Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja dus
Ik ben er ook nog, zal even voorkomen dat het een sextet wordt
Oh, dat was het al..

1e kerstdag was euh... apartig.. pffff... ik weet niet wat ik met mijn druif moet, ik ben zo boos dat ik alles wel af wil blazen. Ik kom er vanavond achter dat ie al maanden lang achter mijn rug om rookt, en ik heb er nog wel specifiek naar gevraagd, want ik vond de auto naar rook stinken, maar nee, hij had geen idee waarom en bleef maar volhouden dat ie niet rookt.

Zijn moeder ging nog zitten bemiddelen, dat ik door rustig met hem te praten veel verder kwam dan door boos te worden, maar zij weet het al maanden, als ie bij haar is rookt ie gewoon, en dan mij vertellen hoe ik zou moeten reageren.

Ik vind de reactie van jouw moeder ook apartig, je zou wel zeggen dat er iets was, kan me voorstellen dat je niet weet wat je kunt verwachten Remma.
oew, Citro, zou ik ook slecht tegen kunnen. Als je niet-roken niet vol kunt houden, OK, maar stiekem... ik vind eht zo kinderachtig. Maar zoiets zou Sokman ook kunnen doen, die is wat kritiek betreft ook niet zo'n held.
Oef Citro. Das wel uh heel k*t, laten we het maar zo noemen zoals het is. Gosh.

Gats wat balen eigenlijk voor je. Druifaward, that's for sure
Bah, wat een gedraai. En zijn moeder moet zich er ook niet mee bemoeien. ik zou me kapotschamen als mijn zoon al maanden zo tegen zijn vrouw zou liegen.

Remma, sterkte vandaag. Hoop dat het gewoon gezellig is.

Wij vertrekken over een uurtje naar vaders, als we het redden. Tot nu toe is slechts 1 iemand aangekleed Gister was erg gezellig, lekker gegeten en de hele avond gemonopolied. Ouderwetsch.

Maakte me wel zorgen om Mannie; hij was met de slee behoorlijk hard tegen een boom geknald met zijn hoofd, er zat een dikke bult achter zijn oor. Hij heeft een tijdje heel pips op de bank gezeten maar hij was verder alert en heeft goed gegeten. Hij klaagde over oor- en hoofdpijn dus ik heb hem met een paracetamolletje naar bed gedaan. Paar keer gaan kijken en vanmorgen is hij weer een stuk vrolijker.

Nu snel verder met aankleden en spullen pakken. Fijne dag allemaal!
Wij zijn weer op de terugweg, door een soort van ijsregen. gelukkig hoeven we maar 2 uur Het was wel heel gezellig. Veel gesmst met vriendin van ak-verhaal, het gaat nog steeds niet goed
Veilig thuis.
Hier ook veilig thuis, na een barre tocht.
hier gelukkig geen barre tocht, wel 2 compleet afgedraaide kindjes. Slof werd met stoeltje en al uit de auto gehaald en in de kamer gezet en sliep door. Jas uitgedaan: sliep door, naar boven gebracht: sliep door, luier verschoond, werd wakker. in bed; sliep verder.

vandaag bij zuslief met man, mijn neef en nicht en mijn vader. Paps heeft het deze dagen zwaar, schoot ook af en toe behoorlijk vol. Vind het wel moeilijk, maar we kunnen moeilijk de hele dag bij hem blijven en bovendien zijn de moeilijkste momenten voor hem toch 'savonds en 's ochtends als-ie alleen wakker wordt ;-(

maar verder was het gezellig. Zusnietlief was er ook even met nieuwe partner. die gingen bij zijn familie gourmetten en haar kinderen mochten ook mee, maar die bleven liever bij ons.
Net als Mannie: ik zeg tegen hem dat we thuis waren, hij doet zijn riem los, krult zich op in zijn autostoel en slaapt verder We hebben ze allebei slapend overgeheveld naar hun bed.

Wat sneu voor je vader Sok

De tocht voor ons was gelukkig niet zo bar, ondanks ijsregen. Ik heb 8 strooiwagens gezien maar wij hadden nergens last van. Op de heenweg wel: glad en bij vlagen heel erg mistig. Overigens zag het er prachtig uit: strakblauwe lucht, zon en dikke melkwitte mist boven de weilanden waardoor alles wat er net boven uitstak leek te zweven.
Ik ga fijn naar mijn bedje. Morgen hoeven we niets, heerlijk!
Hier een rustige kerst. Schoonfamilie is een dag hier geweest een heeft lekker met de kindjes gespeeld. Gisteren mega-aanvaring met Jongste (wilde niet plassen. Hij houd het nu steeds op sinds hij weet hoe hij op de WC moet plassen, maar laat niet los als hij moet en krijgt er mega-buikpijn van. de nacht ervoor zijn we 1,5 uur met een jankend kind in de weer geweest voordat hij eindelijk plaste). Huilen, snikken, enz. Ojee.

En verder veel schrijfwerk ivm overlijden van mijn vader, dus ik ga maar weer aan de slag.
Waarom houdt hij het op?
meurning.

wat vervelend, Nitro, van Jongste. geen idee dus waarom hij niet plast/ Kan me voorstellen dat je 'snachts niet op je allergezelligst reageert.

beetje katerig wakker geworden, ben voor de verandering weer eens mega-verkouden, heb last van mijn rechterarm (iets teveel aan de slee getrokken) en de kindertes zijn tot nu best lief. moet nu een treinbaan gaan bouwen
Sterkte dan vandaag Sok. Wij hebben net ontbeten en zijn aan het verzinnen wat we zullen gaan doen.
hebben jullie al een idee wat je gaat doen?
Nope. Wel net moeders blij gemaakt: in juni gaan we daar een weekje heen. Ze heeft het huis al geboekt. Twee weken later viert mijn vader een jubileumverjaardag en gaan we met de hele familie een weekend weg en weer twee weken later start de zomervakantie. Wat rottig allemaal We hebben alleen geen idee wat we van de zomer willen gaan doen en dat moeten we onderhand wel gaan verzinnen.
wij weten het ook nog niet, hoor. bij ons zal het wel niet zo bijster origineel worden; stacaravan in Fr of Dld oid

inmiddels ben ik gedouched en zijn Poejk en ik in de kleren; nu Slof nog. vrees dat het nog wel even kan duren. heb wel mijn 2e was erin en ben bezig met het ontkalken van de douchekop. toch best nuttig
Mini en ik zijn aangekleed, ik heb al een wasje gedraaid en opgeruimd boven. Ook best nuttig. Ik vroeg net aan Pamman of we vandaag het kastje van Mannie inelkaar kunnen zetten en de spiegel van Mini ophangen maar nu ben ik een zeur. Hij heeft namelijk vrij en dan hoeft hij niets en van mij moet hij weer vanalles

Mini en ik gaan. Ze zoeken het maar uit.
groot gelijk. druif-van-de-dag bij deze. heb Poeks klerenkast opgeruimd; de laden kunnen weer dicht

en ik moet beertje pippeloentje voorlezen
Mini en ik zijn net terug van kraamcadeautjes kopen en boodschappen doen, de mannen waren nét aangekleed en zijn nu sleeën. Het kastje staat wel al boven omdat de buurman, heel pro-actief, aanbelde om te helpen sjouwen. Hoe zou hij op dat idee zijn gekomen
Wat een feest! Alleen in een opgeruimd huis, languit op de bank voor de tv met chocolaatjes en thee, kijken hoe andere mensen hun verbouwing verkloten. Ik heb tenslotte vrij en dan hoef ik niets
waar heb je de rest gelaten?

hier heeft mijn tuig de TV annex DVD geconfisqueerd met Dora; maar wat administratie gedaan. ook nuttig. dat wel
Oh, overigens Citroman: Wat een actie zeg. Van dat roken, nouja, stom genoeg op zich, maar daar over liegen - weet ook niet hoor, ik zou ook heel erg boos zijn. Jammer zeg, kan me voorstellen dat het de huisvreugde behoorlijk bederft. En dan nog schoonmoeder er bovenop ...

Geen idee waarom jongste plas ophoud. Ik geloof dat hij gewoon geen zin heeft om op de wc de plassen, of misschien dat het hele zooitje daar beneden overprikkelt is, want met luier laat hij ook niet los. Net liep hij beneden ook weer te huilen, krampachtig zijn piemeltje vasthoudend. Ik kan hem echt niet helpen, met of zonder luier, lief of boos reagerend, het helpt allemaal niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven