Entertainment alle pijlers

Tabitha's salon takeover

20-12-2010 21:28 2576 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een soort Dubbeltje op zijn kant in bedrijf. Maar dan met mevrouw Koffie in plaats van met Sjon.
Ik vind hier dingen van.
Ik zou doodzenuwachtig worden als klant zijnde, als er de hele tijd zo'n minzaam kijkende dame liep rond te kuieren.
Ik vind hier dingen van.
Volgens mij had Milli Vanilli héul scheef geknipt.
Ik vind het vreemd dat als haar zo slecht is, dat ze daar dan niks aan doen. Ik heb mijn haar eens om zeep geholpen met blonderen, mijn nieuwe kapster wou mijn haar het eerste jaar niet eens verven omdat het zo vernield was. Hier verven ze het gewoon en ze doen er verder niks aan. Vreemd.
Het is me al eerder opgevallen: in de US heeft niet de salon één prijs, maar elke kapper bepaalt zijn eigen prijs binnen een salon; Hoe langer kapper en hoe beter, hoe hoger de prijs.

Gek systeem...
quote:Pippin schreef op 20 december 2010 @ 22:14:

en die jurk van de Baas... die ziet eruit als die van een directrice uit een kindertehuis ergens in de binnenlanden van Groot Brittannië. Ze heeft nog net niet zo'n grote bijpassende bril.
Ik vind hier dingen van.
Waarom bepalen de kappers daar zelf de prijzen?????
Nja, ik ben ook niet zo gecharmeerd van de kappers. Volgens mij hoef je er in NL ook niet zo hoog voor opgeleid te zijn, maar ik vind het toch allemaal staan of vallen met de luistervaardigheid van de kapperT.

Ik vind die blonde met bruin maar een rare. Die Barbie.
Aha.. ze leent niet alleen geld van moeder... ook jurken
Is Millie Vanilli nou head stylist geworden? Of iemand anders? Of helemaal niemand?
quote:druifje76 schreef op 20 december 2010 @ 22:19:

Druif:
Dat is in Nederland bij sommige salons ook als zo.

Je betaalt verschillende prijzen voor stylist, topstylist, masterstylist etc. Heeft allemaal met ervaring (en stiekem ook met je naam of je bekent ben ja of nee) te maken.

Over een paar jaar werken alle salons zo verwachten ze en denk het zelf ook
Tami ziet er al weer sloppy uit.
Huh? Kauwgum mag niet, maar volgetatoueerde armen wel.
Ik vind hier dingen van.
quote:druifje76 schreef op 20 december 2010 @ 22:19:

quote:S0LEIL schreef op 20 december 2010 @ 22:20:

Is Millie Vanilli nou head stylist geworden? Of iemand anders? Of helemaal niemand?is hij dan 'Hoofd' van de styling of is hij de Opperstylist. Kan je zo dubbelzinnig opvatten he, head stylist
Waar zijn de uniformen?
Ik vind hier dingen van.
quote:melice schreef op 20 december 2010 @ 22:21:

Je betaalt verschillende prijzen voor stylist, topstylist, masterstylist etc. Heeft allemaal met ervaring (en stiekem ook met je naam of je bekent ben ja of nee) te maken.

Over een paar jaar werken alle salons zo verwachten ze en denk het zelf ookMaar dat is dan bij de wat bijzonderderder salons neem ik aan? En hier gaat het toch maar om een gewoon kapperszaakje eigenlijk?
quote:melice schreef op 20 december 2010 @ 22:21:

Over een paar jaar werken alle salons zo verwachten ze en denk het zelf ook

Oké, mijn kapper heeft een eenmanszaak....... en een enorme wachtlijst van klanten.....

Gelukkig mag ik woensdag weer!
Hmm. Ik vind het wel een leuk programma. De opperkapper vind ik alleen Eng. Die Ogen.. brr.

Ik ga zo vertellen aan Lief dat we naar bed gaan. DAt weet hij namelijk nog niet
Ik vind het programma dat nu komt ook fascinerend. Vorig seizoen een paar keer gezien. Ze knappen bijna altijd af, nadat ze diegene gezien hebben..
Tot de volgende keer!
en up!
Ik vind hier dingen van.
Gétver! Die kapster veegt haar neus af aan de handdoek bij bij de klant over de schouders ligt
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven