Thuis!

11-12-2010 21:50 2129 berichten
Alle reacties Link kopieren
CB-bezoekje. Dat was erg bijzonder

- A: hallo Doperwtje en Doperwtje's moeder (daarvan word ik al ), ahhh wat lacht ze lief *is niet de eerste keer dat dit gebeurt*

- E: ze heeft nog steeds een piemeltje.

- A: ohja euhm ohja, bladerbladerbla, hoe gaat het met de hapjes?

- E: euhm, Doperwtje wordt volgende week een halfjaar, dan gaan we beginnen.

- A: ohja, euhm ohja.

- E: maar ik heb wel een heleboel vragen over de bijvoeding. Maakt het iets uit waarmee je begint, groenten of fruit, welk tijdstip van de dag, een ding per dag of meer, bladerblader?

- A: nou, ik zou eerst een groentenpotje geven/

- E: we willen Rapley gaan doen, dus geen potjes.

- A: ohja, euhm ohja. Nou, dan dus eerst een groentenpotje, want later kun je het zelf wel gaan maken.

- E: euhm?

- A: bladerbladerbla

Verder was hij nu 66 cm en twee maanden geleden 65 cm. Volgens mij is het maar net hoe hard ze aan die voetjes trekken, maar goed . Wel gewicht goed gegokt: 8070
Deze is toch wel kunstig

Whahha, jij hebt net zo'n CB als ik had! Ze luisteren gewoon niet. Of weten gewoon niet wat ze met zelfdenkende mensen aanmoeten.

Erwt, ik snap dat je niet Doperwtje's moeder genoemd wilt worden, maar óóit, over een paar jaar, smelt je als een vriendje/vriendinnetje van Doperwtje jou Doperwtjezunmoeder noemt. Gewoon, omdat het zo vertederend klinkt uit een peuter/kleuterbekkie. En omdat je je realiseert dat dat het enige is dat op dat moment telt: je bent Doperwtjezunmoeder.
Ja, dán vind ik het wel leuk, maar Nu Niet

Overigens zei die CB-doos na de 'zeheeftnogsteedseenpiemel'-opmerking ook nog 'ohja, ik zie hier nu in mijn systeem inderdaad dat het een jongetje is'
Dat iemand üiberhaupt bedenkt om een hart te breien
Whaha hier ook zo'n cb.

Dé tip die ik altijd kreeg was om papa ook lekker wat te laten doen.

Ik dacht echt zet dan alleenstaand voorin je dossier, elke keer weer met zo'n vrolijke smoel.

Maar goed het was een gedicht, van een jongen.

Note to self: Niet meer aardig doen tegen vreemde mensen.
Vriendin ligt te bevallen, zo spannend!!!!
En bevallen die ging even turbo!!!!!
Oh, een wurmpie geboren! Wat leuk Trav! Alles goed gegaan? Wat snel zeg!

Ik neem dus maar aan dat de interesse niet wederkerig is met gedichtenschrijverT? Ah toe, plaats het gedicht eens... ik wil het lezen!
quote:Erwt schreef op 21 december 2010 @ 21:18:

Ja, dán vind ik het wel leuk, maar Nu Niet

Overigens zei die CB-doos na de 'zeheeftnogsteedseenpiemel'-opmerking ook nog 'ohja, ik zie hier nu in mijn systeem inderdaad dat het een jongetje is'

Alsof jij zou liegen over geslacht van Doperwtje!

"Nou mevrouw, u zegt nou wel dat zij een piemeltje heeft, maar in het dossier staat toch echt dat ze een meisje is. Dus daar gaan we dan maar vanuit. Dus ze is al lekker aan de potjes?"
CB is stom.

Die plaatjes

Meer weten over gedihiccchtttt!
dat gedicht zit onderin tas en ik durf het niet eens nog een keer te lezen.

gedichtenjoch ontweek me de hele dag nu voel ik me helemaal ongemakkelijk.

ben net thuis en eet en typ tegelijk daarom geen hoofdletters wel knoflookwalm
Trav
Trav

Hoe oud is gedichtenjoch? En hij is niet leuk dus?

Knoflook goed idee. Vooral je tanden niet poetsen voorlopig

Alles is bijna ingepakt. Vrijdagochtend vertekken we. Tenminste, als sneeuw geen roet (oh nee, dat was de aswolk) in het eten gooit.

Ben benieuwd hoe Star het heeft
Trav om knoflookwalm.

Heb jij nog niks van Star gehoord? Bevalt de sneeuw een beetje? Wanneer komt ze eigenlijk terug? Mevrouw wilde naar de écht winter en gaat straks hier gewoon de Elfstedetocht missen!

Ik wil het gedicht tóch lezen, Trav. Kom op, even uit je tas pakken! Toe nou?
Zo. Ik heb de oorlog in de supermarkt overleefd. Wat een overspannen gedoe zeg
O gets, ik moet ook nog! Wat is dat altijd vreselijk, die laatste dagen voor kerst, he?
Geen last van En vanwege jaarlijkse Ierlandgang dus niets nodig en hier in buurtsuper waar ik wijn voor ons en Nederkoekjes voor de Ieren ging halen was het juist uitgestorven
Lekker rustig, fijn ook om geen boodschappen te hoeven doen

Hier is alles binnen. Toch weer meer dan ik dacht. Hele kast voor chocolaatjes, koekjes, lekkere dingen. De Ultieme Test voor mij dus *hangt foto van diëtiste op kastdeur*
Whahahaha, heb je al een afspraak bij de diëtiste? Of erger nog: ben je al geweest?

Heb ook boodschappen gedaan en het viel me alles mee. Nu alleen morgen nog langs de slager om mijn bestelling op te halen.
Ik ben al geweest, al twee keer

Ze was niet zo eng als ik dacht . Sterker nog, ze was best aardig. Ik heb een Plan en ik doe al een week heel gezond
Oeh, wat goed zeg! Ook wel heel gedurfd, zo tijdens de feestdagen. Maar volgens mij ben je erg gemotiveerd, tenminste zo komt het over op mij. Super!
Inad heel veel plezier alvast!
Jaaa, ben inderdaad gemotiveerd. Het probleem met mij is alleen altijd dat die motivatie na een week of vier spoorloos verdwijnt . Maar daarom heb ik nu dus over drie weken een vervolgafspraak . Maar het gaat vooralsnog wel heel goed. Ik hoop echt dat ik het vol kan houden. Het scheelt dat ik met dit gewicht echt niet lekker in m'n vel zit, ik merk gewoon dat ik me er niet fijn bij voelt, dús dat motiveert wel

Inadje, veel plezier!!

Travje, doe nou je gedicht eens. Ah toeeee..... *kijkt met aandoenlijke puppy-ogen*
Dag lieverds, fijne Kerst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven