeten zijn zal ik naast me neer leggen.
Wie kreeg er nog een hoogst opmerkelijk cadeau?
Natuurlijk zijn we blij met alle aandacht voor onze zoon. Dus reacties dat we niet zo ondankbaar moeten zijn zal ik naast me neer leggen.
maandag 20 december 2010 om 21:24
Let op ; knuffels zijn hartstikke leuk en niet wegdoen als kinderen 4 jaar oud zijn. Mijn kids zijn bijna 14 en 10 en zijn altijd gek op knuffels geweest en nog steeds wel. Ze vonden het op hun 10e nog leuk om knuffels te krijgen. Vooral als ze wat ouder worden is dat zo grappig. Van die lelijke/ mooie/ kleurrijk en dan een heel bed vol (ok af en toe stiekem wat wegdoen moet kunnen of er een van foto maken).
maandag 20 december 2010 om 21:24
VInd ik eigenlijk ook wel leuk+ zo´n pyjama. Even denken wat ik een opmerkelijk cadeau vond.... Ja, ik weet het!
Een strandsetje. Emmertje, vormpjes, schepje, harkje. Ik kon me toen helemaal niet voorstellen dat de kleine daar mee zou spelen. Was nog zover weg. Maar zoals ze zeggen; de tijd vliegt en ineens zat ze mooi met het setje te spelen in de zandbak.
Maar toen ik het kreeg vond ik het dus een klein beetje raar. Wat het dus niet was natuurlijk.
Een strandsetje. Emmertje, vormpjes, schepje, harkje. Ik kon me toen helemaal niet voorstellen dat de kleine daar mee zou spelen. Was nog zover weg. Maar zoals ze zeggen; de tijd vliegt en ineens zat ze mooi met het setje te spelen in de zandbak.
Maar toen ik het kreeg vond ik het dus een klein beetje raar. Wat het dus niet was natuurlijk.

maandag 20 december 2010 om 21:26
Een kinderlaptop van Dora, schoenen vanaf 36 maanden, een peper- en zoutstelletje van Snoopy (er stond een Snoopy op het geboortekaartje, maar dan nog) en een gigantische roze wigwam van ongeveer 2 meter hoog.
Dit was onze vangst, de rest was gelukkig wel redelijk ingeschat. We hebben in elk geval niets geruild.
Dit was onze vangst, de rest was gelukkig wel redelijk ingeschat. We hebben in elk geval niets geruild.

maandag 20 december 2010 om 21:28
heb bij de geboorte van mijn dochter een ontzettend kitscherig roze jurkje gekregen (frans bauer had graag een dochter er in gezien ). (kregen we van een tante van ...)
Die jurk is daarna steeds doorgegeven aan vriendinnen die ook een dochter kregen, hilarisch is dat ding geworden! zou nu niet weten waar die is gebleven!
Die jurk is daarna steeds doorgegeven aan vriendinnen die ook een dochter kregen, hilarisch is dat ding geworden! zou nu niet weten waar die is gebleven!
maandag 20 december 2010 om 21:28
Voor de geboorte van onze dochter kregen wij van een oom en tante van Man een pakje opgestuurd. Een blauw pakje.
Met een blauwe kaart erbij. Waar in vage witte letters ook nog "gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon" geprint stond.
Het allerergst is misschien nog wel dat ik hier echt droef om was.
(ik doe dochters trouwens nauwelijks is roze aan, dit was alleen over the top)
Met een blauwe kaart erbij. Waar in vage witte letters ook nog "gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon" geprint stond.
Het allerergst is misschien nog wel dat ik hier echt droef om was.
(ik doe dochters trouwens nauwelijks is roze aan, dit was alleen over the top)
maandag 20 december 2010 om 21:29
quote:Flowerfield schreef op 20 december 2010 @ 21:27:
Biefstukjes vind ik heel normaal. Dat is om op krachten te komen. Deed de oma van mijn moeder al en mijn moeder heeft dat ook voor mij gehaald.
Ik stond toch echt even raar te kijken toen ik dit in mijn handen gedrukt kreeg.
Had eerder een roze knuffel verwacht
Biefstukjes vind ik heel normaal. Dat is om op krachten te komen. Deed de oma van mijn moeder al en mijn moeder heeft dat ook voor mij gehaald.
Ik stond toch echt even raar te kijken toen ik dit in mijn handen gedrukt kreeg.
Had eerder een roze knuffel verwacht
maandag 20 december 2010 om 21:30
Oja, en mijn dochter kreeg een blauwe slaapzak, lengte 110. Op zich wel ok, want nu slaapt ze erin. Ze is alleen al 20 maanden. Grotere kleding vond ik later op zih wel prettig. Je krijgt namelijk bijna alleen maar mt 62/68. Ik had veel te veel. Ze kon echt elke dag wat anders aan zeg maar. En toen ze maat 74 had, had ik niks meer.