Irritaties

24-12-2010 20:40 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
Huh? Ik geloof niet dat ik het snap. Je kunt toch gewoon naar die film gaan die je wel wilt zien en je vriend op een andere dag met zijn vrienden naar newkids zonder jou?
ja, dan kom je toch later voordat film twee begint.

Dit is toch geen fijne manier om de kerst te beginnen.

kom op niet zo moeilijk doen.
Dat was ook het plan, maar voordat hij het mij had overlegd, had hij zijn vrienden al gesmst (waar ik naast zat) dat hij er graag een combi van wil maken. Waarop ik boos werd en hij tegen mij zegt van, nou dan bel ik ze maar weer op dat jij niet wil, egoistisch hoor, veranderen we het wel weer voor jou! En dat komt natuurlijk niet leuk over. Zo ging het verhaal niet en dat weten die vrienden niet. Krijgen ze gelijk een ander beeld van mij dat niet klopt, snapje?
Snap het ook niet. Waarom kom je niet gewoon na de newkids maar film2?
Snap het nog steeds niet..sorry.. maar waarom zou hij de combi afzeggen/veranderen als jij gewoon naar film2 zou komen?
Omdat die film pas tegen 22:30 uur begint...
hoe oud zijn jullie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En je hebt geen zin zo laat de deur nog uit te gaan? Je had liever film2 eerder gehad?
Haha, daar dacht ik ook gelijk aan Rosanna08, maar we zijn beide rond de 25
Wat is je probleem? Serieus.

Hij wil een film die hij met jou gaat kijken combineren met een film die hij met vrienden gaat kijken. Scheelt hem 1 keer en heen en terug. Praktische vriend heb je. Daar is niets mis mee.

Tip; Als je wat anders wil dan film kijken, bijvoorbeeld; een romantische avond samen moet je dát zeggen. Hij is slim maar kan geen gedachten lezen.

Nog een tip; die romantische avond moet nu dus een andere keer plaatsvinden, want hij heeft nu al de afspraken gecombineerd.
Ah okay, antwoord op je vraag dan: ja, ik vind het behoorlijk kinderachtig dat hij allerlei plannen/afzeggingen/problemen maakt zonder overleg waardoor jij nu als zeik-vriendin overkomt bij hem en z'n vrienden.
zo, das snel weg!
Op weg dus het probleem is opgelost?

Veel plezier in de bioscoop dan maar!
quote:_Orchideetje_ schreef op 24 december 2010 @ 20:45:

Dat was ook het plan, maar voordat hij het mij had overlegd, had hij zijn vrienden al gesmst (waar ik naast zat) dat hij er graag een combi van wil maken Moet hij ook overleggen of hij naar de wc mag? Waarop ik boos werd Waarom wordt jij boos, hij doet niets verkeerd naar wat ik lees. In ieder geval niet iets waarvan hij wist dat jij dat niet wilde en hij tegen mij zegt van, nou dan bel ik ze maar weer op dat jij niet wil, egoistisch hoor, veranderen we het wel weer (wel weer? dit komt dus vaker voor?) Niet te veel zeuren, zeuren is nogal een afknapper voor jou! En dat komt natuurlijk niet leuk over. Zo ging het verhaal niet en dat weten die vrienden niet. Krijgen ze gelijk een ander beeld van mij dat niet klopt, snapje?

Je komt nogal kinderachtig over.

Wat klopt er niet aan als hij, omdat het van jou niet mag, zijn vrienden afbelt omdat het van jou niet mag?
Waarom is je OP weg?
ik wilde mijn berichtje verduidelijken, maar toen was alles weg. Eigenlijk wat Hekje schrijft, bedoel ik bedankt!
Aha probleem opgelost want OP is weer weg...
quote:_Orchideetje_ schreef op 24 december 2010 @ 20:48:

Omdat die film pas tegen 22:30 uur begint...

Is het dan al bedtijd om die tijd?

Of je gaat een andere keer met je vriend naar de bios, op een eerder tijdstip of het wordt een latertje. Dat is toch niet zo erg? Van één keer opblijven ga je niet dood hoor.
quote:_Orchideetje_ schreef op 24 december 2010 @ 20:56:

ik wilde mijn berichtje verduidelijken, maar toen was alles weg. Eigenlijk wat Hekje schrijft, bedoel ik bedankt!

Tuurlijk, en ineens stond dat sterretje daar. Voor de volgende keer; Ctrl z, staat alles er weer

Edit; Hekje verwoord je probleem, dus het probleem is dat hij plannen maakt met anderen (zijn vrienden) zonder overleg. Maar eh.. wat heb jij met zijn plannen met vrienden te maken? Het gaat niet ten koste van een afspraak met jou.

Ik vind het dus kinderachtig dat je wel van hem verwacht dat hij met jou overlegt, maar tegenover zijn vrienden moet doen alsof hij zelf niet wil dat het doorgaat terwijl hij het wel wil laten doorgaan maar niet mag van jou. Ik zou het ook kinderachtig vinden van hem om zich door jou de "wet" op te laten leggen.
quote:_Orchideetje_ schreef op 24 december 2010 @ 20:56:

ik wilde mijn berichtje verduidelijken, maar toen was alles weg. Eigenlijk wat Hekje schrijft, bedoel ik bedankt!u're welcome. Enne.. succes met je drama-king ;)
quote:_Orchideetje_ schreef op 24 december 2010 @ 20:45:

Dat was ook het plan, maar voordat hij het mij had overlegd, had hij zijn vrienden al gesmst (waar ik naast zat) dat hij er graag een combi van wil maken. Waarop ik boos werd en hij tegen mij zegt van, nou dan bel ik ze maar weer op dat jij niet wil, egoistisch hoor, veranderen we het wel weer voor jou! En dat komt natuurlijk niet leuk over. Zo ging het verhaal niet en dat weten die vrienden niet. Krijgen ze gelijk een ander beeld van mij dat niet klopt, snapje?

Ik zou hem lekker het lazerus laten krijgen met z'n film.

Ik vind het behoorlijk egoistisch dat hij een afspraak maakt met vrienden en er klakkeloos vanuit gaat dat jij wel mee gaat.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Er staat nergens in haar berichten (ook niet in de weggehaalde) dat hij er vanuit ging dat zij ook naar de eerste film meeging. Dus daar ging hij niet klakkeloos vanuit volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven