Meiden 30-35 Amsterdam

22-12-2010 18:51 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi leuke meiden uit Amsterdam,

Even voorstellen: ik ben een jongedame van 32 uit Amstedam. Ik werk fulltime en doe daarnaast nog een deeltijdmaster. Ik heb een leuk appartementje in de Pijp. Prima leven, maar ik merk dat mijn vriendinnen het steeds drukker krijgen met huwelijken en kinderen. Via deze weg wil ik dan ook mijn vriendinnen-kring uitbreiden met meiden die net zoals ik iets minder gebonden zijn en misschien wat spontaner kunnen afspreken.

Ik houd van lekker borrelen in de kroeg, een filmpje, museum of theater op zijn tijd, vondelpark in de zomer, lekker koken voor elkaar of een keertje ergens lekker uiteten, ongegeneerd slap ouwehoeren, maar ook diepere dingen kwijt kunnen en op zijn tijd een avondje doorzakken en dansen.

Ik ben op zoek naar leuke, lieve en pittige meiden uit Amstedam van rond de 30-35 die het leuk vinden om voorgaande samen te ondernemen!

Schroom niet en reageer!

Groetjes Philomela aka Claudia
Klinkt goed! Heb je een e-mail adres waar ik naartoe kan mailen?
hoi,

ik hoor graag van je!

mijn mail adres is iris3009@hotmail.com

tot mails!

groet iris
Leuk! Ik ben ook 32 jaar, woon in A'dam centrum en geniet van dezelfde dingen als jij. Heb je een vriend uitnodiging gestuurd, dan kunnen we e-mail adressen uitwisselen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven