Tabitha's salon takeover
maandag 20 december 2010 om 22:16
maandag 20 december 2010 om 22:17
maandag 20 december 2010 om 22:21
maandag 20 december 2010 om 22:22
quote:melice schreef op 20 december 2010 @ 22:21:
Dat is in Nederland bij sommige salons ook als zo.
Je betaalt verschillende prijzen voor stylist, topstylist, masterstylist etc. Heeft allemaal met ervaring (en stiekem ook met je naam of je bekent ben ja of nee) te maken.
Over een paar jaar werken alle salons zo verwachten ze en denk het zelf ookMaar dat is dan bij de wat bijzonderderder salons neem ik aan? En hier gaat het toch maar om een gewoon kapperszaakje eigenlijk?
Je betaalt verschillende prijzen voor stylist, topstylist, masterstylist etc. Heeft allemaal met ervaring (en stiekem ook met je naam of je bekent ben ja of nee) te maken.
Over een paar jaar werken alle salons zo verwachten ze en denk het zelf ookMaar dat is dan bij de wat bijzonderderder salons neem ik aan? En hier gaat het toch maar om een gewoon kapperszaakje eigenlijk?
maandag 20 december 2010 om 22:23
quote:melice schreef op 20 december 2010 @ 22:21:
Over een paar jaar werken alle salons zo verwachten ze en denk het zelf ook
Oké, mijn kapper heeft een eenmanszaak....... en een enorme wachtlijst van klanten.....
Gelukkig mag ik woensdag weer!
Over een paar jaar werken alle salons zo verwachten ze en denk het zelf ook
Oké, mijn kapper heeft een eenmanszaak....... en een enorme wachtlijst van klanten.....
Gelukkig mag ik woensdag weer!