Thuis!
dinsdag 21 december 2010 om 21:12
CB-bezoekje. Dat was erg bijzonder
- A: hallo Doperwtje en Doperwtje's moeder (daarvan word ik al ), ahhh wat lacht ze lief *is niet de eerste keer dat dit gebeurt*
- E: ze heeft nog steeds een piemeltje.
- A: ohja euhm ohja, bladerbladerbla, hoe gaat het met de hapjes?
- E: euhm, Doperwtje wordt volgende week een halfjaar, dan gaan we beginnen.
- A: ohja, euhm ohja.
- E: maar ik heb wel een heleboel vragen over de bijvoeding. Maakt het iets uit waarmee je begint, groenten of fruit, welk tijdstip van de dag, een ding per dag of meer, bladerblader?
- A: nou, ik zou eerst een groentenpotje geven/
- E: we willen Rapley gaan doen, dus geen potjes.
- A: ohja, euhm ohja. Nou, dan dus eerst een groentenpotje, want later kun je het zelf wel gaan maken.
- E: euhm?
- A: bladerbladerbla
Verder was hij nu 66 cm en twee maanden geleden 65 cm. Volgens mij is het maar net hoe hard ze aan die voetjes trekken, maar goed . Wel gewicht goed gegokt: 8070
- A: hallo Doperwtje en Doperwtje's moeder (daarvan word ik al ), ahhh wat lacht ze lief *is niet de eerste keer dat dit gebeurt*
- E: ze heeft nog steeds een piemeltje.
- A: ohja euhm ohja, bladerbladerbla, hoe gaat het met de hapjes?
- E: euhm, Doperwtje wordt volgende week een halfjaar, dan gaan we beginnen.
- A: ohja, euhm ohja.
- E: maar ik heb wel een heleboel vragen over de bijvoeding. Maakt het iets uit waarmee je begint, groenten of fruit, welk tijdstip van de dag, een ding per dag of meer, bladerblader?
- A: nou, ik zou eerst een groentenpotje geven/
- E: we willen Rapley gaan doen, dus geen potjes.
- A: ohja, euhm ohja. Nou, dan dus eerst een groentenpotje, want later kun je het zelf wel gaan maken.
- E: euhm?
- A: bladerbladerbla
Verder was hij nu 66 cm en twee maanden geleden 65 cm. Volgens mij is het maar net hoe hard ze aan die voetjes trekken, maar goed . Wel gewicht goed gegokt: 8070
dinsdag 21 december 2010 om 21:16
Whahha, jij hebt net zo'n CB als ik had! Ze luisteren gewoon niet. Of weten gewoon niet wat ze met zelfdenkende mensen aanmoeten.
Erwt, ik snap dat je niet Doperwtje's moeder genoemd wilt worden, maar óóit, over een paar jaar, smelt je als een vriendje/vriendinnetje van Doperwtje jou Doperwtjezunmoeder noemt. Gewoon, omdat het zo vertederend klinkt uit een peuter/kleuterbekkie. En omdat je je realiseert dat dat het enige is dat op dat moment telt: je bent Doperwtjezunmoeder.
Erwt, ik snap dat je niet Doperwtje's moeder genoemd wilt worden, maar óóit, over een paar jaar, smelt je als een vriendje/vriendinnetje van Doperwtje jou Doperwtjezunmoeder noemt. Gewoon, omdat het zo vertederend klinkt uit een peuter/kleuterbekkie. En omdat je je realiseert dat dat het enige is dat op dat moment telt: je bent Doperwtjezunmoeder.
dinsdag 21 december 2010 om 22:04
woensdag 22 december 2010 om 09:42
quote:Erwt schreef op 21 december 2010 @ 21:18:
Ja, dán vind ik het wel leuk, maar Nu Niet
Overigens zei die CB-doos na de 'zeheeftnogsteedseenpiemel'-opmerking ook nog 'ohja, ik zie hier nu in mijn systeem inderdaad dat het een jongetje is'
Alsof jij zou liegen over geslacht van Doperwtje!
"Nou mevrouw, u zegt nou wel dat zij een piemeltje heeft, maar in het dossier staat toch echt dat ze een meisje is. Dus daar gaan we dan maar vanuit. Dus ze is al lekker aan de potjes?"
Ja, dán vind ik het wel leuk, maar Nu Niet
Overigens zei die CB-doos na de 'zeheeftnogsteedseenpiemel'-opmerking ook nog 'ohja, ik zie hier nu in mijn systeem inderdaad dat het een jongetje is'
Alsof jij zou liegen over geslacht van Doperwtje!
"Nou mevrouw, u zegt nou wel dat zij een piemeltje heeft, maar in het dossier staat toch echt dat ze een meisje is. Dus daar gaan we dan maar vanuit. Dus ze is al lekker aan de potjes?"
donderdag 23 december 2010 om 00:06
donderdag 23 december 2010 om 10:11
donderdag 23 december 2010 om 20:55
Jaaa, ben inderdaad gemotiveerd. Het probleem met mij is alleen altijd dat die motivatie na een week of vier spoorloos verdwijnt . Maar daarom heb ik nu dus over drie weken een vervolgafspraak . Maar het gaat vooralsnog wel heel goed. Ik hoop echt dat ik het vol kan houden. Het scheelt dat ik met dit gewicht echt niet lekker in m'n vel zit, ik merk gewoon dat ik me er niet fijn bij voelt, dús dat motiveert wel
Inadje, veel plezier!!
Travje, doe nou je gedicht eens. Ah toeeee..... *kijkt met aandoenlijke puppy-ogen*
Inadje, veel plezier!!
Travje, doe nou je gedicht eens. Ah toeeee..... *kijkt met aandoenlijke puppy-ogen*