openingstijden supermarkten vandaag.
vrijdag 24 december 2010 om 13:06
Nou kan ik van AH vinden dat hij tot 19.00 open is, maar van c1000 waar ik altijd heen ga kan ik niets vinden! Zou hij dan tot 9 uur als normaal open zijn? nee toch.. als zelfs de AH om 19.00 sluit..?
Wie weet het toevallig?
ps. ik wil dit weten omdat ik dan even moet kijken of ik alleen of samen boodschappen ga doen.
Wie weet het toevallig?
ps. ik wil dit weten omdat ik dan even moet kijken of ik alleen of samen boodschappen ga doen.
vrijdag 24 december 2010 om 13:15
vrijdag 24 december 2010 om 13:26
vrijdag 24 december 2010 om 13:43
Ja hoor, daar doen mensen moeilijk om. En als kerstavond op een dag valt dat er normaliter koopavond is, dan zijn ze boos dat ze geen kans hebben om kerstcadeautjes te kopen. En dan heb je dus net drie extra koopavonden achter de rug, van negen tot negen open.
bezzzz wijzigde dit bericht op 24-12-2010 13:44
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
vrijdag 24 december 2010 om 13:45
ja, mensen doen graag moeilijk! Bah, zeikerds vandaag. Ikea is wel open, dat kreeg ik dus als verweer van haar toen ik zei dat ik ook graag kerst wil vieren.
Nog een voorbeeld van irritant zeiken: Bijna alles is voor de helft van de prijs, één rek met daarboven nieuwe collectie geen korting in MEGA letters, heeft dat dus niet.
Blijkbaar zijn alle klanten vandaag oostindisch blind! grrrrr
Ben er duidelijk klaar mee voor vandaag. Ga lekker om 4 uur dicht!
Nog een voorbeeld van irritant zeiken: Bijna alles is voor de helft van de prijs, één rek met daarboven nieuwe collectie geen korting in MEGA letters, heeft dat dus niet.
Blijkbaar zijn alle klanten vandaag oostindisch blind! grrrrr
Ben er duidelijk klaar mee voor vandaag. Ga lekker om 4 uur dicht!
vrijdag 24 december 2010 om 14:00
quote:Dahlia74 schreef op 24 december 2010 @ 13:49:
http://www.volkskrant.nl/ ... tot-vanavond-19-uur.dhtmlOh das raar, hier staat toch echt heeeel groot op een banner dat deze Appie vanavond tot 21:00 open is. Hmm zouden ze iets geregeld hebben ofzo?
http://www.volkskrant.nl/ ... tot-vanavond-19-uur.dhtmlOh das raar, hier staat toch echt heeeel groot op een banner dat deze Appie vanavond tot 21:00 open is. Hmm zouden ze iets geregeld hebben ofzo?