Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Ja, hier een echte Heiligabend. Compleet met cadeaus die 's nachts stiekem door de kerstman gebracht zijn. Voor de kinderen dan, voor volwassenen komt hij (net als Sinterklaas) niet, dus dat doen de volwassenen onderling voor elkaar.

Kan me voorstellen dat hij ook wel weer aan de gang wil.

Ik denk dat het huis op zich wel makkelijk verkoopbaar is, maar in deze markt weet je het natuurlijk nooit. Maar goed, we zitten in een gunstige prijsklasse (net onder de 2 ton), dus daar gebeurt nog wel wat. Donderdag krijgen we de eerste tekeningen van het huis, kijk wel of ik ze op Hyves kan zetten dan.
Goedemorgen allemaal,

Moest even de sneeuw van Bam-bal uit mijn ogen wrijven

Mamax, gefeliciteerd, haha mijn gedicht had een voorspellende gave. Was al in de waan dat het echt was. maar spannende dagen dus.

Jinny, ik dacht dat man begin jan. alweer mocht beginnen, maar dan moet hij zeker weer naar de arts? Even een taarten foto galerij op je pagina aanmaken, ben wel benieuwd.

Amalia, T heeft nog geen vakantie, hier in de regio zijn de meeste scholen niet op de advies data ingegaan, hij krijgt dus donderdagmiddag vakantie t/m 9 jan.

Gisteren heeft hij zijn proefles judo gehad en hij vond het helemaal geweldig, dus dat gaat het wel worden in het nieuwe jaar. Hij vroeg al wanneer we zijn witte pak gaan kopen

En verder heb ik wat spierpijn van het slee trekken met de jongens. Gisteren natuurlijk steeds heen en weer naar school en een tochtje duurde in totaal 3 kwartier. Dus mijn sport heb ik weer gehad haha.

Morgen zouden we chique gaan eten op de SS Rotterdam met het werk maar ik denk dat ik maar wat minder sjiek ga, om nu door de sneeuw te ploegen met mijn hakken zie ik nog niet gebeuren.
ik voorzie bij Jinny: workshops aan huis in het nieuwe jaar
Au Bam!! Wat had je erin gedaan?! Rammelaar van de giraf?

Jinny, cement tussen de stenen, mooi omschreven!

Fam. begrijpt het wel tot op zekere hoogte, zij hebben er altijd een andere draai aangegeven (dwars, dromerig, etc.). Dat is ook de tijd van toen he.

Nog even over de jongens.. Moet je hen op ideeen brengen met spelen of pakken ze zelf spullen en blijven ze dan zoet spelen? Ben zo benieuwd hoe dat gaat dan.

Amalia, ik stop! Je hebt me bijna overtuigd haha. Ware het niet dat ik niks van flessen weet en nu net leuke bvkleding in huis heb. Hij drinkt vaak (om de 2,5 uur, 's nachts 2 a 3 keer), maar...zie een voorzichtige kentering. Ik juich nog niet.

Dat je moeder die flessen had geskipt! Gelukkig heb je jezelf niet suf gekolfd.

Vind het niet gek dat je nu voor de kv kiest hoor. En fijn dat ze goed groeit en lekker slaapt!

Wintersport stelde ik ook al voor! Maar hij wil na een paar jaar eens niet gaan eigenlijk. Zal eens nadenken of ik hem ga pushen.

Veel plezier Enka, hoe lang is het rijden voor jou?

Hel, ben even benieuwd naar de radio-cdspeler van Maatje. Vind ze 'm leuk? Is ie roze? Kun je er stemmen mee opnemen? Waar heb je 'm weg?

Denk dat de kaptafel niks wordt.. Geen tijd voor om op te halen in het oosten van het land.

Wanneer is het ongeveer klaar, Mamax? Staan er in jouw straat nog meer huizen te koop?
Jin: heb net oudste aan strijkkralen gezet dus moest aan jou denken met oudste. Oudste hier vindt het maar priegelig, maar we hebben zowaar een kerstman gefabriceerd! Alleen is het papier vastgeplakt aan de achterkant, maar ach... Had klein setje vand e Hema, net leuk voor hem gok ik. Hij kon/wilde het niet alleen.

Verder vanmorgen koekjes gebakken en schuimpjes. Vooral laatste erg goed gelukt! En nu is man thuis om op zolder te klussen.

Compu: fijn dat jij er goed mee om kunt gaan! Klinkt niet altijd even makkelijk...

Enka, nee hakken zou ik nu niet doen! Wel leuk, lekker eten!

Mamax: spannende tijden dus, wel leuk! Ben benieuwd naar de tekeningen! En leuk hoor, Heiligabend!

Amalia, sneu dat L. het zo te pakken heeft! Hopelijk knapt hij goed op!

Grrr... krijg net sms van collega dat ze op het stranmd van Fuerte Ventura ligt... 29 graden...
Compu, voor mij is het maar 10/15 minuten rijden. En nog even een voor jou, vind het knap hoe je het allemaal doet.

Bridges, ik heb het nu heeeeeel rustig op mijn werk ben dus sites aan het afstruinen voor leuke ideeën en hier staan wel hele leuke op om met de naaimachine te maken.

Wel erg leuk wat je vanmorgen allemaal al gedaan hebt.

Bam, jij nog grote kerstdrukte met spoedjes of valt het mee?

Ik zit hier nu echt op mijn werk te niksen...irritant, want nu struin ik over het web en krijg allemaal leuke ideeën om dingen te maken. Maar ja ik kan hier niet aan mijn eigen werk zitten. (Bam, het komt maar kost wat meer tijd en ik kan nu dus niks doen...)
Hier druk met jaarafsluiting etc. het is niet zo heel druk. wel spoedjes.

ah vroeg me al af of je mijn mails kreeg, haha het was zo stil via de mail

Het logo staat al op de shop (offline) ziet er echt gelikt uit hoor.
Ik zie het nu even zo

Mijn handen jeuken om wat te doen...
hahahahaha
Leuk Enka, dat je zo crea bent! Kun je lekker je ei in kwijt.
Hai meiden.

Het gaat wel weer, maar het blijft moeilijk. Ik kom elke dag langs hun huis. Buiten het feit dat het overlijdensbericht totaal onverwachts voor mij was, raakte deze zin mij diep: naam man en dochters, wat was het moeilijk om jullie los te laten.

Ik hoorde van mijn moeder dat ze voor de zomervakantie 'schoon' was. Na de zomervakantie had ze controle en waren er overal tumoren. Nu heb ik weer tranen in mijn ogen.

Verder zijn we veel buiten, de sneeuw in. Ze hebben hier een kunstijsbaan en Lianne heeft gisteren voor het eerst op dubbele ijzers gestaan. Ze vond het erg leuk.

Nu ga ik weer, Tim is aan het spugen. We hebben zijn bed vandaag al 2x verschoond. Arm mannetje houdt niets binnen.
Kokos,

Compu, ja ik ben wel crea maar ik kan er nu niets mee, grrrr. Is zo jammer als het zo rustig is op het werk heb echt alles al af... dus ja pomtiedomtiedom...

Zit mijn schuurtje al in te richten, wij hebben twee schuren in de tuin en in 1 staan allemaal sullen van mijn ouders, als die ooit weer weggaan dan ga ik daar mijn fröbel hok maken.Nu is het vaak geen doen, alle spullen op de eettafel en dan alles weer opruimen voor de volgende dag ivm de kinderen.

Jij bent toch ook crea?
Oh wat een leuke site Enka!!! Geweldig! Zal mijn kerstboom straks even op foto zetten en op groep zetten, die vind ik ook zo leuk gelukt!

kokos: Die zin... krijg ik al kippenvel van.,..
Compu ik denk dat deze site wel wat voor CV is en ook ook voor jou Mal
War een spugers! L beter maar lijkbleek nog. Nu A verhoging . Zit al 3 dagen binnen, zucht...

Kokos, vreselijk...
Vermoeiende nachten voor jou Compu! Knap dat je het volhoudt!!!!
Mmm, had ik al gepost vandaag? Zulke rare drukke dagen...

Kokos ik krijg ook tranen in mijn ogen van zo'n tekst...

Beterschap voor de zieke kindjes Amalia.

Enka, de SS Rotterdam, gaaf! Rij voorzichtig...

Compu, 't is een roze van een vaag merk van de BS, hij kan niet opnemen, alleen "gewoon" CD's afspelen en radio. Heeft V-Tech of Fisherprice geen apparaatjes waarmee je ook kunt opnemen?
Hai Hel, kerstklaar?? Ha ha moest zo lachen om je op Hyves dat je zegt dat man niet kan koken. Zielig . Staat ie z'n best te doen..
Wat een heftige regel Kokos...

Kerstmenu is hier rond, nu alleen nog de boodschappen...

Gisteren de eerste tekeningen al ontvangen. Onze op- en aanmerkingen gegeven en nu weer wachten op alle aanpassingen. Spannend!
Goedemorgen!

T vanmorgen helemaal in zijn kerstoutfit naar school gebracht, ze hebben kerst ontbijt en vanmiddag de musical van de leraren. Zag er erg leuk uit allemaal, op alle digiborden brandde een haardvuur :-)

En zelf in mijn B-keuze outfit naar het werk, had helemaal mijn zinnen gezet op mijn sjieke outfit maar met dit weer en die sneeuw is dat niet haalbaar. Maar goed. Straks even auto thuisbrengen en dan kan ik lekker met een collega mee rijden dus dat is wel fijn. Kan er vanavond ook nog een wijntje vanaf.

Alleen als ik thuis kom nog even twee taarten maken want morgen trakteren hier op mijn werk ivm verjaardag volgende week, maar dan zijn we dicht en heb ik ook lekker een week vrij.

Morgen heeft L nog een kerstdiner op het KDV, mag ik hem pas om 17.45 ophalen. haha gaat hij ook op sjiek. Ze hebben dat diner met kindjes vanaf 1.5jr.

Amalia, wat sneu dat L nog zo witjes is, is hij wel lekker aan het spelen nu in de vakantie en nu A weer ziekig...:hug:

Hel, nog leuke kerstplannen? Hoe is het eigenlijk met je schoonmoeder?

Nou ik ga weer even een ochtend het net afstruinen en vanmiddag gaan we hier eerst film kijken en dan lekker eten
Spannend allemaal Mamax!

Wat heb je op het menu staan?

Ik maak voor eerste kerstdag voor de familiebrunch,

waldorfsalade, een amandelbrioche, walnoten-appelbroodjes en kaneel-sinaasappel boter. En de volgende dag knien in 't soer.
quote:enka schreef op 22 december 2010 @ 10:25:

Spannend allemaal Mamax!

Wat heb je op het menu staan?

Ik maak voor eerste kerstdag voor de familiebrunch,

waldorfsalade, een amandelbrioche, walnoten-appelbroodjes en kaneel-sinaasappel boter. En de volgende dag knien in 't soer.

Wat?

Kerstavond eten we een buffet, zusje en vriend komen vanuit Driebergen/Amsterdam, vader en tante vanuit Amsterdam, dus geen idee hoe laat iedereen er is.

M'n moeder maakt Waldorfsalade en gevulde eieren, ik maak een hartige taart met kip, kersen en kerrie, kipkluifjes en krieltjesgratin en vul het aan met gerookte forel en gerookte zalm, franse kaasjes en stokbrood.

Tweede Kerstdag eten we met schoonfamilie en maakt iedereen wat. Menu is:

- tomatencremesoep

- kiprollade en rosbief met spruitjes, stoofpeertjes en witlofrolletjes en aardappeltjes

- creme brulee met ijs.

Maak je die amandelbrioche en appel-walnotenbroodjes zelf? Klinkt goed!
Knien in 't zoer op Maastrichtse wijze is de volledige naam, Konijn in het zuur, is met azijn en ontbijtkoek erg lekker. Als je het zo leest is het minder maar de smaak is heerlijk.

En die broodjes maak ik zelf, Brioche uit AH kookboek en broodjes uit de Delicious van vorig jaar, eigenlijk met gedroogde vijgen en amandelen maar ik doe appel, lijkt me ook wel lekker.

Die hartige taart ziet er ook erg lekker uit, recept?
Recept Hartige taart Mag dit nog wel volgens de nieuwe forumregels?

Ik vond konijn altijd erg lekker, maar sinds we er zelf eentje gehad hebben trekt het me niet meer zo, gek hè?

Ik ben zelf nog wel benieuwd naar die krieltjesgratin, daar gebruik ik dit recept voor:

http://www.kayotic.nl/blog/kays-potato-gratin
Huh, nieuwe regels? Die heb ik dan nog niet meegekregen. Wat mag er nu dan weer niet?

Ziet er lekker uit zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven