Kat doet heel vreemd!

24-12-2010 23:20 28 berichten
Oke, echt heel eng...

De kat (van mijn ouders) was net op mijn kamer, en ze bleef telkens in het hoekje van de vensterbank omhoog zitten kijken, en zitten mauwen. Maar echt, ik zag NIKS! Geen schaduwen of lichten, geen mugje of vliegje, gewoon niks bijzonders.

Zette ik haar buiten mijn kamer neer kwam ze net zo hard weer teruggerend, en ging ze weer kijken.

Ik ben een beetje bang.

Doet jullie kat ook weleens zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, mijn kat doet dat minimaal 2 x per week. Miauwen, kijken naar het plafond en valt echt niet af te leiden. Als je dat probeert, krijg je nog net geen pets, het is dat hij zo lief is :-) Af en toe hebben wij ook wel zoiets van: die kat is echt niet goed....
Yep kan mijn kat ook wel eens doen. Joost mag het weten waar ze dan naar kijkt. Gaat dan ook heel raar miauwen, vind het ook altijd een beetje eng! Meestal gaat het wel snel over hier.
Doet de mijne ook wel eens! Warrom? geen idee!

Ik rammel met t snoep potje en t is over:)
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ja je gaat dan toch meteen denken aan geesten en dat soort zaken, en hoewel ik niks zie vind ik het toch niet echt fijn!
The Ghost of Christmas Past.
Dagelijks, nou alleen Bo doet het, de anderen niet. Ik kijk altijd mee omdat als er een spinnetje in huis zit, waar ik zo bang voor ben, dan vindt hij hem. En dan doet hij ook altijd zo. Dus hij heeft mij zo op de kast met zijn gedrag. Of hij ziet een fruitvliegje die jij niet ziet.

Maar een keer zag ik een spinnetje, hij ziet hem en slaat aan, en poef weg was die spin, ook niet gezien waar die heen was gerend. Plafond is helemaal wit dus je denkt toch dat je hem moet zien. Nou erna niet echt lekker meer gezeten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dit is standaardgedrag van veel katten en het komt omdat ze dan iets zien of horen (soms een huis verder of muizen in het plafond ofzo), wat jij niet hoort of ziet, want hun zintuigen zijn gewoon veel beter dan die van ons. Niets aan de hand dus.
Tis kerstavond! Om 00:00 uur gaan alle dieren praten misschien bereid de kat zich vast voor

( is een sprookje die mijn vader ons vroeger vertelde)
quote:Kampen86 schreef op 24 december 2010 @ 23:34:

Tis kerstavond! Om 00:00 uur gaan alle dieren praten misschien bereid de kat zich vast voor

( is een sprookje die mijn vader ons vroeger vertelde)

Nou ja, dat katten soms dingen zien wat wij niet 1 2 3 zien dat wist ik wel, maar dit was wel erg extreem.

Ze ging ook helemaal rechtop staan tegen de muur enzo.
Van de week deden 2 katten het tegelijk. Ik heb daar een foto van gemaakt. Die zal ik zo eens uploaden, die zijn leuk geworden.

Deze is van eerder, toen zag Kane iets;

Hij heeft het niet zo heel vaak bij het plafond, Bo wel, die zie ik altijd speuren of hij wat ziet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ken het hoor doet de mijne ook en soms blaast ze er na alsof ze boos is. Vind ik ook behoorlijk freaky hoor maar sta er gewoon niet bij stil haha.
Nog een plavondkijkende kat hier, soms ook 10 min. naar de muur.

Waar naar veel speurwerk toch echt niets zit.

Volgens mij zien ze een klein spinnenraggetje nog zelfs..
Straks blijken mijn statiegeld flessen.... De enige stabiele valuta te zijn!
Maanmannetjes zien is heel normaal voor katten.
Als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je ook je mond houden.
Misschien zag ze het wel een weerspiegeling van de lamp in je horloge of zo en loopt ze nu te zoeken waar het is gebleven? (je weet wel, zo'n lichtvlekje op de muur)
Het is overigens ook vaak "onhoorbaar" geluid hoor waar ze zich op focussen.
geesten of aliens
Dan ga ik liever voor aliens.
Misschien iets te enge film gekeken zo laat? Relax nou maar, heus niets aan de hand. Die van mij zitten net in hun kamer, kan ik lekker
orbs, woon je naast Robbert van den Broecke?
never mind

Yup, mijn kat doet 't ook. Maar ik heb dan ook een huisspook.
668, the neighbour of the Beast
Mijn kat casper speeld een dubbel leven. De ene keer vliegt hij rond met een lakentje over zijn kop en miauwd, ik ben een spook, ik ben een spook. Als dat voorbij is kleed hij zich om. Speeld dan de rode "je weet wel kater" en kijkt dan dom naar de plaatsen waaar hij zelf gevlogen heeft. M.a.w. Jou kat is niets bijzonders dus.
Mijn kat doet het als er een weerkaatsing van licht op het plafond te zien is. Als ik mn telefoon op een bepaalde manier beweeg word de kat helemaal gek.

Zoiets misschien?
Het Viva forum is papaja.
Een van mijn katers doet het ook.

Alleen kan hij dan zo mijn kant op kijken, alsof er achter me of naast me iets te zien is.

Ik heb dan echt geen oogcontact met hem, hij lijkt echt helemaal in beslag genomen door wat er zich vlakbij mij bevindt.

Vooral 's avonds (en tegen twaalven...) is dat niet zo relaxed.

Ik kan dan kiezen: het eng vinden of een beetje lacherig doen.

Ik doe dan maar het laatste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven