Opmerkelijke kraamcadeaus
maandag 20 december 2010 om 21:18
Wij kregen als kraamcadeau voor onze in 2010 geboren zoon een pyama met het oude oude logo van de Hema erop. Het logo dat verdween rond 1992! Ik vraag me voornamelijk af waar iemand zoiets vandaan haalt. Het is overigens een dikke winterpyama, die onze zoon zal passen rond juni.
Wie kreeg er nog een hoogst opmerkelijk cadeau?
Natuurlijk zijn we blij met alle aandacht voor onze zoon. Dus reacties dat we niet zo ondankbaar moeten zijn zal ik naast me neer leggen.
Wie kreeg er nog een hoogst opmerkelijk cadeau?
Natuurlijk zijn we blij met alle aandacht voor onze zoon. Dus reacties dat we niet zo ondankbaar moeten zijn zal ik naast me neer leggen.
maandag 14 maart 2011 om 06:58
Het was idd geen kraamcadeau nee. Het kraamcadeau was een doos met luiers, veel te kleine rompers, en nog wat dingetjes. Weet het al niet eens meer, zoveel indruk maakte het.
Maar het setje was niet geweldig. Het was gedragen en dat zag je goed. En dat terwijl het nieuw bij de hema ook niks kost. En verder heeft dochter nooit meer wat gekregen.
Maar het setje was niet geweldig. Het was gedragen en dat zag je goed. En dat terwijl het nieuw bij de hema ook niks kost. En verder heeft dochter nooit meer wat gekregen.
maandag 14 maart 2011 om 07:07
En edit; als ze nu elke week dus iets zou kopen zou het niet erg zijn wanneer het er goed uitziet. Maar wat ik al zei, ze heeft verder nooit wat gekregen. Dat vind ik dan best wel lullig. Vriend heeft het setje ook weggegooid, zelfs hij vond het niet leuk. Het was ook gewoon echt niet leuk. Maar goed, het ging over kraamkadeaus idd.
Deze zomer bevalt mijn buuf en ik wil een kraammand maken. Ben benieuwd of ik die hier terug ga zien want ik wil er verse noten in doen.
Deze zomer bevalt mijn buuf en ik wil een kraammand maken. Ben benieuwd of ik die hier terug ga zien want ik wil er verse noten in doen.
maandag 14 maart 2011 om 19:47
Leuk topic!
Ik heb het krijgen van kleertjes en speelgoed voor "grotere" baby's ook als jammer ervaren, zo pas na de bevalling, want als het je eerste is denk je: maat 80, kan mijn kindje dat ooist aan? Maar inderdaad, babyM is nu 7 maanden en het is heerlijk grotere dingen te hebben en speelgoed waar ze nu ineens aan toe is. Zelf had ik het niet gekocht en dan had ze nu inderdaad niets passends bij haar leeftijd om mee te spelen.
Wat ik heel zonde vond is dat ik na een maand nog allerlei kleertjes in maat 50 kreeg. BabyM is klein geboren (2795 gram) en de eerste weken heeft ze weinig kleertjes gehad (want geen maat 50 gekocht...). Toen ze eenmaal in maat 56 was gegroeid kwamen al die kleine pakjes... zonde!
Ik heb het krijgen van kleertjes en speelgoed voor "grotere" baby's ook als jammer ervaren, zo pas na de bevalling, want als het je eerste is denk je: maat 80, kan mijn kindje dat ooist aan? Maar inderdaad, babyM is nu 7 maanden en het is heerlijk grotere dingen te hebben en speelgoed waar ze nu ineens aan toe is. Zelf had ik het niet gekocht en dan had ze nu inderdaad niets passends bij haar leeftijd om mee te spelen.
Wat ik heel zonde vond is dat ik na een maand nog allerlei kleertjes in maat 50 kreeg. BabyM is klein geboren (2795 gram) en de eerste weken heeft ze weinig kleertjes gehad (want geen maat 50 gekocht...). Toen ze eenmaal in maat 56 was gegroeid kwamen al die kleine pakjes... zonde!
maandag 14 maart 2011 om 19:52

zaterdag 19 maart 2011 om 16:53
woensdag 13 april 2011 om 23:39
Wij kregen vrij veel 62 terwijl we om 50/56 vroegen (2780 gram hier). Nu kon ze na 18 weken eindelijk in 62, kan ze zo het er naar uitziet alles net een of twee keer aan, ze zit middenin een groeispurt. Zo jammer! Grotere maten is niet erg, maar wel fijn als je niet een hele stapel hebt van een maat, en de andere tekortkomt. Ik vraag daarom toch altijd even wat mensen graag willen hebben, zit je altijd goed.
Die cdsingle vond ik een leuk idee, en die van het behang ga ik zeker onthouden!
Die cdsingle vond ik een leuk idee, en die van het behang ga ik zeker onthouden!
donderdag 14 april 2011 om 14:54
hier ook een piepkleine oudste dochter (45 cm lang) waarvoor ik geen kleine kleertjes had en alleen maar grote kleren kreeg. met als topper een wintertrui in maat 92, die ze de hele winter in groep 1 van de basisschool heeft gedragen! Heb mijn moeder maar gevraagd of ze een stapeltje maat 50 wilde kopen (had zelf ook alleen mt 62 gekocht op advies van de vk, want het zou een groot kind worden....nog geen groeiecho's toen.)
Ook hier 2 blauwe kaartjes felicitatiekaartjes, die overigens heel lief bedoeld waren (de ene van hele oude buren van mijn moeder, en de andere van een toch min of meer zwakbegaafde deelnemer aan het werklozenproject waar mijn ex toen werkte.)
Ik vind het behang ook een heel leuke!
Ook hier 2 blauwe kaartjes felicitatiekaartjes, die overigens heel lief bedoeld waren (de ene van hele oude buren van mijn moeder, en de andere van een toch min of meer zwakbegaafde deelnemer aan het werklozenproject waar mijn ex toen werkte.)
Ik vind het behang ook een heel leuke!