Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
(bleek stomme actie te zijn..)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hoi

verschillende kortingsbonnen van Royal Canin voor kat en hond. Geldig tot 31 december.

Royal Canin Bonnen

Groetjes Adios
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Er zijn trouwens wel ah bonnen in omloop die tm 19 dec geldig zijn.

ah bonnen

zijn alleen wel non food, maar geld voor kaarsen, glazen ovenschaal, houten speelgoed (nooit gezien), panty, viltstiften en vlekverwijderaar.

groetjes Adios

(mosterd: deze bonnen zitten achterin de WatHandig (zusje van allerhande) nummer 2 die al een tijdje uit is, maar nog wel te krijgen is)
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Ik heb de gratis kerstkaarten thuis gekregen, 26 stuks maar liefst! Bedankt voor de tip
Cup-a-soup code voor de liefhebber van een naammok.

THRLL-JTFJL-T97RW
Zojuist even Botergoud en v gilse rietsuiker gekocht (geld terug actie). Dus dat gaat al lekker, kijk ik net mijn mail na zie ik dat ik een kookboek van delicious gewonnen heb!

Ik doe eigenlijk nooit mee met die mail&win acties maar gisteren wel een keer en ik heb dus meteen raak! Echt super wat kookboeken kan men nooit genoeg hebben!

Ohja ik eet volgende week met kerst varkensrollade (lekker recept uit de allerhande) en die was nu in de aanbieding bij de emte 50% korting. Dus voor 6 man vlees (een dikke kilo) voor 4.50 euro! Nou maar hopen dat het nog lekker is als het uit de vriezer komt anders hebben we pech!

Adios
Waar kan ik de geld terug acties eigenlijk vinden? Wil hier graag gebruik van maken, maar weet niet waar ik zoeken moet.
gratiz . nl

geldterugacties . nl

gewoon even op google zoeken naar geld terug acties. Wel altijd de bon bewaren en soms moet je een speciale actie verpakking hebben.
Bedankt voor het noemen van de botergoud adios!

Wilde net naar de Aldi om roomboter te gaan kopen voor de kerststol. Maar gratis is nog beter dan Aldi.

Ik vries vaak vlees in hoor, heb niet het idee dat het zoveel minder smaakt. Als je het maar rustig laat ontdooien. Zeker zo'n groot stuk op tijd eruit halen!
Hoi

fijn dat ik iemand blij heb gemaakt met die goudboter 'tip'. Ik had die actie via www.gratis.punt.nl

moet wel weer even die bon uitprinten want had dat al gedaan maar die kan ik nu niet meer vinden tussen alle verhuisdingen!

Ik vries ook regelmatig vlees in maar nooit van de grote stukken. Ik denk dat ik heb er vrijdagmiddag (volgende week) maar uithaal dan kan ik er vast wel wat meedoen op zaterdag middag. en als het niet lekker is hebben we pech!

ohja. ik probeerde afgelopen dinsdag iets te bestellen via de lonely planet site. maar kwam er aan het einde achter dat dat alleen via paypal of een creditdard kan. Dus bestelling afgebroken en boek gekocht bij de plaatselijke boekhandel. kreeg ik vandaag een mailtje dat ze hadden gezien dat ik het had afgebroken en dat als ik het nog eens zou proberen 10 % korting krijg met deze code:

PROMO CODE: LPR10

Dus voor diegene die het willen proberen! boven de 35 euro is het gratis verzenden, anders kost het verzendkosten (moet vanuit Engeland komen)

groetjes Adios
Ik lees eigenlijk altijd hier mee voor de handige tips en trucs om te vrekken.

Mijn zusje besteld via de volgende sites engelse boeken, dus ook reisboeken (lonely planet) en ze zei dat het goedkoper is dan via bol.com of andere nederlandse sites:

www.bookdepository.com

www.play.com

ze heeft bij bookdepository net haar lonely planets besteld voor haar volgende reis. Dus misschien ook iets voor jullie mocht je op zoek zijn naar engelstalige boeken?

Jammer adios dat je nu die 10% korting moet missen.

Maar wel super dat je er een ander blij mee kan maken.
Heee thanks

kende de site bookdepository al wel maar nooit iets besteld. Ging zojuist even kijken, kost dat zelfde boek maar 12.41 euro ipv 24.95 die ik heb betaald. Nou meteen maar besteld, shipping is gratis dus dat andere boek gaat mooi terug. Alleen als ze het echt niet leuk vinden/willen hebben wordt het wat moeilijker terug sturen maar dat moet ik nog even uitzoeken. Desnoods hou ik hetzelf (ben er al wel geweest maar zou graagnog eens terug willen!

Dus heel erg bedankt voor de tip. toch weer even 12.50 uitgespaard (die ik wel weer gebruikt heb + meer voor een boekje over londen en een boekje over edinbrugh en een leesboek van joy fielding!

groetjes
dat scheelt inderdaad de helft. :):) Altijd meegenomen.

Ik kijk sinds mijn zus mij dit verteld heeft ook altijd eerst daar en dan pas ergens anders. Veel plezier straks met je nieuwe boeken!
Tijdje geleden had ik een link gezet naar invotes die nieuwe respondenten zocht. Blijkt dat er ruim 50 mensen zich hebben aangemeld waardoor ik ineens een leuk saldo had! Dus meteen de studieboeken besteld die ik nodig heb voor komend semester. Bij deze bedankt!

(Zijn er blijkbaar ook veel stille meelezers in dit topic!)

Voor mensen die nog bij Bol.com willen bestellen een couponcode voor gratis verzenden tot 01-01-11: CRM-195-LYGRD
anoniem_96301 wijzigde dit bericht op 18-12-2010 11:50
Reden: typo
% gewijzigd
@Atelier_madame: Bedankt voor de 5 euro kortingscode bij bol.com. Ik heb er bespaart op een mooi kerstcadeau (en het was al goedkoper dan in de winkel en nu dus nog goedkoper).
@supercow, weet niet zeker of ik me via jou heb aangemeld maar zoja graag gedaan. Toch fijn als je zo mensen kunt helpen ! (en goed dat je het aan studie boeken hebt uitegeven)

groetjes
Had een pak Campina Boerenland in huis. Was in de aanbieding gekocht.

Nu zag ik dat hier een sticker op zat voor een geld terug actie.

Als je op www.campina.nl/probeergratis kijkt en daar de code van de sticker in vult, krijg je het aankoopbedrag van 1,30 terug gestort.
Ik had die van Gilse suiker gekocht en nu zag ik op de site dat je beide varianten (gewone en bruine rietsuiker) gratis kan proberen. Dus 2x
Vaak moet je wel de bon opsturen, dus neem die altijd mee in de winkel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 19 december 2010 @ 22:15:

Vaak moet je wel de bon opsturen, dus neem die altijd mee in de winkel.

Yep! Deze doos was toch zo blij met de gratis botergoud?

Moet je wel erop letten dat je de kassabon krijgt.

Was bij een andere AH en daar geven ze dus geen bon, en ik dacht er even niet aan.

Helaas.
Hey hallo,

vandaag lekker boerenkool maken!! Alleen nu heb ik daar unox codes bij... die ik zelf niet gebruik... voor de liefhebber..:

WEPPX-MHC9H-EQXJQ

FLN9P-JAWEX-9H3XJ

MRQHX-RWH77-QNQQW
Het is niet echt vrekken, want nog steeds vrij duur, maar voor hen die graag shoppen bij Steps en geen bezwaar hebben naar Lelystad te komen heb ik een tipje.

Steps heeft in Lelystad tijdelijk (nog 3 weken) een outlet met 60% korting. Huidige collectie, ook de jurkjes! Ouch factor als je al iets heb gekocht maar leuk als je eigenlijk nog iets wilde hebben.

Ik had vier kledingstukken voor ¤ 83,- incl. jurkje. Ik weet het, nog steeds flink aan de prijs maar mijn figuur past meestal niet zo best in standaard recht-toe-recht-aan goedkopere kleding én het blijft heel lang mooi. Jeetje ik lijk wel een Steps verkoopster.

Hoe dan ook, dikke korting!!!
Hier nog een unox Blond code: YJWEY-W3TEL-PRR4R
Ik heb uit verveling en uit weerstand tegen wéér internetten of tv kijken of lezen kleine glazen potjes van de mais tot kaarsenglaasjes gebombardeerd en ben de hele zondag aan het knutselen geweest met oude stukken stof en wol en waxinelichtjes enzo.

Jemig, als dat geen vrekken is weet ik het ook niet meer...
Oeeeeps een nachtje met vriendlief lekker weggeweest is toch altijd een aanslag op de bankrekening :D. Nja heb wel heel veel leuke kleding gekocht, denk bij elkaar voor zon 60 euro, maar wel ter waarde van ruim het dubbele! En nu mag ik dus echt niets meer kopen tot iig het nieuwe jaar is aangebroken :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven