Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleesmuis.. hehe ik houd idd van een goed stukje vlees
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 19:32:

[...]

Ik denk dat over de afstandsbediening wel een omgangsregeling op te stellen is

haha! Doe is een voorstel

Punt 16 psychiater vind ik ook echt raar. t Lijkt me niet dat je vriend jou medicijnen voor moet schrijven om je geestelijk beter te maken toch? Dat laten we toch maar aan de psychiaters, niet partner zijnde, over, toch?

En idd, schatrijk is niet belangrijk. Lijkt me trouwens vreselijk om doelwit van ontvoeringen, overvallen enz te zijn. Dat hij kan klussen vind ik wel heel handig. Maar mocht dat niet zo zijn, dan is dat geen ramp. Als ie dan wel zorgt dat daar wat anders tegenover staat, bijvoorbeeld een goedverdienende baan zodat de klussers ingehuurd kunnen worden. Een vaderfiguur als partner vind ik niet gezond. Een broer ook niet. Punt 25 t/m 39 kan ik me wel in vinden. Afhankelijk liever niet, tenminste niet te veel. Een heel klein beetje afhankelijk van mij vind ik fijn, maar ik heb liever een onafhankelijke zelfstandige ambitieuze man.

Winkelen vind ik niet belangrijk. En naar andere vrouwen kijken mag ie van mij ook. Zolang het maar bij kijken blijft.
gaat zo voorzichtig een glaasje rode wijn proberen te drinken .. maar ben zo bang dat ie lekker smaakt
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 19:32:

[...]

Ik denk dat over de afstandsbediening wel een omgangsregeling op te stellen is Man mag afstandsbediening, als ik ondertussen man mag.
Sun kan mij helemaal vinden in jouw schrijven..

Dat ie naar andere vrouwen kijkt zal mij worst wezen , zoals mijn moeder altijd al zegt.. Zolang ie maar met jou mee naar huis gaat
quote:sunshineforever schreef op 15 december 2007 @ 19:41:

[...]

Man mag afstandsbediening, als ik ondertussen man mag.Das helemaal geen verkeerde optie
Maar een man die studio sport kijkt kan je beter niet storen ook niet met sexuele handelingen want 9 van de 10 word dan boos.. Ballen interesseert ze dan meer dan tieten
quote:Man3 schreef op 15 december 2007 @ 19:38:

haha! Doe is een voorstel

Co-ouderschap?

Of gewoon twee tv's
Peas on earth!
Had nog nooit op een forum meegelezen, meegedaan. Vind t leuk!

Moet nu gaan. Veel plezier (allemaal) vnvd.quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 19:43:

Maar een man die studio sport kijkt kan je beter niet storen ook niet met sexuele handelingen want 9 van de 10 word dan boos.. Ballen interesseert ze dan meer dan tietenLiever niet natuurlijk, maar ligt eraan hoe en waarvoor
Man3 veel plezier vanavond.. enne zal mijn best doen tijdens Studio Sport ;)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 19:46:

[...]

Co-ouderschap?

Of gewoon twee tv's Of twee afstandsbedieningen
Gaat even lekker op de bank hangen checken of er wat leuks op tv komt.. Rijk alleen .. ouders de deur uit , breortje gaat zo weg.. Heerlijk rustig hiero

Ondertussen bedenken wat de aandacht trekt tijdens Studio Sport
quote:Man3 schreef op 15 december 2007 @ 19:27:

[...]

Denk dat de eisen van prinses realistisch zijn, behalve de afstandsbediening dan Geaccepteerd door de Vereniging "Help Xan nog even 2007 door"
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 19:54:

Geaccepteerd door de Vereniging "Help Xan nog even 2007 door"

Euh... volgens mij HOEFDE Xan de afstandsbediening in 2007 niet meer te delen toch...?
Peas on earth!
Sun gaat ondertussen voorbereidingen treffen voor de avond. Over een uurtje gaat ze op haar fietsje de kou in naar de kroeg... En ja, tot die tijd altijd het dilemma: Wat moet ik aan??!!!!!
quote:Vleermuis28 schreef op 15 december 2007 @ 19:43:

Maar een man die studio sport kijkt kan je beter niet storen ook niet met sexuele handelingen want 9 van de 10 word dan boos.. Ballen interesseert ze dan meer dan tietenHahaha!, bij mij ligt dan nét even iets anders
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 15 december 2007 @ 19:57:

[...]

Euh... volgens mij HOEFDE Xan de afstandsbediening in 2007 niet meer te delen toch...? Nee, dat is zo...maar ik verwacht dat in 2008 weer te doen
quote:sunshineforever schreef op 15 december 2007 @ 19:57:

Sun gaat ondertussen voorbereidingen treffen voor de avond. Over een uurtje gaat ze op haar fietsje de kou in naar de kroeg... En ja, tot die tijd altijd het dilemma: Wat moet ik aan??!!!!!Zit jij al om 21.00 uur in de kroeg? Vroeg zeg! Hier begint het meestal rond 22.30 uur
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 20:00:

[...]

Zit jij al om 21.00 uur in de kroeg? Vroeg zeg! Hier begint het meestal rond 22.30 uurJa dan zit ik al in de kroeg. In deze kroeg kan dat. En daarna evt ergens anders naartoe.
Bij ons dat kan ook, maar om 21.00 uur is er nog niet veel te beleven. Vandaar, als ik ga, richting kroeg om 22.30 uur.
quote:Xander68 schreef op 15 december 2007 @ 20:12:

Bij ons dat kan ook, maar om 21.00 uur is er nog niet veel te beleven. Vandaar, als ik ga, richting kroeg om 22.30 uur.Is ook zo. Maar in die kroeg kun je wel om 21 uur zitten en dan is het bomvol. Wel gezellig hoor!
quote:sunshineforever schreef op 15 december 2007 @ 20:24:

[...]

Is ook zo. Maar in die kroeg kun je wel om 21 uur zitten en dan is het bomvol. Wel gezellig hoor!

Nadeel is wel dat als je dan heel lang doorgaat, je dan soms wel heel veel alcohol binnenkrijgt...

Oplossing is om dan zo nu en dan af te wisselen met een frisje
man3 aan de foon...... hij mist t viva forum nu al
groetjes allemaal van man3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven