ik mis nu al iemand
donderdag 23 december 2010 om 15:12
ik heb met een bepaald persoon een goeie band,waar ik ook misschien een relatie mee ga krijgen. ik heb nu ander halve week vakantie,we zijn ook collega,s.gisteren heb ik vakantie gekregen en toen hebben we nog even flink geknuffeld,maar in de vakantie gaan we elkaar zeker een keer zien,we smsen elkaar elke dag en nu niet in de vakantie,maar heb nu het gevoel dat ik hem nu al weer mis.wat kan ik hier aan doen en dat ik hem dan niet elke dag ga smsen? hij moet ook een beetje vakantie hebben. heb zelf weinig vriendinnen en vrienden,ik spreek ze alleen via msn
donderdag 23 december 2010 om 15:38

donderdag 23 december 2010 om 16:15
donderdag 23 december 2010 om 16:38

vrijdag 24 december 2010 om 11:57
Nee hoor Smurfje, jij gaat echt geen relatie met die vent krijgen en weet je waarom jullie elkaar niet smsen in de vakantie?
Omdat zijn vriendin waar hij mee samenwoont waarschijnlijk ook vakantie heeft en die mag de smsjes niet zien natuurlijk!
Lees al zoveel topics over die kerel, dit gaat hem niet worden meid!
Maar ja... hoe vaak moeten we dat nog met zijn allen zeggen?
gebruik die vakantie eens om die betonnen plaat voor je giechel te laten verwijderen.Echt waar hoor, zal je enorm helpen.
Omdat zijn vriendin waar hij mee samenwoont waarschijnlijk ook vakantie heeft en die mag de smsjes niet zien natuurlijk!
gebruik die vakantie eens om die betonnen plaat voor je giechel te laten verwijderen.Echt waar hoor, zal je enorm helpen.
vrijdag 24 december 2010 om 14:12
quote:smurfje251 schreef op 23 december 2010 @ 15:33:
heb ik niet nodig!
Hahaha smurf hou jezelf niet zo voor de gek.
Als je nou zegt dat wil ik niet oké maar zeg nou niet dat je geen begeleiding nodig bent.
Je krijgt geen relatie met deze vent want hij heeft al een relatie.!!!
Eigenlijk mag je daar heel blij om zijn want dat bespaart je een hoop ellende..
heb ik niet nodig!
Hahaha smurf hou jezelf niet zo voor de gek.
Als je nou zegt dat wil ik niet oké maar zeg nou niet dat je geen begeleiding nodig bent.
Je krijgt geen relatie met deze vent want hij heeft al een relatie.!!!
Eigenlijk mag je daar heel blij om zijn want dat bespaart je een hoop ellende..
vrijdag 24 december 2010 om 22:52
vrijdag 24 december 2010 om 23:05
quote:smurfje251 schreef op 24 december 2010 @ 22:52:
serieus, ik ben een eenzaam iemand,heb weinig vrienden en vriendinnen,omdat ik pdd-nos heb,heb ik moeite om contacten te leggen enzo, hij heeft echt geen relatie met zijn ex! en smsen mag wel maar niet te veel.hij houd zelf niet van smsenMaar hij heeft ook geen relatie met jou. En hij laat op geen enkele manier zíen of merken dat hij een relatie met jou zou wìllen.
serieus, ik ben een eenzaam iemand,heb weinig vrienden en vriendinnen,omdat ik pdd-nos heb,heb ik moeite om contacten te leggen enzo, hij heeft echt geen relatie met zijn ex! en smsen mag wel maar niet te veel.hij houd zelf niet van smsenMaar hij heeft ook geen relatie met jou. En hij laat op geen enkele manier zíen of merken dat hij een relatie met jou zou wìllen.
zaterdag 25 december 2010 om 06:24
quote:smurfje251 schreef op 24 december 2010 @ 23:07:
we zijn wel een relatie aan het opbouwen door elkaar goed te leren kennen en zo en dat hij later klaar is voor een relatie.zijn zoon staat gewoon op nummer 1 nu,best vervelend,hij mist alleen zijn kindje en voor de rest niemand
Lieve smurf hou jezelf niet zo voor de gek.
Is zijn zogenaamde ex intussen al verhuisd?
Dat zijn zoon op nr 1 staat lijkt me vrij logisch,zou een beetje gek zijn als dat niet zo was.
Meid je hebt hulp nodig,waarom zoek je die niet?
Hoeveel topics wil je nu nog over deze lapzwans gaan openen?
we zijn wel een relatie aan het opbouwen door elkaar goed te leren kennen en zo en dat hij later klaar is voor een relatie.zijn zoon staat gewoon op nummer 1 nu,best vervelend,hij mist alleen zijn kindje en voor de rest niemand
Lieve smurf hou jezelf niet zo voor de gek.
Is zijn zogenaamde ex intussen al verhuisd?
Dat zijn zoon op nr 1 staat lijkt me vrij logisch,zou een beetje gek zijn als dat niet zo was.
Meid je hebt hulp nodig,waarom zoek je die niet?
Hoeveel topics wil je nu nog over deze lapzwans gaan openen?
zaterdag 25 december 2010 om 14:51
Smurf, als je dat al weet dan moet je er toch juist mee ophouden? Je laat jezel gebruiken! Hij heeft wel de seks op deze manier maar niet de lasten van een relatie. Ik zou er echt voor passen op deze manier. Zo goedkoop om je hiervoor te laten gebruiken. Ga alsjeblieft voor jezelf kiezen en zoek hulp! Ook al denk je dat je dat niet nodig hebt.

zaterdag 25 december 2010 om 15:46
zaterdag 25 december 2010 om 16:03
quote:Kier_V schreef op 24 december 2010 @ 11:57:
Nee hoor Smurfje, jij gaat echt geen relatie met die vent krijgen en weet je waarom jullie elkaar niet smsen in de vakantie?
gebruik die vakantie eens om die betonnen plaat voor je giechel te laten verwijderen.Echt waar hoor, zal je enorm helpen.Misschien dat ze die plaat een keer op der kop kan laten vallen en dat alles daardoor weer terug op zijn plaats schiet.
gebruik die vakantie eens om die betonnen plaat voor je giechel te laten verwijderen.Echt waar hoor, zal je enorm helpen.Misschien dat ze die plaat een keer op der kop kan laten vallen en dat alles daardoor weer terug op zijn plaats schiet.
zaterdag 25 december 2010 om 19:20
Hij is jaloers, maar dat betekent helemaal niks!! Hij wil jou wanneer hij daar zin in heeft en dat kan natuurlijk niet als er andere kapers op de kust zijn. Wat hij met anderen doet is in zijn omgang met jou voor hem niet van belang. Hij gaat er vanuit dat jij toch wel aan zijn voeten ligt en achter hem aan kruipt.
zaterdag 25 december 2010 om 19:33