minnaar deel 13
zondag 26 september 2010 om 21:24
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
woensdag 22 december 2010 om 11:41
quote:Honingbeer schreef op 22 december 2010 @ 11:15:
@Angela: wonen jullie ook dicht bij elkaar in de buurt?
Niet zo heel ver van elkaar vandaan nee.. Dus we kunnen elkaar met enige regelmaat zien gelukkig
@Mystic: sterkte met alles..met name je gevoel dat constant van links naar rechts wordt geslingerd. hopelijk kiest hij voor de volle 100% voor jou..Ik weet niet of ik hier tegen zou kunnen.. Zeker omdat die twijfel dan volgens mij altijd zal blijven.. Dan maar happy single
@Angela: wonen jullie ook dicht bij elkaar in de buurt?
Niet zo heel ver van elkaar vandaan nee.. Dus we kunnen elkaar met enige regelmaat zien gelukkig
@Mystic: sterkte met alles..met name je gevoel dat constant van links naar rechts wordt geslingerd. hopelijk kiest hij voor de volle 100% voor jou..Ik weet niet of ik hier tegen zou kunnen.. Zeker omdat die twijfel dan volgens mij altijd zal blijven.. Dan maar happy single
woensdag 22 december 2010 om 12:15
woensdag 22 december 2010 om 13:26
gut Mystic: ben het wel met Rooss eens: wat wil JIJ? Jouw nr1 kan vanalles vinden en willen (of juist niet weten wat hij vindt of wil), maar wil jij leven met een man die niet eerlijk tegen je is, zelfs niet op de momenten dat je zo kwetsbaar bent als nu? Of omgekeerd: wil jij je nr1 kwijt? Ik weet dat het allemaal erg makkelijk klinkt wanneer ik het schrijf; jij voelt het en jij zit er middenin. Maar daarmee ben jij ook meteen de belangrijkste persoon in het geheel. Jij moet met jezelf leven, de rest heb je voor het kiezen.
Lieve Mystic: ik wens je heel veel wijsheid! (k)
Lieve Mystic: ik wens je heel veel wijsheid! (k)
woensdag 22 december 2010 om 13:55
Het liefst wil ik met nr 1 verder, vandaar dat hij ook weer thuis woont, anders had hij niet terug kunnen komen. Maar op deze manier maakt hij het wel heel moeilijk voor me om nog verder te kunnen, ook aan mijn geduld komt een end. Maar goed, ik kan het vandaag ook niet goed handelen, heb nl. amper geslapen vannacht hierdoor.
Bedankt voor alle knuffels!
Bedankt voor alle knuffels!
woensdag 22 december 2010 om 15:59
Drukbezocht forum..maar fijn om gelijkgezinde mensen te ontmoeten die niet direct verwijten naar je gooien..
ik, Stokstaartje, samenwonend, maar met een aantal buitenmannen.. 1 buitenman heel speciaal en dus gevaarlijk geworden...en wil aan één kant graag dat ik naast mijn nr. 1 hem als enige sv heb.. maar kan me niet beheersen..de spanning is te groot..waarom is dit zo verslavend?!
waarom is vrijen zoveel moeilijker dan ongecompliceerd neuken?
ik, Stokstaartje, samenwonend, maar met een aantal buitenmannen.. 1 buitenman heel speciaal en dus gevaarlijk geworden...en wil aan één kant graag dat ik naast mijn nr. 1 hem als enige sv heb.. maar kan me niet beheersen..de spanning is te groot..waarom is dit zo verslavend?!
waarom is vrijen zoveel moeilijker dan ongecompliceerd neuken?
woensdag 22 december 2010 om 19:47
@Rooss: Bedankt voor je belangstelling. Op zich gaat het goed met me. Voel me niet verdrietig of eenzaam. Komende feestdagen zullen daar misschien wel wat verandering in brengen, maar ach die zijn ook zo weer om.
Wel erg druk met nieuw ritme ivm werk, eigen huisje, pendelen naar "oude huis" ivm dagelijkse taken daar. (ivm herkenbaarheid geen uitleg).
(ex)Nr.1 zie en spreek ik dagelijks. Tot nu toe gaat dat (uitgezonderd wat aanvaringen natuurlijk) ook goed.
Minnaar is ook nog prominent aanwezig. We zijn erg gek op elkaar en zien elkaar regelmatig. Niet vaker dan voor mijn verhuizing en het voelt nog steeds als vreemdgaan eigenlijk.
We zien wel hoe dat verder gaat lopen.
Wel erg druk met nieuw ritme ivm werk, eigen huisje, pendelen naar "oude huis" ivm dagelijkse taken daar. (ivm herkenbaarheid geen uitleg).
(ex)Nr.1 zie en spreek ik dagelijks. Tot nu toe gaat dat (uitgezonderd wat aanvaringen natuurlijk) ook goed.
Minnaar is ook nog prominent aanwezig. We zijn erg gek op elkaar en zien elkaar regelmatig. Niet vaker dan voor mijn verhuizing en het voelt nog steeds als vreemdgaan eigenlijk.
We zien wel hoe dat verder gaat lopen.

woensdag 22 december 2010 om 19:55
donderdag 23 december 2010 om 09:31
@honingbeer
Wat zijn dat voor gedachten?
Hij is niet zo'n goede man...hij gaat tenslotte vreemd. Zijn vrouw is het vast niet hiermee eens.
Denken jullie weleens aan "haar"?
Ik kan het zo mooi praten voor mezelf dat ik mijn man bedonder.
En ik kan daarom nog steeds in de spiegel kijken.
Maar dan denk ik aan "haar".
Mijn minnaar zegt, als ik over mijn kids praat, dat het lijkt alsof hij zijn vrouw hoort praten.
Wat zijn dat voor gedachten?
Hij is niet zo'n goede man...hij gaat tenslotte vreemd. Zijn vrouw is het vast niet hiermee eens.

Denken jullie weleens aan "haar"?
Ik kan het zo mooi praten voor mezelf dat ik mijn man bedonder.
En ik kan daarom nog steeds in de spiegel kijken.
Maar dan denk ik aan "haar".
Mijn minnaar zegt, als ik over mijn kids praat, dat het lijkt alsof hij zijn vrouw hoort praten.
donderdag 23 december 2010 om 09:33
Goedemorgen! Ik heb gedate met minnaar na minstens 6 weken. Ik weet het niet precies. Ik vind hem echt minder leuk dan voor de verandering in onze dates. Het voelt gek, ik weet dat ik hem minder leuk vind maar mijn lichaam reageert nog als een.... Ik werd echt heel warm en dat gevoel mis ik toch bij de spannende dates die ik de laatste tijd met melaman heb. De dingen die we dan meemaken vind ik wel leuk om mee te maken en zeker niet vervelend maar ik word niet heel erg...
Met melaman samen vrijen is wel heel lekker gelukkig. Ik vind het raar dat ik bij die feesten en in een club dat echte opgewonden gevoel een beetje mis en ik heb geen idee hoe dat komt. Misschien toch dat stomme bindingsstofje dat vrouwen sterk hebben. Ik vind seks veel lekkerder met mensen die ik echt waardeer of zelfs, waar ik van hou. Verder is het voor de fun en ik heb dan een hele leuke tijd maar het voelt lichamelijk anders.
Met melaman samen vrijen is wel heel lekker gelukkig. Ik vind het raar dat ik bij die feesten en in een club dat echte opgewonden gevoel een beetje mis en ik heb geen idee hoe dat komt. Misschien toch dat stomme bindingsstofje dat vrouwen sterk hebben. Ik vind seks veel lekkerder met mensen die ik echt waardeer of zelfs, waar ik van hou. Verder is het voor de fun en ik heb dan een hele leuke tijd maar het voelt lichamelijk anders.
donderdag 23 december 2010 om 09:42
donderdag 23 december 2010 om 09:46
donderdag 23 december 2010 om 09:48
quote:Honingbeer schreef op 23 december 2010 @ 09:46:
[...]
Oh ik weet het...cadeautjes doen het altijd goed bij mij;)!
Is het voor jou niet lastig dan? je SV met kerst bij z'n gezin...jij alleen bij je familie?
De kerstdagen zijn meestal erg volgepland hier dus mis ik hem niet de hele tijd TE erg (alhoewel ik wel aan hem denk)
En ik zie hem pas weer in 2011
[...]
Oh ik weet het...cadeautjes doen het altijd goed bij mij;)!
Is het voor jou niet lastig dan? je SV met kerst bij z'n gezin...jij alleen bij je familie?
De kerstdagen zijn meestal erg volgepland hier dus mis ik hem niet de hele tijd TE erg (alhoewel ik wel aan hem denk)
En ik zie hem pas weer in 2011
donderdag 23 december 2010 om 09:52
quote:Angelaatje1970 schreef op 23 december 2010 @ 09:48:
[...]
En ik zie hem pas weer in 2011Gewoon een beetje geleefd worden met de feestdagen...toch stiekem hopen op een lief smsje?
[...]
En ik zie hem pas weer in 2011Gewoon een beetje geleefd worden met de feestdagen...toch stiekem hopen op een lief smsje?
donderdag 23 december 2010 om 09:56
donderdag 23 december 2010 om 10:27
donderdag 23 december 2010 om 10:32
quote:slang schreef op 23 december 2010 @ 10:29:
nee:( dat kan jammer genoeg niet.
Zal eens voorstellen om een hele week elkaar elke dag te zien.
Kijken of het verlangen minder wordt?
Ik zie hem bijna elke week. Dan is het een hotel kamer. en soms de auto.
Elke week?? dat is best vaak al.
Heb jij een relatie? en je sv? (heb geen zin om terug te zoeken hahaha, misschien staat het al ergens )
nee:( dat kan jammer genoeg niet.
Zal eens voorstellen om een hele week elkaar elke dag te zien.
Kijken of het verlangen minder wordt?
Ik zie hem bijna elke week. Dan is het een hotel kamer. en soms de auto.
Elke week?? dat is best vaak al.
Heb jij een relatie? en je sv? (heb geen zin om terug te zoeken hahaha, misschien staat het al ergens )