Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Lieve Bo, wat rot eigenlijk dat je voor je opname die vreselijke prikken moet krijgen, maar zoals je zegt dan heb je het maar gehad. In het ziekenhuis zul je ook nog van hot naar her moeten voor allerlei onderzoeken, maar laat het maar over je heen komen allemaal, Ondertussen heb je dan wel een bed mag ik hopen. Ik hoop ook dat er niets bij is wat erg pijnlijk of vervelend is, al ben ik bang dat dat niet op zal gaan, alleen het infuus lijkt me al moeilijk met jouw aders, kunnen ze iets via de site?

Ik ben in gedachten bij jullie, heel veel lieve sterksen voor allebei.
Lieve Netje, Je klinkt zeker niet emotieloos, maar wel nuchter en dat is heel goed voor nu, je moet het hoofd koel houden en doen wat je nog voor hem kunt doen. De klap komt hopelijk een beetje gedoseerd, ieder mens heeft zo zijn eigen manier om met de vreselijke dingen om te gaan die hem of haar zijn overkomen. Praten met mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt kan, denk ik, veel steun geven. Alleen het accepteren lijkt me al erg moeilijk.

Heel veel sterkte voor vandaag en vooral voor morgen, dat het maar een onvergetelijke dag mag worden, waar jullie als familie toch ook met trots op terug kunnen kijken.
Lieverd nog even en je moet op weg.

Ik ga je een hele dikke knuffel geven en de kaarsjes branden.

Hoop dat je die vervelende prikken al hebt gehad en dat je je nu verder kan voorbereiden op je verblijf in het ziekenhuis. Rust lekker uit. We zullen je missen, maar we zien je hier donderdag weer. Geef Sam en Joe een extra stevige omhelzing en een dikke zoen op hun koppen. Ook zij zullen deze dagen zonder jou door moeten zien te komen. Maar dan zijn ze helemaal super blij en enthousiast als je terug bent.

Dat Saar de plaid kapot heeft gebeten is mijn eigen schuld. De mand met speelgoed stond op de bench en als ze niets te spelen heeft en zich verveelt gaat ze overal aan knagen. Ze zit nog weinig in de bench, dus ik denk dat die binnenkort de kamer uitgaat. Van Siep nog steeds geen spoor. Maar die komt wel weer boven water. Of boven sneeuw. Hij is al zo vaak weg geweest. Ik maak me er nog niet zo druk over. Ik denk dat hij wel weer ergens een lekker warm plekkie in de buurt heeft gevonden. De schooier.

Ik denk aan je vandaag, morgen en overmorgen. Veel sterks.
Netje ook jij heel veel sterks op deze moeilijke dag.

Wat knap dat je zelf wat gaat zeggen. De kaarsjes branden ook voor jou.
Goedemorgen,

ik ben zo druk als een kip zonder kop!!!

De prikken komen nog, de wijkzuster is er altijd rond 11u. Dus daar zit ik nu op te wachten. Verder heb ik mijn tas al ingepakt, de honden platgeknuffeld (zelfs Joe liet zich knuffelen, kun je nagaan!) en alle laatste dingetjes geregeld.

En zodra ik in het ziekenhuis ben zie ik het wel: ik laat het maar gewoon gebeuren.

Ik neem wel een slaappil mee voor vanavond, voor als ik niet kan slapen.

Gelukkig is het zeker dat ik een bed heb, daarom ben ik nu ook in het andere ziekenhuis.

Nou, ik kom nog even zwaaien zo hoor!

Lieve Netje, ik weet steeds niet wat te zeggen. De hel die je meemaakt nu, ik krijg het zo koud als ik eraan denk.

Ik wens je veel liefde en warmte om je heen van mensen die je steunen.

Hou vol lieve vrouw.
Netje
Bo ik vind het zo jammer voor je (en ons ) dat je geen internet hebt daar. Beetje forummen is toch wel lekker als je moet wachten. Kan je Sam niet meesmokkelen in je koffer als vloerkleedje?

Het is bij jou warm nu toch? Sneeuw aan het smelten?

Netje
Sam als dekbedje en Joe als vloerkleed.

Jammer dat het niet kan hé.

Ik hoop dat de prikken al zijn gebeurt.

Ik ben de kerstcadeautjes die ik heb aan het inpakken. Maar 't is nog niks. Ik moet echt op pad nog.

Wel ideeën hoor.
Prikken zitten erin, AU het deed weer fijn pijn vandaag!

Nu even relaxen met een kopje thee en dan douchen en weg.

Ro zei ook al dat hij Joe en Sam mee zou smokkelen in een grote tas
Bo, alle sterks!

Netje, heel veel sterkte en ondanks dat het tegenstrijdig klinkt, hoop ik op een mooie dag voor je! Een dag waarop jij naar eer en geweten het laatste "mooie" voor je man kan doen.
quote:Norre schreef op 21 december 2010 @ 11:15:

Bo, alle sterks!

Dan heb je wel een paar hutkoffers nodig Bo.

Wat lief dat Ro dat ook gezegd heeft.

K*tprikken. Gelukkig zitten ze er weer in. Brr daar moet je dan wel tegenop zien iedere keer. Als jij al zegt dat ze pijn doen.

Nog even en dan ben je weg.

Tot overmorgen en heel veel sterks.
Bo, ook ik breek even in om je ontzettend veel sterkte te wensen. Hopelijk zien we je snel hier weer verschijnen. He, jammer dat je niet vanuit het ziekenhuis kunt forummen.

En Netje, lieve vrouw, ik weet niet anders te zeggen: sterkte met alles, schrijf hier lekker van je af als je kunt.
Ik ga je alvast uitzwaaien

ik wens je een goede reis, lieve chauffeur, een lekker warm bed, een goede nacht, lieve verplegers, een geslaagde operatie, een pijnloos en goed herstel, een goede terugreis met weer die aardige chauffeur. En een warm en harig onthaal weer thuis.
Vooral dat harige onthaal donderdag Bo, dat wordt 'm helemaal

Het zal hier wel rustig zijn de komende twee dagen. Maar hopenlijk kunnen we dat vanaf donderdag (avond) met zijn allen weer helemaal goed maken.

Lieve Bo, veel succes en sterks, doe je best, laat ze de boel eens lekker afkoelen vanbinnen en tot snel!
Ingmagh pssst hopelijk is zonder n, toch Bo?
Eens kijken:

Die lieve chauffeur komt helemaal goed. Heen en terug.

Dat warme bed ook. En dat harige onthaal donderdag ook.

Die lieve verplegers hoop ik, dan komt dat ook goed. En Ro hoeft niet jaloers te zijn want het zijn meest homo's. Maar die zijn dan wel extra lief. De rest gaan we voor duimen.
Haha ja!

Nu zwaai ik echt
Ik ook. doei doei

Bo en een
doeg! tot over een paar nachtjes!
:-)

Hopelijk is inderdaad zonder n

Lieve allemaal: computertje uit en lekker met Ro in de auto.

Het gaat allemaal goedkomen!! Maar ben wel nerveus hoor.

Tot donderdag, ik denk aan jullie!
Wij denken ook aan jou Bo.

Iedereen die de link van het interview over het Ronald Mc Donaldhuis wil kan me mailen. Ik zet hem hier liever niet neer.

Veel te herkenbaar.
Oh... die stomme n... Heel mijn leven dat stomme woord verkeerd gespeld. Maar laten we dan hopeN dat het goed gaat
doe maar een linkje naar mijn mail zoeb!
Te laat dus om je sterkte te wensen Bo.Hier branden de kaarsen en lichtjes ook voor jou.

Tuurlijk gaat het allemaal goedkomen!

Netje,ook voor jou branden ze hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven