Het grote Verveel-topic; the sequel
woensdag 27 oktober 2010 om 20:34
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!
Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 21 december 2010 om 21:46
Super lief Kampen!! Ik hou het nu wel ff centraal aangezien Yonna ook "aangeschoven" is (weet ff geen ander woord). Ik wis het straks wel ff. Maar ik maak vast nog wel gebruik van je aanbod mail je adres maar naar tikker@live.nl dan hoef je 'm hier niet te wissen.
Wat een verhaal!!! Tjeezus kan me voorstellen dat je een hartverschikking kreeg!! Lekker ontspannen morgen!
Wat een verhaal!!! Tjeezus kan me voorstellen dat je een hartverschikking kreeg!! Lekker ontspannen morgen!
dinsdag 21 december 2010 om 21:46
Niet te bereiken met auto! Allemaal een richtingsverkeer zodat je niet bij een parkeergarage komt. En als je die hebt dan moet je 10 km lopen voor je er bent
Ow verder ben ik een muts hoor daarin met rijden in een onbekende stad.
Maar ze zijn erg goed en denken erg goed mee het is l'extreme ben er geweest voor een ontwerp maar dat is niks geworden.
Ow verder ben ik een muts hoor daarin met rijden in een onbekende stad.
Maar ze zijn erg goed en denken erg goed mee het is l'extreme ben er geweest voor een ontwerp maar dat is niks geworden.
Het gras aan de overkant is niet groen.
dinsdag 21 december 2010 om 21:49
dinsdag 21 december 2010 om 22:17
dinsdag 21 december 2010 om 22:19
Wauw wat gaaf!!!
Nou groepshug
Ladies wat een leuke afsluiter van de dag. Ik lees nog ff je mail Kampen en daarna ga ik naar bed!
Tot morgen (mochten jullie nou een momentje hebben duim dan ff voor me rond 9.30 uur...)
Goh die Marels... die heeft een klote avond uitgekozen om een RL te hebben... of wist zij dit al?
Nou groepshug
Ladies wat een leuke afsluiter van de dag. Ik lees nog ff je mail Kampen en daarna ga ik naar bed!
Tot morgen (mochten jullie nou een momentje hebben duim dan ff voor me rond 9.30 uur...)
Goh die Marels... die heeft een klote avond uitgekozen om een RL te hebben... of wist zij dit al?
dinsdag 21 december 2010 om 22:20