Kat doet heel vreemd!
vrijdag 24 december 2010 om 23:20
Oke, echt heel eng...
De kat (van mijn ouders) was net op mijn kamer, en ze bleef telkens in het hoekje van de vensterbank omhoog zitten kijken, en zitten mauwen. Maar echt, ik zag NIKS! Geen schaduwen of lichten, geen mugje of vliegje, gewoon niks bijzonders.
Zette ik haar buiten mijn kamer neer kwam ze net zo hard weer teruggerend, en ging ze weer kijken.
Ik ben een beetje bang.
Doet jullie kat ook weleens zoiets?
De kat (van mijn ouders) was net op mijn kamer, en ze bleef telkens in het hoekje van de vensterbank omhoog zitten kijken, en zitten mauwen. Maar echt, ik zag NIKS! Geen schaduwen of lichten, geen mugje of vliegje, gewoon niks bijzonders.
Zette ik haar buiten mijn kamer neer kwam ze net zo hard weer teruggerend, en ging ze weer kijken.
Ik ben een beetje bang.
Doet jullie kat ook weleens zoiets?
vrijdag 24 december 2010 om 23:22
vrijdag 24 december 2010 om 23:27
Dagelijks, nou alleen Bo doet het, de anderen niet. Ik kijk altijd mee omdat als er een spinnetje in huis zit, waar ik zo bang voor ben, dan vindt hij hem. En dan doet hij ook altijd zo. Dus hij heeft mij zo op de kast met zijn gedrag. Of hij ziet een fruitvliegje die jij niet ziet.
Maar een keer zag ik een spinnetje, hij ziet hem en slaat aan, en poef weg was die spin, ook niet gezien waar die heen was gerend. Plafond is helemaal wit dus je denkt toch dat je hem moet zien. Nou erna niet echt lekker meer gezeten.
Maar een keer zag ik een spinnetje, hij ziet hem en slaat aan, en poef weg was die spin, ook niet gezien waar die heen was gerend. Plafond is helemaal wit dus je denkt toch dat je hem moet zien. Nou erna niet echt lekker meer gezeten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 24 december 2010 om 23:36
quote:Kampen86 schreef op 24 december 2010 @ 23:34:
Tis kerstavond! Om 00:00 uur gaan alle dieren praten misschien bereid de kat zich vast voor
( is een sprookje die mijn vader ons vroeger vertelde)
Nou ja, dat katten soms dingen zien wat wij niet 1 2 3 zien dat wist ik wel, maar dit was wel erg extreem.
Ze ging ook helemaal rechtop staan tegen de muur enzo.
Tis kerstavond! Om 00:00 uur gaan alle dieren praten misschien bereid de kat zich vast voor
( is een sprookje die mijn vader ons vroeger vertelde)
Nou ja, dat katten soms dingen zien wat wij niet 1 2 3 zien dat wist ik wel, maar dit was wel erg extreem.
Ze ging ook helemaal rechtop staan tegen de muur enzo.
vrijdag 24 december 2010 om 23:41
Van de week deden 2 katten het tegelijk. Ik heb daar een foto van gemaakt. Die zal ik zo eens uploaden, die zijn leuk geworden.
Deze is van eerder, toen zag Kane iets;
Hij heeft het niet zo heel vaak bij het plafond, Bo wel, die zie ik altijd speuren of hij wat ziet.
Deze is van eerder, toen zag Kane iets;
Hij heeft het niet zo heel vaak bij het plafond, Bo wel, die zie ik altijd speuren of hij wat ziet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 24 december 2010 om 23:47
zaterdag 25 december 2010 om 09:18
Mijn kat casper speeld een dubbel leven. De ene keer vliegt hij rond met een lakentje over zijn kop en miauwd, ik ben een spook, ik ben een spook. Als dat voorbij is kleed hij zich om. Speeld dan de rode "je weet wel kater" en kijkt dan dom naar de plaatsen waaar hij zelf gevlogen heeft. M.a.w. Jou kat is niets bijzonders dus.
zaterdag 25 december 2010 om 10:02
Een van mijn katers doet het ook.
Alleen kan hij dan zo mijn kant op kijken, alsof er achter me of naast me iets te zien is.
Ik heb dan echt geen oogcontact met hem, hij lijkt echt helemaal in beslag genomen door wat er zich vlakbij mij bevindt.
Vooral 's avonds (en tegen twaalven...) is dat niet zo relaxed.
Ik kan dan kiezen: het eng vinden of een beetje lacherig doen.
Ik doe dan maar het laatste.
Alleen kan hij dan zo mijn kant op kijken, alsof er achter me of naast me iets te zien is.
Ik heb dan echt geen oogcontact met hem, hij lijkt echt helemaal in beslag genomen door wat er zich vlakbij mij bevindt.
Vooral 's avonds (en tegen twaalven...) is dat niet zo relaxed.
Ik kan dan kiezen: het eng vinden of een beetje lacherig doen.
Ik doe dan maar het laatste.