Opmerkelijke kraamcadeaus
maandag 20 december 2010 om 21:18
Wij kregen als kraamcadeau voor onze in 2010 geboren zoon een pyama met het oude oude logo van de Hema erop. Het logo dat verdween rond 1992! Ik vraag me voornamelijk af waar iemand zoiets vandaan haalt. Het is overigens een dikke winterpyama, die onze zoon zal passen rond juni.
Wie kreeg er nog een hoogst opmerkelijk cadeau?
Natuurlijk zijn we blij met alle aandacht voor onze zoon. Dus reacties dat we niet zo ondankbaar moeten zijn zal ik naast me neer leggen.
Wie kreeg er nog een hoogst opmerkelijk cadeau?
Natuurlijk zijn we blij met alle aandacht voor onze zoon. Dus reacties dat we niet zo ondankbaar moeten zijn zal ik naast me neer leggen.

maandag 20 december 2010 om 21:36
quote:Keye schreef op 20 december 2010 @ 21:26:
Kleding maat 92 was toch wel het meest aparte cadeau wat onze zoon heeft gekregen. Hij is nu 5 maanden, maat 68, en de kleding ligt op zolder in een curverdoos..Wat is daar apart aan, dat kan het kind aan als het 1 of 1,5 jaar is hoor. Beter dan alleen maar kleertjes van mt 62/68.
Kleding maat 92 was toch wel het meest aparte cadeau wat onze zoon heeft gekregen. Hij is nu 5 maanden, maat 68, en de kleding ligt op zolder in een curverdoos..Wat is daar apart aan, dat kan het kind aan als het 1 of 1,5 jaar is hoor. Beter dan alleen maar kleertjes van mt 62/68.
maandag 20 december 2010 om 21:42
Ahum, heb zelf geen kinderen. Maar veel babies omheen geboren zien worden (niet letterlijk).
Ik koop vaak juist wat grotere maten kleding. Omdat de kleine maatjes toch al veel gegeven worden en de babies er snel uitgroeien. Uiteraard hou ik wel rekening met de seizoenen dus dat het ook echt in de lente of zomer gedragen kan worden als ik het bijv, nu zou geven.
Maar zo te lezen valt dit dus onder de foute cadeaus.
Ik koop vaak juist wat grotere maten kleding. Omdat de kleine maatjes toch al veel gegeven worden en de babies er snel uitgroeien. Uiteraard hou ik wel rekening met de seizoenen dus dat het ook echt in de lente of zomer gedragen kan worden als ik het bijv, nu zou geven.
Maar zo te lezen valt dit dus onder de foute cadeaus.

maandag 20 december 2010 om 21:45
maandag 20 december 2010 om 21:47
maandag 20 december 2010 om 21:47
Kleding in juist wat grotere maten vond ik juist fijn, zeker als ook nog nagedacht was wanneer het ongeveer gedragen zou worden. Had zelf voor mijn dochter een schattig jasje gekregen maatje 86, het jaar daarop kon ze het aan. Juist in maatje 62/68 krijg je heel veel, zodat ze het helaas amper aan hebben, en de volgende maten heb je niets meer.
Mijn zoon kreeg bij geboorte een prachtige houten garage, hij vond er zelf helaas niets aan.. Zonde heb er iemand anders blij meegemaakt.
Die schoenen maat 31!
Mijn zoon kreeg bij geboorte een prachtige houten garage, hij vond er zelf helaas niets aan.. Zonde heb er iemand anders blij meegemaakt.
Die schoenen maat 31!

maandag 20 december 2010 om 21:48
maandag 20 december 2010 om 21:50
quote:zusenzoo schreef op 20 december 2010 @ 21:49:
Condooms, ja echt.... samen in een pak met een fles wijn en filet american.
Was wel grappig, maar voelde niet echt grappig op dat moment, precies 4 dagen moeder en dan zo een kado krijgen van je collega's....Zie het positief! Ze hadden je gemist en wilden je niet snel nog zo'n lange periode missen!
Condooms, ja echt.... samen in een pak met een fles wijn en filet american.
Was wel grappig, maar voelde niet echt grappig op dat moment, precies 4 dagen moeder en dan zo een kado krijgen van je collega's....Zie het positief! Ze hadden je gemist en wilden je niet snel nog zo'n lange periode missen!

Hadda, het is lief van je. Maar je kan bijna geen rekening houden met de seizoenen qua kleding. Het ene merk valt klein, het andere enorm groot. Mijn dochter had op haar eerste verjaardag een jurkje maat 62 aan, 68 was veel te groot. (Het merk viel erg groot.) Terwijl er andere kindjes van haar leeftijd toen al lang maat 74/80 hadden.
Nu met anderhalf jaar zit ze in maat 80/86. Maar kindjes van haar leeftijd zitten soms ook al in maat 92/98.
Je kan er zo weinig van zeggen! Mijn tip: als je voor een grotere maat gaat, kies dan iets wat zowel in de zomer als in de winter kan.
Nu met anderhalf jaar zit ze in maat 80/86. Maar kindjes van haar leeftijd zitten soms ook al in maat 92/98.
Je kan er zo weinig van zeggen! Mijn tip: als je voor een grotere maat gaat, kies dan iets wat zowel in de zomer als in de winter kan.